Strona 1 z 1

REGULATOR CISNIENIA PALIWA NIE WIEM CO ROBIC

: 11 kwie 2014, 19:02
autor: bodzio82
Witam od dluzszego czasu mam dziwne objawy myslalem ze moze zawory siedza juz wiec tak jezdzilem jakies 6 msc


auto mi czesto gasnie ,spadaja obroty ,na biegu jalowym chodzi i nagle zaczyna gasnac na tlumiku wyraznie nie przepala bo jest takie pyrkanie
wczoraj w wolnej chwili zaczalem sprawdzac co sie da i w momencie odlaczenia podcisnienia od regulatora paliwa auto zaczelo pieknie pracowac zero spadków w obrotach silnik pracuje rowno podczas jazdy nie gasnie jest ok .Pojezdzilem tak kilka dni ale z racji wiedzy ze raczej jest to niekorzystne bo nie ma regulacji cisnienia na listwie dzis otrzymalem nowy regulator marki bosh. Po montazu tej czesci i zalozeniu podcisnienia odpalam i co?wielka ch........:(to samo, po zdjeciu podcisnienia auto zaczyna pracowac pieknie ,troche sie wkurzylem kasa w bloto :(
ALE TERAZ NAJLEPSZE NA PODPIETYM PODCISNIENIU DO REGULATORA AUTO CHRZANI TAK SAMO NA BENZYNIE JAK I NA GAZIE SEKWENCJA STAG :shock: PO ODLACZENIU I ZASLEPIENIU DO KOLEKTORA TEGO PRZEWODU AUTO CHODZI PIEKNIE :mrgreen: WIEC JA NIC Z TEGO JUZ NIE ROZUMIE

licze i mam nadzieje ze ogarniecie mi ten temat dzieki z gory ;)

: 11 kwie 2014, 19:59
autor: Jamszoł
bodzio82, sprawdzałeś dokładnie ten wężyk od podciśnienia ?
Ewentualnie - coś sie może dziać z zaworem bocznikowym
Sprawdził bym jedno i drugie
Nie wiem czy jak zdejmujesz podciśnienie z regulatora to je zaślepiasz - jeśli nie to szukał bym przy bocznikowym

: 11 kwie 2014, 20:15
autor: Yagr
bodzio82, ty tam masz MAP czy MAF? jeśli masz MAP-sensor to on może dawać takie objawy.

: 11 kwie 2014, 21:38
autor: bodzio82
przewod obejrzalem jak najbardziej ok jak zdejmuje przewod z regulatora to zaslepiam zeby nie lapal lewego powietrza do kolektora to oczywiste ,mam MAF a czy jest map to nie wiem


dodatkowo pryz zdjetym przewodzie czas wtrysku wynosi 2.6 ms na jalowym wtedy silnik pracuje idelanie ,podcisnienie w kolektorze 0,25 ideal

przy zalozonym przewodzie czas 3.2 ms i wtedy silnik sie dlawi gasnie i pyrka w wydech


jutro podepne kompa i zoabcze jak zachowuje sie sonda do tej pory na jalowym przy czasach 3.2 ms stala na ubogo teraz pewnie bedzie bogato chyba ze bedzie poprawnie oscylowac to tak zostawie to wszystko