Czasem odpali po dodaniu gazu gaśnie

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
lukaszl86ldz
Posty: 127
Rejestracja: 10 maja 2014, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Czasem odpali po dodaniu gazu gaśnie

Post autor: lukaszl86ldz »

Witam kolegów koleżanki , 2 dni temu zakupiłem ESCORTA VII w kombi z silnikiem 1.6 16 v z 1995 r. autko ładnie chodziło do drugiego tankowania , a więc zalałem 95 i jazda ok 2 km. wtedy to dziewczyna chciała spróbować czy da nim rade ruszyć pod górkę , zgasł i pojawił się problem

auto w ogóle nie chciało zakręcić aż się udało , jednak słabo reagowało na gaz prawie wcale ledwo przebiłem się pod górę i po paru metrach kompletny END

silnik kręci niby odpala ale raz ma 1000 obr a raz ok 500-600 i chodzi jak traktor dodaje gazu i gaśnie co ciekawe kolejnym objawem jest wskazówka poziomu paliwa spadła poniżej czerwonego pola przekręcamy zapłon idzie do góry próba odpalenia spada w dól .... what ?

pozdrawiam jako nowy i proszę o pomoc co i jak mogę sprawdzić sam
kris

Post autor: kris »

lukaszl86ldz pisze:kolejnym objawem jest wskazówka poziomu paliwa spadła poniżej czerwonego pola przekręcamy zapłon idzie do góry próba odpalenia spada w dól .... what ?
dziwne,w mk7 wskazówka paliwa działa na zasadzie efektu pamięci,po wyjęciu kluczyka ze stacyjki pokazuje zapamiętaną ilość paliwa,to o czym piszesz to tylko jak pusty bak i zalejesz go,wtedy pójdzie do góry,ale zeby latała to dziwne.
A do sprawdzenia przewody WN,świece,elektrozawór wolnych obrotów zwany potocznie krokowym ;)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

lukaszl86ldz, problem... ogólnie mówiąc z prądem :D
Może byc aku na wykończeniu, może być kiepska masa, może byc problem z czujnikami, tablicą bezpieczników...
Że wskazówka leci na dół to dziwne - w essach nawet bez prądu pozostaje na ostatniej pozycji ale to da sie jeszcze wytłumaczyc czujnikiem w baku. Najprościej to sprawdź kody błędów i napisz co ci wyszło.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
lukaszl86ldz
Posty: 127
Rejestracja: 10 maja 2014, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukaszl86ldz »

znajomy mi podsunął koncepcje z masą powiedział żeby wsiąść sprawdzić , kablem rozruchowym podpiąć się pod minus aku i gdzieś do śruby etc. jeśli się tak da to jestem w stanie to sprawdzić tak samo jak i bezpieczniki bo auto póki co nawet nie jest pod domem , a tak w ogóle gdzie jest masa w essim ?

a dzięki za podpowiedzi
było suzuki , hyundai , daewoo a nawet opel od Escorta nauczyłem się jak ważna jest masa w aucie :P
kris

Post autor: kris »

lukaszl86ldz, wszędzie,karoseria,silnik,osprzęt silnika.
A najlepiej zgadaj się z kolegą Secior( S3ci0r) z Łodzi,on ma fordiaga to Ci podłączy woza pod komputer i bedzie wiadomo ;)
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

tak będzie najłatwiej, najszybciej i najprościej
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
lukaszl86ldz
Posty: 127
Rejestracja: 10 maja 2014, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukaszl86ldz »

S3ci0r, to jak bym mógł liczyć na pomoc ?
było suzuki , hyundai , daewoo a nawet opel od Escorta nauczyłem się jak ważna jest masa w aucie :P
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

poszło PW ;)
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
lukaszl86ldz
Posty: 127
Rejestracja: 10 maja 2014, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukaszl86ldz »

Essi został doholowany pod blok

dla kolegi S3ci0r, szacunek za poświęcony czas , żadnych błedów

wieczorem ładujemy aku bo padł podczas holowania , wymienimy też filtr paliwa i zoabczymy :mrgreen:
było suzuki , hyundai , daewoo a nawet opel od Escorta nauczyłem się jak ważna jest masa w aucie :P
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

spoko, oby tylko po wymianie odpalił :P
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ja bym kopal w pompie a nie w filtrze
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
lukaszl86ldz
Posty: 127
Rejestracja: 10 maja 2014, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukaszl86ldz »

na razie się aku ładuje swoją drogą nigdy się nie spotkałem z aż takim rozładowaniem , jutro kupie filtr i jak pogoda pozwoli wymiana , wolałbym żeby to nie chodziło o pompę z powodu trudnego dostępu
było suzuki , hyundai , daewoo a nawet opel od Escorta nauczyłem się jak ważna jest masa w aucie :P
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

pompa pracuje do momentu zgaśnięcia auta, po rozłączeniu przewodu przy listwie i kręceniu silnikiem z wężyka leci bena. po parokrotnym przekręceniu kluczyka celem nabicia ciśnienia na listwie, z zaworka ledwo co się wylewa.
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
lukaszl86ldz
Posty: 127
Rejestracja: 10 maja 2014, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukaszl86ldz »

tak dokładnie jest jak S3ci0r, pisze

póki co martwi mnie fakt że chyba aku dostał w du..
było suzuki , hyundai , daewoo a nawet opel od Escorta nauczyłem się jak ważna jest masa w aucie :P
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3470
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

lukaszl86ldz pisze:póki co martwi mnie fakt że chyba aku dostał w du..
Co to znaczy "dostał w du..."? Przeładowałeś go? Czy może jest padliną, która po kilkukrotnym przekręceniu rozrusznika pada jak ja po litrze wódki? Jak jest to w miarę "normalny" akumulator, to naładuj go porządnie i praktycznie ze skrzyżowania na nim samym powinieneś zjechać. Jak jest padliną, to czas wymienić.
ODPOWIEDZ