Blacha 2 mm wystarczy
Co do ilości ? nie wiem
Do profili zamknietych możesz dokupić tej samej firmy
Obojetne Boll czy APP
czy warto inwestować w escorta?
Moderator: Moderatorzy
- kupiec
- Posty: 12704
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
moja lodóweczka (oby piec hutniczy miał odpowiednią temperaturę) była też pognita i silnik nie do końca idealny, przejechała w ciągu 2 tyg trasę ponad 2000 km (śląsk-kujawy-pomorze-kujawy-mazowsze-ślask) płyn chłodniczy wyciekł, olej się przepalił, podnośnik wpadł do progu, korbka od szyb odleciała ale jechała i ani przez minutę nie pomyślałem że może coś się stać
nowsze auta stały na poboczu i czekały na pomoc drogową a lodóweczka parła do przodu
nowsze auta stały na poboczu i czekały na pomoc drogową a lodóweczka parła do przodu
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 cze 2014, 22:04
- Lokalizacja: oswiecim
dobra, póki co zabieram sie za silnik, uszczelka pod głowicą, uszczelka pod pokrywą, jak sie uda to tez tą przy kolektorach, rozrząd+pompa wody. a jeszcze mam pytanie, sprzęgło delikatnie ślizga, tzn jak jade normalnie, to wszystko działa, ale jak szybciej zmienie bieg, to efekt jest taki, jakbym sprzęgła do końca nie puścił. to oznaka kończącego się sprzęgła, czy można to jakos podregulować? acha, i sprzęgło bierze na samej górze
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 cze 2014, 22:04
- Lokalizacja: oswiecim
ok, jutro na to rzucę okiem, jeśli nie pomoże, to dojeżdże sprzęgło do końca i trzeba będzie wymienić niestety
[ Dodano: Wto 17 Cze, 2014 ]
sprzęgło podregulowałem tak, że teraz bierze dużo niżej, jeździ się znacznie lepiej, jeśli całkiem się posypie, to w zależności jakiej marki jest to sprzęgło, to albo je wymienie (jeśli to będzie jakas podróba) albo zregeneruje, jeśli będzie porządne. natomiast mam kolejne pytanie, chce uszczelnić silnik (uszczelka pod głowice, pod pokrywe, uszczelniacz wałka rozrzadu, uszczelka pompy wody, uszczelka pod kolektor ssący i wydechowy) i jeśli skompletowałbym te uszczelki http://www.ford-esklep.pl/pl/c/1.6-1.8- ... 16V/1763/2 na tej stronie, to wyszłoby mnie ok 320zł-400zł (jeśli brałbym też uszczelniacze zaworowe), natomiast znalazłem bardzo ciekawą ofertę kompletu uszczelek : http://allegro.pl/komplet-uszczelek-sil ... 00598.html musiałbym tylko dokupić uszczelniacz wałka rozrządu, ale to drobnostka. chciałem zapytac, czy wiecie cos na temat producenta STANDART CONTA, bo jeśli te uszczelki będą w miarę dobre, to od razu je zamawiam, jednak jeśli się okaże, że to najgorsze buble, to wole sam skompletowac uszczelki. oprócz tego rozmawiałem ze sprzedawcą, pytałem o dobór uszczelki pod głowice do szlifu, jednak on powiedział, że uszczelka jest najgrubsza i że niezależnie od szlifu będzie pasowała. co o tym sądzicie? jeśli to prawda, to chyba się zdecyduje...
[ Dodano: Wto 17 Cze, 2014 ]
sprzęgło podregulowałem tak, że teraz bierze dużo niżej, jeździ się znacznie lepiej, jeśli całkiem się posypie, to w zależności jakiej marki jest to sprzęgło, to albo je wymienie (jeśli to będzie jakas podróba) albo zregeneruje, jeśli będzie porządne. natomiast mam kolejne pytanie, chce uszczelnić silnik (uszczelka pod głowice, pod pokrywe, uszczelniacz wałka rozrzadu, uszczelka pompy wody, uszczelka pod kolektor ssący i wydechowy) i jeśli skompletowałbym te uszczelki http://www.ford-esklep.pl/pl/c/1.6-1.8- ... 16V/1763/2 na tej stronie, to wyszłoby mnie ok 320zł-400zł (jeśli brałbym też uszczelniacze zaworowe), natomiast znalazłem bardzo ciekawą ofertę kompletu uszczelek : http://allegro.pl/komplet-uszczelek-sil ... 00598.html musiałbym tylko dokupić uszczelniacz wałka rozrządu, ale to drobnostka. chciałem zapytac, czy wiecie cos na temat producenta STANDART CONTA, bo jeśli te uszczelki będą w miarę dobre, to od razu je zamawiam, jednak jeśli się okaże, że to najgorsze buble, to wole sam skompletowac uszczelki. oprócz tego rozmawiałem ze sprzedawcą, pytałem o dobór uszczelki pod głowice do szlifu, jednak on powiedział, że uszczelka jest najgrubsza i że niezależnie od szlifu będzie pasowała. co o tym sądzicie? jeśli to prawda, to chyba się zdecyduje...