brak iskry escort 1.6 16 v zetec

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

bodzio82 pisze: ?sa dwa impulsy i zasilanie cewki
Dasz sobie rękę uciąć?
bodzio82 pisze:escort ma bardzo dobre mozliwosci diagnostyczne
W porównaniu do czego?
Każde auto bez CAN ma słabą diagnostyke, jest bardzo ogólnikowa.

[ Dodano: Pią 16 Sty, 2015 ]
Zakładam, że wywali błąd układu zapłonowego i tyle. Bez konkretów.
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

harnasiowy pisze:Dasz sobie rękę uciąć?
robie przy tym to wiem :mrgreen: ale reki sobie nie dam uciac bo zawsze mozna sie zdziwic :oops:
harnasiowy pisze:Każde auto bez CAN ma słabą diagnostyke, jest bardzo ogólnikowa.
no szczegolnie auta marki fiat tam jest super komunikacja np pacjent fiat ducato 2.0 benzyna wlasnie szyna CAN.

Objechalem wszystkie warsztaty i w zadnym nie dalo rady checka skasowac ,zrywalo polaczenie
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bodzio troche sie zagalopowales. 1.6 16v jest na eec iv i konia z rzedem temu co bez specjalnego kabla cos z niego odczyta (secior ma taki a fabryczny to chyba byl fds2000)
nie pamietam jak jest w 1.6 16v ale 1.4 ma wtyczke trzypinkwa do cewki - staly plus oraz dwie masy dolaczane z ecu
eec iv jest beznadziejny do diagnostyki, dopiero eec v ktory ty masz gada jak trzeba
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
mimik
Posty: 7
Rejestracja: 13 sty 2015, 19:32
Lokalizacja: trzebinia

Post autor: mimik »

auto naprawione to jednak sterownik byl ...... dziekuje za pomoc
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4783
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

ja tam wole eec IV :)
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

bodzio82, Oglądałeś "chłopaki nie płaczą"?
Pazura mówił: "..i bym teraz kur..a nie miał ręki"
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4783
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

harnasiowy, mówimy tu o 1.6 16v nie o 1.4 a wiec chyba reke bym mniał :mrgreen:

cidzej, pierwsze slysze ze escort ma stały plus nie postacyjce i dwie masy na cewke :roll: musisz mi to udowodnic schematem :mrgreen:




ja dodalem

[ Dodano: Sob 17 Sty, 2015 ]
szybkosc obrotowa rozrusznika znaczy obroty czyli impulsy z ecu tak?
Załączniki
fgff.png
fghjk.png
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

http://www.megamanual.com/ms2/EDIS.htm na dole strony masz schemat polaczen dla edis4 montowanego w escortach

Zreszta nawet na tym teoim schemacie ceka jest podlaczona do 15 stacyjki pozycja 2 :) a masy ida z ecu
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14518
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

bodzio82,

Obrazek
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

cidzej, caly czas mowie ze prad jest po stacyjce nie stały , jak nie wiezysz to wez kontrolke i sprawdz ze nie ma stale pradu na cewce tylko po przekreceniu kluczyka pokazuje sie prad ,skrajne przewody to impulsy z ecu a nie masa podczas pracy silnika mozna tez kontrolką to sprawdzić


gdzie na moim schemacie widzisz ze przewody od cewki ida na mase?

moze ja nie umiem czytac tych schematów to wyjasnij
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

To sie dogadalismy. Staly plus po stacyjce a zwarcie do minusa jest poprzez ecu :) byc moze mamy na mysli to samo tylko przez dobor slow powstalo nieporozumienie
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14518
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Skoro sie dogadaliście to wyjasnijcie mi jedną sprawę - na schemacie dla zeteców, który zamieściłem sterowanie masą cewki jest podawane z EDISa, natomiest na schemacie z Tolerance Data, który zapodał bodzio82 sterowanie masą cewki idzie bezpośrednio z ECU. Jak to jest? Ja jestem pewien że w łoryjonie było tak jak w moim schemacie.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23273
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Niektóre mk7 już nie mają edisa, mają go wbudowanego w kompa,może dlatego taka różnica?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Dowod nie wprost wyglada w nastepujacy sposob

W 1.4 cfi byl edis a w 1.4efi juz nie ma edisa i sterowanie cewka jest z ecu.

Dlaczego ? Bo tak :)

Moze nowsze ecc pomiescily edisa w srodku i bylo to tansze w produkcji ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ODPOWIEDZ