escort mk VI 1.8 DOHC muli słabo sie wkręca
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jak cos to chyba mam jakas skrzynke z mk6 i to przelutowana w calosci i po tym nigdy nie uzywana. Jak cos to daj znac jaki ma Twoja numer i daj jej zdjecia od spodu, od gory i od przodu.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Kod: Zaznacz cały
https://www.youtube.com/watch?v=v9oLR5ktEuE&feature=youtu.be
edit: jeszcze jedna sprawa dlaczego jak mam ten przełącznik od pompki druciarskiej roboty to jak pompka chodzi cały czas (czyli ten włącznik jest włączony to chodzi głośno) a jak jest wyłączony to chodzi kilka sekund tak jak powinna i chodzi dużo ciszej( nie hałasuje tak) problem jest taki że jak jest wyłączony ten wyłacznik to auto szarpie itd ewidentnie nie ma ciśnienia paliwa.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2015, 20:48 przez lukasz025, łącznie zmieniany 1 raz.
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
harnasiowy, ale co ma przepływka do bypassu z przełącznikiem? Jak to by była przepływka to by objawy były i z włączonym tym obejściem i bez.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
przepływka może mieć pewnie to co na filmiku ale po odpięciu jej jest to samo po odpieciu czujnika temp też to samo po wypięciu krokowego gaśnie odrazu wiec chyba normalna sprawa, hm jutro wyleci filtr przemyje zmywaczem przepływke, przepustnice i wszystko co możliwe pytanie z tej samej beczki od czego jest ten wężyk podciśnienia który jest pod cewką zapłonową ? idzie do głowicy i do stalowej rurki jest on z kolankiem długość może z 6-8cm średnica koło 8-10mm
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
pewności nie mam ale wywnioskowałem że jest to poprostu stałe zasilanie pompy, tylko nie wiem dlaczego jak wyłączę to stałe zasilanie i przekręcę kluczyk na zapłon to pompka pracuje tylko cichuteńko i gaśnie( czyli tak jak to ma być) a jak przełączę ten przycisk to pompka na przekręconym kluczyku chodzi ciągle i to głośno, duża różnica, zasilanie do pompki idzie pewnie przez jakiś opornik czy cuś ?
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Przez opornik na bank nie idzie, tak jak inni obstawiałbym uwaloną skrzynkę i/lub przekaźnik od pompy i po to ktoś na skróty zrobił ten pstryczek po odpalasz na wyłączonym a jak jedziesz to przełączasz i nie brakuje paliwa, a falowanie to przepływomierz i tyle.
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
Pneumatyka i Hydraulika
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ecu steruje przekaznikiem pompy i normalnie ma pracować chwilę i wylaczac się
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982