Brak mocy
Moderator: Moderatorzy
Zrobiłem reset i nadal to samo a jak jechalem rano na praktyki to masakra 50kmh max a droga akurat na 70 ograniczenie i sznurek za mna. po 10km rozkrecil sie. jak wracalem odpalam a on gasnie i tak z 3-4 razy pozniej pojechal i znow 10km i rozkrecil sie ;/ ale dodam ze wciskajac gaz do dechy takie buczenie jakby tlumik byl zapchany (na pewnonie jest bo caly nowy mam
- WieSiu
- Posty: 23281
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Sprawdź ciśnienie paliwa lub napraw gaz o ile jest 1 lub 2 generacji i smigaj pewnie bez problemów
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
gerardzik, to się nie ma co dziwić i zaciekawiać - to trzeba zobaczyć skąd "wieje" tak to będziemy tu deliberować na podstawie twoich domysłów do usranej śmierci
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
https://youtu.be/bGWvVNLwrgs tutaj filmik. Na filmiku dusze gaz do dechy. Wydaje mi sie ze przepustnica bo to te okolice. Co zrobic? Jak ja sprawdzic? dzieki za zaangazowanie najlepsze forum
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
gerardzik, ale zrozum człowieku - nawet wszystkie fora swiata nie przeskocza problemu polegającego na tym że jak na razie przez internet nie da sie podłożyć ręki pod dziurę w wydechu, powąchać smrodu z rozszczelnionej nagrzewnicy itp - doświadczenia organoleptyczne póli co nie sa przez internet przenoszone dlatego zamiast opisywać objawy po prostu musisz sam zrobić użytek ze swoich zmysłów. twierdzisz że syczy przy przepustnicy - w wiekszości przypadków zespół przepustnicy ma króciec z podpietym do niego wężykiem gumowym prowadzącym w escorcie chyba do zaworu pochłaniacza par paliwa.... SPrawdź czy w zespole przepustnicy nie masz jakiegos wolnego króćca.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- jk1978
- Posty: 770
- Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Hatchback
juz tyle było powiedziane że kolega jakby słuchał to myślę że spokojnie by problem dawno rozwiązał. co do wężyka co wychodzi z przepustnicy to powiem ci że nie musisz odkręcać całej przepustnicy. centralnie po środku przepustnicy od tyłu jak zmacasz to masz krócce które idzie wymacać. powiem ci że równie dobrze może być wąż podciśnienia. który idzie tyłem w kierunku silniczka krokowego, cewki. mój niby cały był ale dopiero jak go zdjąłem to zobaczyłem że to próchno było. wsadziłem nowy i oki - tylko nowy kosztuje 150 zł jak nie więcej. ja to widzę że ty pół auta wymienisz zanim coś zdiagnozujesz. wsumie to robiłem tak samo tylko ja nie byłem na forum wtedy i robiłem wszystko na oślep. ty masz tu podsuwane gotowe rozwiązania tylko wystarczy z nich skorzystać
gerardzik, zastanawiam się, czy w ogóle orientujesz się o czym koledzy wyżej pisali tj., czy wiesz co to jest listwa wtryskowa, odpowietrzenie skrzyni korbowej, przepustnica, itp. Pisząc "jakiś wężyk", "jakaś rura", to faktycznie skończy się wirtualną naprawą.
Porób jakieś fotki chociaż i pokaż o jaką rurę chodzi, o jaki wężyk itp.
Mi to raczej wygląda na przypadek, że akumulator wpadł Ci w karburator i dyferencjał się wygioł
Porób jakieś fotki chociaż i pokaż o jaką rurę chodzi, o jaki wężyk itp.
Mi to raczej wygląda na przypadek, że akumulator wpadł Ci w karburator i dyferencjał się wygioł
kurcze... na pewno to nie pompa bo na gazie to samo. i dam se reke uciac ze to przez ten syk powietrza lub tez moze zapchany tlumik. ale strumienica nowa i tak samo koncowy bo srodkowy w miare spoko jest ;/ mysle o tym wydechu bo jak dam gaz do dechy i go zmula to jest dzwiek takiego zapchanego tlumika. jutro moge nagrac wszystko i wrzucic na yt.