Dlaczego?harnasiowy pisze:Jak sciagniesz glowice to i tak rozrzad musisz zmienic
[MKVII] WODA W CYLINDRZE - wymiana uszczelki głowicy 1.6 16v
Moderator: Moderatorzy
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Czy w kosztach części wygląda to mniej więcej tak:
- uszczelka głowicy,
- uszczelka obydwu kolektorów,
- pasek rozrządu,
- uszczelka pokrywy klawiatury,
- olej,
Coś jeszcze?
Proktycznie Ess ma służyć jeszcze tylko do wiosny , tnę zatem koszty .
[ Dodano: Nie 18 Paź, 2015 ]
- uszczelka głowicy,
- uszczelka obydwu kolektorów,
- pasek rozrządu,
- uszczelka pokrywy klawiatury,
- olej,
Coś jeszcze?
Proktycznie Ess ma służyć jeszcze tylko do wiosny , tnę zatem koszty .
[ Dodano: Nie 18 Paź, 2015 ]
Chyba 2 rolki i napinacz?harnasiowy pisze: Cena miedzy paskiem a paskiem i rolką to niewiele
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- jk1978
- Posty: 770
- Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Hatchback
Wymień pasek rozrządu a nie świrujesz i tniesz koszta na maxa - jak cię nie stać na pasek przy takiej naprawie to jezdzij lepiej rowerem lub chodź piechotą (ja zblizy się wymiana oleju to wlej olej od frytek to ci też wyjdzie taniej - albo najlepiej wcale oleju nie zmieniaj) - aż mnie krew zalewa. Sprzedasz auto komuś na wiosnę i powiesz kupującemu że uszczelka pod głowicą jesienią robiona. Kupujący nie spyta się o rozrząd bo będzie przekonany że to oczywiste że był zmieniony i wpakuje się w kibel szybko bo pasek mu strzeli - pasek zawsze się zmienia po rozpięciu rozrządu!!!. Chciałbyś kupić auto z rozpinanym kiedyś rozrządem i niezmienionym paskiem dla oszczędności???
- Yagr
- Posty: 14518
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jk1978, nie przesadzaj - rozrządu nie trzeba wymieniać przy każdorazowej ingerencji w silnik. Jak świeżo po wymianie i nie zalało paska olejem czy płynem to wcale nie musi tego wymieniać. Co innego jesli juz najeździł km zmianic będzie musiał w ciągu roku czy dwóch... Rozrząd w takich wypadkach sie wymienia nie dlatego że fabryka tak nakazuje ale dlatego że ściagając głowice i tak mamy to na wierzchu i oszczędza sie na robociźnie za ten zabieg w przyszłości.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- S3ci0r
- Posty: 4782
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
jk1978, przesadzasz i dramatyzujesz. owszem jeśli pasek jest stary to warto go wymienić, ale jak niedawno był zmieniany to spokojnie można go ponownie użyć. przecież naciąg jest regulowany napinaczem i nawet jak się troszke rozciągnie to nie ma problemu z jego poprawnym naciągnięciem. pytanie do kolegi, kiedy był wymieniany pasek
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
- Yagr
- Posty: 14518
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jk1978, pasek to tylko część rozrządu - piszemy o rozrządzie czyli rolki, napinacz, pasek. Poza tym kto ci powiedział że raz założonego paska nie można ściągnąć np. po tygodniu czy roku i założyć znowu jeśli nie widać na nim żadnych uszkodzeń?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Weź koło (najlepiej te z zapasu) i j^^^^^nij się w czoło , czytałeś z którego roku jest ess, ja nie miałbym odwagi darować go komus za darmo..... królu astrachaniskich szos.....jk1978 pisze:(ja zblizy się wymiana oleju to wlej olej od frytek to ci też wyjdzie taniej - albo najlepiej wcale oleju nie zmieniaj) - aż mnie krew zalewa.
Rozrząd ma 40 tys. km....pisałem wcześniej, zresztą pompa wody kilka miesięcy a "przy okazji" ją też należałoby wymienić ...co nie???
Ostatnio zmieniony 18 paź 2015, 21:39 przez Solar, łącznie zmieniany 3 razy.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- jk1978
- Posty: 770
- Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Hatchback
Ja wiem z czego sie składa rozrząd. Każdy zawsze mówił - paska nie zakłada się ponownie. Niech kolega robi jak uważa. A od straszenia to są ducha a nie jaYagr pisze:jk1978, pasek to tylko część rozrządu - piszemy o rozrządzie czyli rolki, napinacz, pasek. Poza tym kto ci powiedział że raz założonego paska nie można ściągnąć np. po tygodniu czy roku i założyć znowu jeśli nie widać na nim żadnych uszkodzeń?