[MKVII] WODA W CYLINDRZE - wymiana uszczelki głowicy 1.6 16v
Moderator: Moderatorzy
[MKVII] WODA W CYLINDRZE - wymiana uszczelki głowicy 1.6 16v
Czeka mnie chyba wymiana uszczelki głowicy, zetec 1.6, 16V, 90 KM, 1997r.,
Nie mogę znaleźć na forum opisu,
Nie pali na 1 cylinder, na tłoku płyn chłodzący.
Z góry dziękuję za wszelkie porady i sugestie.
Nie mogę znaleźć na forum opisu,
Nie pali na 1 cylinder, na tłoku płyn chłodzący.
Z góry dziękuję za wszelkie porady i sugestie.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2015, 01:11 przez Solar, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
jak napisalem w innym temacie - uderz do kolegi kudlatego on rozbiera cabsa po wypadku z takim silnikiem w dobrym stanie - to zapewne bedzie najtansza i najprostsza opcja
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- S3ci0r
- Posty: 4783
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
jesli mogę doradzić to polecam silnik od kudłatego. auto do końca swoich dni jeździło bez błedu na kompie, silnik ładnie pracował. u ciebie jak padła uszczelka pod głowicą to wypadałoby też wymienić od razu pierścienie, bo one jak dostają temp to robią się mega plastikowe.
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
Napisałem do Kudłatego priva, ale jakoś wymiana silnika mi nie leży tj. nie zrobię tego sam, silnik też będzie zapewne wiekowy jak mój Ess. Najpierw zobaczę jak to w kosztach wyjdzie .
Na każdym cylindrze mam 14 bar, więc pierścienie może jeszcze by popracowały trochę .
Na każdym cylindrze mam 14 bar, więc pierścienie może jeszcze by popracowały trochę .
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Z privem coś ci nie wyszło bo nie mam.
Co do silnika. Wiekowy owszem- 1996. Ale pracował idealnie. Zalany pełnym syntetykiem zbyt wiele go nie brał
Co do silnika. Wiekowy owszem- 1996. Ale pracował idealnie. Zalany pełnym syntetykiem zbyt wiele go nie brał
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- iglaxr3i
- Posty: 887
- Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
- Lokalizacja: Kozin
- Pojemność: 2800
- Rocznik: 1992
- Generacja: MK5
- Nadwozie: Hatchback
Czyli po kazdym odpaleniu i zagrzaniu silnika do temp pracy powinismy ,zgasic silnik ,wymienic pierscienie a potem znowu odpalic i zgasic i tak w kółko ,to kiedy by była jazda ,bo nie chwytam twojego myslenia.......?S3ci0r pisze:jesli mogę doradzić to polecam silnik od kudłatego. auto do końca swoich dni jeździło bez błedu na kompie, silnik ładnie pracował. u ciebie jak padła uszczelka pod głowicą to wypadałoby też wymienić od razu pierścienie, bo one jak dostają temp to robią się mega plastikowe.
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
harnasiowy, no raczej nie planowanie ale tylko tzw "zabielenie" Planowanie to zawsze zebranie jakiejś tam części materiału bo się to robi na maszynie, jeśli coś już było wcześniej robione z głowicą to może się okazać że za dużo nie zostało marginesu. To "zabielenie" to tylko oczyszczenie całej powierzchni głowicy na płycie traserskiej tak aby całość była w czystym metalu. Ale tak się robiło lata temu, teraz może i robią to na tej samej maszynie co planowanie??
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Solar, jeśli nigdy nie ściągana to daj do autoszlifu na planowanie i sprawdzenie szczelności. No chyba że się decydujesz na opcję ze szczypiorem to szkoda kasy
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Jakoś czarno to widzę , wymiana silnika...starego...potem może rozrząd itd..., na swoim rozrządzie mam przejechane 40 tys., pompa wody 3 miesiące.
Jak się dzisiaj w^^^^^wie to teściowej zrobię wejście smoka ...na kasę i kupię furę , jeszcze mi wisi za posag .....heheheh + odsetki za kilkadziesiąt lat....
Jak się dzisiaj w^^^^^wie to teściowej zrobię wejście smoka ...na kasę i kupię furę , jeszcze mi wisi za posag .....heheheh + odsetki za kilkadziesiąt lat....
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt: