Strona 3 z 4

: 25 lip 2016, 21:46
autor: Yagr
S3ci0r, co za różnica w którym mk łączysz N7A ze skrzynią z TD? ;)

: 25 lip 2016, 23:43
autor: S3ci0r
nie widzę problemu :)

: 26 lip 2016, 08:25
autor: WieSiu
no ale w mk4 chyba juz tak latwo nie jest, bo tam w IB5 raczej sa inne polosie, a przeciez MTX z TD wystepowal tylko w pozniejszych modelach, wiec czesci plug&play do mk4 nie ma.

Z tego co wiem,to niektorzy ujeżdzaja zwykle skrzynie IB5 z RSem i jakos daja rade (moze nie pałują non stop auta to wtedy to jakos wytrzymuje), a inni szukaja skrzyni z RST MK4

: 26 lip 2016, 11:21
autor: Jaszczur
IB5 bez problemu będzie działać z RSem, i nic jej nie będzie nawet przy pałowaniu. IB5 poddaje się dopiero przy uturbionych silnikach z Nm powyżej 300, i to przeważnie na 3 biegu. A do tego RS nie dorasta jakby nie patrząc.
Ja na miejscu kolegi nie szedłbym w stronę MTX - nie ma sensownego uzasadnienia by iść w stronę tej skrzyni. Ewentualnie mocniejsze sprzęgło może tu być jakimś argumentem - ale i do IB5 można zapodać spieka, albo zwykłą tarczę obić kevlarem i zapomnieć o tej kwestii.
Z IB5 w mk4 odpada wiele problemów - np. dopasowanie wybieraka, półosi, czy łap skrzyni. Pozostanie tylko kwestia zawieszenia silnika od strony pasażera, ale to już jest znacznie mniejszy problem, jeśli w ogóle.

: 26 lip 2016, 11:26
autor: WieSiu
Więc nie pozostaje nic innego jak zakładać RSa i cieszyć się jazda myślę za bardzo przyjemna w tak lekkiej budzie.

: 26 lip 2016, 14:08
autor: baczek06
Zgadzam się z powyższymi komentarzami i na obecną chwilę pozostanę przy skrzyni IB5, kwestie lepszego sprzęgła przemyśle, jest to rozsądne rozwiązanie zwłaszcza teraz. Co tu więcej? podzielę się informacjami po pierwszej jeździe w sierpniu.

[ Dodano: Wto 26 Lip, 2016 ]
orientujecie się czy oryginalna obudowa filtra powietrza od RS spasuje w komorze silnika? (stożki są mało interesującym rozwiązaniem, kręciły mnie gdy miałem 20lat :lol: )

: 26 lip 2016, 15:28
autor: WieSiu
Szukaj zdjęć u Angoli, oni mają często połączone rs z mk4

: 26 lip 2016, 19:29
autor: baczek06
znalazłem obudowę od RST więc po problemie, do tego filtr i bedzie :grin:

: 27 lip 2016, 06:28
autor: Kleszczak
5 biegowa skrzynia do mk4 podejdzie ci na styk. Zostanie ci 1-2 cm luzu między skrzynią a podłużnicą. Jeżeli włożysz silnik z RSa licz się z tym że musisz mu wycinać dziurę w masce ew. dobrze go opuścić.
ib5 spokojnie wystarczy, dołożysz koło zamachowe z CVH i będziesz miał lżejsze od ib5

: 27 lip 2016, 18:16
autor: baczek06
tylko czy ta różnica wagi będzie aż tak odczuwalna? :???:

: 27 lip 2016, 18:37
autor: WieSiu
Bardzo odczuwalne jest każde 100kg

: 27 lip 2016, 18:56
autor: Yagr
WieSiu pisze:Bardzo odczuwalne jest każde 100kg
jak widać na przykładzie "kreski" S3ciora i WieSia gdy ten ostatni miał jaro na pokładzie i gdy nie miał :DDD

: 27 lip 2016, 19:47
autor: Jamszoł
to Jaro waży 100 kg :shock:

: 27 lip 2016, 20:19
autor: Arcadio
Jamszoł pisze:to Jaro waży 100 kg :shock:
Z browarami które wypił i karczkami które zjadł to możliwe ;)
Pamiętajcie, że Secior odelżył swojego - wszystko powyciągał i miał 5L paliwa ;)

: 28 lip 2016, 01:12
autor: cidzej
o dziurze w klapie nic nie wspomiales a to tez pare kilo :P