Strona 1 z 1

identyfikacja "wolnych" wtyczek

: 01 lip 2016, 21:15
autor: awaria
Panowie , od czego te wtyczki????
Auto chodzi normalnie a te wtyki są nie podpięte???
Nic nie było "drutowane" w aucie .
Umiejscowione one są pomiędzy filtrem powietrza a pasem przednim.

: 01 lip 2016, 21:32
autor: Yagr
Uniwersalne okablowanie - podpina się to co w danym egzemplarzu jest potrzebne - co innego w zetcu, co innego w dieslu czy cvh, co innego z klimą, co innego bez klimy.. itd....

: 01 lip 2016, 21:42
autor: awaria
ok. tylko że ja mam prawie max wyposażenie a korci mnie aby złączyć tą z jednym kabelkiem.

: 01 lip 2016, 22:11
autor: kupiec
Wiesz ile ja mam wolnych wtyczek pod maską? Od cholery a auto jeździ normalnie :) no nie zawsze ale przeważnie :d

: 01 lip 2016, 22:11
autor: Yagr
awaria, takich tematów przerabialiśmy mnóstwo, nie odesłałem cię do nich tylko dla tego że po zmianie skryptu na którym chodzi forum szukajka nie znajduje tyle co dawniej. Pisząc uniwersalne okablowanie mam na mysli wyposażenie ale również silnik - o czym wspomniałem - Zetec potrzebuje innych wtyczek niż CVH (np. u jednego jest MAP a u drugiego MAF) Jeśli cię korci to podpinaj do czegokolwiek na własna odpowiedzialność ale zanim to zrobisz może lepiej sciagnij sobie z netu schemat elektryki i poszukaj do czego konkretnie masz te wtyczki. Piszesz że masz "prawie max" więc.... czy masz czujnik płynu spryskiwaczy? Masz grzaną przednią szybę? masz elektrycznie otwierana klapę? Jest tego sporo ;)

: 02 lip 2016, 01:29
autor: nonam
Te jednopinowe wyglądają jak od grzania szyby :P

: 02 lip 2016, 09:13
autor: WieSiu
nonam, no ale powinny być w podszybiu jak są od grzanej szyby :) i bylyby grubsze kabelki

A te co na fotkach to tak mają sobie dyndac. To pewnie wtyczki do starych wersji czujników temperatury silnika

: 02 lip 2016, 10:02
autor: jk1978
Mam tez dwa identyczne dyndające kabelki. Złączyłem je razem i auto żyje nadal ale padły mi momentalnie czujniki w termostacie (silnik zetec) - ten dający sygnał na kompa i na licznik. Od tej pory nie spinam luźnych wtyczek na oko.

: 02 lip 2016, 11:06
autor: kupiec
awaria, a jakie jest to twoje prawie max wyposażenie? Będzie łatwiej stwierdzić od czego to mogło by być :)

: 03 lip 2016, 00:35
autor: Kleszczak
ten dwupinowy to czujnik temperatury na termostacie albo na wentylatorze chłodnicy.