Strona 4 z 4

: 29 lut 2008, 19:42
autor: wroobi71
cidzej pisze:wykrec świece, przeczysc np szczotka druciana, osusz np. zapalniczka, wkrec spowrotme i odpal :D
No dobra, tak też zrobię ale mi bardziej chodziło czy coś trzeba robić specjalnego już podczas samej czynności odpalania? Np. nacisnąć pedał gazu?

: 29 lut 2008, 20:03
autor: cidzej
w samochodach z wtryskiem i elektronicznym układem sterującym nie trzeba robić nic. jesli wszystkie obwody dzialaja prawidlowo to, czy silnik cieply czy zimny czy jaki kolwiek, powinienes przekrecic kluczyk i auto powinno zapalic - reszta zajmuje sie komputer z bateria czujnikow i silniczkiem krokowym/bocznikowym zaworem powietrza :P

: 01 mar 2008, 12:33
autor: Jamszoł
wroobi71 - zdejmij wtyczkę od czujnika położenia wału - przeczyść ją "kontaktem " załuż zpowrotem - to ci odpali.
No chyba , że sam czujnik walnął.

: 01 mar 2008, 14:09
autor: wroobi71
Ok, to też spróbuje. Tylko co to jest "kontakt"? Bo ja nie wiem :oops:

I jeszcze jedno, mój pomocnik twierdzi, że iskra jest za słaba i to jest powód wszystkiego. Patrzyłem i iskra sobie przeskakuje przy kręceniu ale nie jest taka żywo-niebieska. Może przy ruszaniu kabli od plusa np. powstało jakieś przebicie?

: 01 mar 2008, 14:20
autor: Yagr
"kontakt" to środek do zabezpieczania styków elektrycznych np. "ISOL"

: 30 sty 2009, 20:39
autor: Mikosz
A jak jest u diesla ? Tak samo wygląda procedura resetowania jak u benzyniaków ?

: 30 sty 2009, 22:56
autor: ARIEL
dokładnie tak samo też ma ECU