Arcadio, tak tego sie nie boj
i tak lepiej zebys nie bral silnika osobno,bo i tak potrzebujesz skrzynie,polosie, moze i piasty z tarczami, wiazke silnika, komputer, kluczyki od auta, tlumiki, wszystkie weze od ukladu chlodzenia,mozliwe tez ze zbiorniczek wyrownawczy, puszke filtra i wielei innych pierdol,wiec dla Twojego dobra radze Ci kupic chociaz ten przod auta + tlumiki (ewentualnie tlumiki nowe,ale zeby chociaz kolektor wylotowy z sondami byl). Wiec w takim przypadku auto mozesz spokojnie odpalic,a jak bedzie bral oleju tyle co moj,to na pewno po zagrzaniu jak go pocisniesz,to bedziesz widzial fioletowy dym. I wtedy wiesz,zeby tego nie brac,ewentualnie jak tanio kupisz,to sobie go kiedys wyremontujesz za pieniadze po sprzedazy tego co Ci zostanie. A auta szukaj MK5 6 lub 7,bo tak na prawde dla mnie to wszystko jedno,da sie dopasowac
Jedynie problem jest z immo,bo w mk5 raczej nie ma wiec wtedy tez bys juz nie mial (ale to akurat nie jest takie potrzebne), jak wezmiesz mk6 to prawdopodobnie immo bedzie, a jak mk7 to juz na pewno bedzie. I wtedy w zaleznosci od wersji moze byc tak ze Twoje kluczyki bedzie trzeba przerobic jesli bedziesz chcial miec idealnie to zrobione,a jak nie bedziesz chcial narazie przerabiac (placic kasy),to zrobie Ci tak jak ja mam i tez bez problemu bedziesz jezdzil
Takze spokojnie sobie szukaj. Ostatnio widzialem za niecale 2 tysiace RSa z urwana tylna belka z warszawy,wiec takiego czegos najlepiej szukaj,czyli czegos zgnilego na maxa,albo walonego lekko w przod lub mocno w tyl
I mocno zastanow sie nad przerobka instalacji gazowej, bo ta co masz nie jest dobrym pomyslem, najlepiej sekwencja, albo przynajmniej blos (parownik moze wymagac wymiany na wydajniejszy przy tym silniku