Strona 6 z 7

: 27 maja 2010, 23:48
autor: WieSiu
Tigerbart, nie mowie ze tak nie jest, masz programik to mozesz sobie sprawdzic :P

: 28 maja 2010, 09:54
autor: orion
Podsumowując zeteca będzie łatwiej wsadzić i będzie prościej kupić niekatowanego, ale.......
nie będzie tak zajebisty jak N7A będzie miał słabsze osiągi i zawsze Arku będziesz patrzył z zazdrością na posiadaczy kultowych N7A, bo 150 to więcej niż w najlepszym wypadku 136 :mrgreen:

A historie o drogich częściach i awaryjności można wsadzić między bajki, zresztą nie sądzę żeby ktokolwiek zamierzał kupować silnik który będzie musiał naprawiać.

Gdyby ktoś dałby mi dwa nowe silniki do wybory lub o takim samym stopniu zużycia to bez wahania wybrałbym N7a, ale tu jest loteria trafisz zarżniętego n7a to będziesz żałował , trafisz porządny silnik to będziesz szczęśliwy
Rozsądek podpowiada zetec bo nikt go nie katował i łatwiej, ale serce..... :500:

: 28 maja 2010, 12:44
autor: WieSiu
ORION pisze:Rozsądek podpowiada zetec bo nikt go nie katował i łatwiej, ale serce.....
i ten odglos N7A i ta elastycznosc (nie wiem jak dziala silver,wiec nie mam porownania, czy tam tak samo dobrze jest).

: 28 maja 2010, 18:19
autor: mlekolowickie
WieSiu pisze:i ten odglos N7A i ta elastycznosc
i ta rdza wszedzie ;)
z silnikami RS'owymi problem jest taki, ze ciezko znalesc w stanie dobrym, co oczywiscie nie jest niemozliwe. Latwiej wygarnac z mondziaka 2.0 i pomeczyc sie ze swapowaniem.
ORION pisze:kultowych N7A
czemu kultowych?

: 28 maja 2010, 19:34
autor: Jamszoł
Ma na pewno dwa czujniki których nie ma Es
Okolice zera na zewnątrz i poniżej zera na zewnątrz
Ale to może być poza kompem :mrgreen:

: 29 maja 2010, 15:18
autor: Damiano-Gdynia
Tigerbart pisze:Nie no nie takiego młodego bo to musi być mondeo Mk1
W początkowych modelach mk2 bodajże do 1997roku tez był silver 2.0 wsadzany .

Dla przykładu
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13173451

Jeżeli o mnie chodzi , to decyzja zdecydowanie zapadła by na 2.0 zetec , pomimo tego ze dźwięk N7A jest przepiękny , ale w tej kwestii rozsądek przemówił by na korzyść mondkowego silnika .

: 31 maja 2010, 15:06
autor: orion
czemu kultowych?
jeśli zadajesz takie pytania to znaczy, że nigdy nie prowadziłeś Rs2000

: 31 maja 2010, 20:33
autor: Arcadio
Tak sobie myślę, że gdybym kierował się rozsądkiem to napewno od dawna jeździłbym innym autem, a przynajmneij nie inwestował w to auto, nie miałbym cabrio itp....
Także jeśli ktoś z klubowiczów znajdzie w necie, spotka, silnik z osprzętem(to co musi być do swapa), jakiegoś rozbitego z dobrym silnikiem, to da mi znać. W zasadzie jestem zdecydowany. Tylko nie chcę się wpuścić w jakiś zdechły silnik lub masę komplikacji...
Gdybym kierowął się rozsądkiem nie miałbym mk7 cabrio - taka jest prawda... dlatego wiem o czym pisze Orion czy WieSiu RS2000 ;)

: 31 maja 2010, 20:40
autor: WieSiu
Arcadio, na zlocie sie brykniesz oriona idealnym potem moim kombinowanym nie idealnym i wtedy podejmij decyzje :) a Twoje argumenty sa jak najbardziej ok i tez dlatego wlozylem n7a a nie rqb

: 01 cze 2010, 09:48
autor: orion
WieSiu pisze:oriona idealnym
jakim idealny , co prawda ma 205km przebiegu ale już nówka nie jest :razz:


205km na liczniku a w rzeczywistości 200205km :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=5e2uRouL ... re=related :580:

A co do tuningu n7a, to nie jest tak, że się nie da. Kolega Przypał ma fiestkę z tym motorkiem i ma około 200koni bez turbo i jakiś tam poważnych przeróbek więc się da.

: 01 cze 2010, 11:31
autor: mlekolowickie
ORION pisze: jeśli zadajesz takie pytania to znaczy, że nigdy nie prowadziłeś Rs2000
dorabiasz ideologie do silnika :P to zwykle 150 kucy, kultowy to moze byc RB26DETT
co do prowadzenia - ok nie prowadzilem, ale Ty tu szerzysz herezje :P
ORION pisze:ma około 200koni bez turbo
ale powiedz mi, ile ten silniczek pozyje?
Nie chce sie tu klocic, ale wydaje mi sie ze n7a to slepa uliczka, chyba ze ktos ma kasy jak lodu, ale wtedy nie mialby escorta

: 01 cze 2010, 12:29
autor: orion
Głupstwa wypisujesz i tyle. Ja jeżdżę escortem/orionem od 9lat i nie dlatego, że nie stać mnie na droższe inne auto tylko dlatego, że po prostu chcę.
Mało tego, wypowiadasz się o czymś o czym tak na prawdę nie masz większego pojęcia bo gdzieś tam słyszałeś i coś tam w internecie przeczytałeś, zarzucasz mi sianie herezji podczas gdy sam jesteś teoretykiem który naczytał się GT magazynu :lol: i nie liznąłeś nawet motorsportu.

Zresztą nie ma co dalej dyskutować, każdy jeździ czym chce i kropka. Ja jeżdżę n7a bo lubię mieć wszystkie zetecki za sobą :twisted:
Zrób coś sensownego ze swoim autem , wystartuj w kilku kjs to pogadamy :razz:
PEACE

: 01 cze 2010, 14:04
autor: mlekolowickie
aha, przepraszam ze wdalem sie w rozmowe z inzynierem mechanikiem :)
na moje to Ty kupiles sobie autko i wszystkim bedziesz wciskal ze Twoj silnik jest uaaaa bomba i w ogole....
wystarczylo mi czytanie placzu jak ktos na tym forum pisal o uturbianiu n7a, wtedy bylo ze ten silnik to dno i padaka, za to teraz stal sie czyms kultowym.
Na moje EOT, Ty wiesz swoje ja wiem swoje, a zaraz dostane osta i sie skonczy dzien dziecka

: 01 cze 2010, 14:29
autor: cidzej
mlekolowickie pisze:zaraz dostane osta
ZARAZ OBAJ DOSTANIECIE :evil:

jak chcecie sie poklucic to walcie do siebie na PW, a forum niezaśmiecajcie i sie nie obrażajcie nawzajem

: 01 cze 2010, 16:02
autor: leszek
Arcadio pisze:Także jeśli ktoś z klubowiczów znajdzie w necie, spotka, silnik z osprzętem(to co musi być do swapa),
http://www.allegro.pl/item1051153677_fo ... _igla.html

Prosze bardzo.