Zegery (liczniki) z elektronika

Linki do ciekawych stron

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Zegery (liczniki) z elektronika

Post autor: WieSiu »

Tutaj znalazlem cos takiego do Escorta, wiadomo ze ostatnie wersje Escortow mialy takie, ale powiedzcie mi, czy do starych wersji da sie to jakos wpiac? Jesli tak,to co jest potrzebne?

TUTAJ
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

nie da się wpiąć tak po prostu. inne kostki inne podłączenia ,inny napęd szybkościomierza( jeżeli dobrze myślę to tu jest sygnał z oscylatora a nie ze zwykłej prądniczki) no chyba że się mylę,ale z tego co wiem to nie takie proste z przeżutką.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Fajny ten zegar ale LESZEK ma racje niestety tak poprostu nie da sie przeżucić :?

Wiesiu musimy sie przesiąść na nowsze ESSINKI :wink:
ALE dla takiego zegara NIGDY BYM swojego NIE ZAMIENIŁ :wink:
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3470
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Yanek pisze:NIGDY BYM swojego NIE ZAMIENIŁ
He, He do poprzedniego też żeś tak ładnie gadał i co ??
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

a ja sie pochwale teraz:D nie musze zmieniac Escorta (czego bym tez nie zrobil) na innego,zeby miec fajne zegary, bo bede mial TAKIE :D Full wypas, w koncu zegarek bedzie w kolorze takim jak liczniki :D :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Wiesiu ja też sie przymieżam do białych zegarów :wink:
Załączniki
zegary.jpg
zegary.jpg (84.21 KiB) Przejrzano 5915 razy
zegar 1.jpg
zegar 1.jpg (8.67 KiB) Przejrzano 6431 razy
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

no no te drugie to full wypas:D Ciekawe jak bys je podlaczyl:)

A tych pierwszych to nawet nie tykaj, sa w MPH,ale km/h tez sa,ale male, a poza tym z tylu nie maja kostek,ktos chyba je urwal!!!! Choc przyznam ze cena jest niezla (89zl). Problem z kostami tez jest do przejscia,to mozesz uzyc calosci poza samymi zegarami ze swojego auta :)

Yanek, kupuj czympredzej,bo zegarek nie moze byc bialy sam :) poza tym to GHIA i musi sie jakos mocno wyrozniac:D hehe
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

te drugie fajowskie ale niestety nie da rady podłączyć :( kupie chyba te pierwsze i przełoże same wkłady :wink: a cena naprawde kusząca :wink:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

uwazam ze warto:) bedzie Ci sie latwiej w anglii jezdzilo:D Tez sie wybieram do anglii swoim autkiem i o nich myslalem:) ale nie wiem dlaczego wzialem tamte....
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Wiesiu a jak z obrotkiem :?: co trzeba będie zrobić by działał poprawnie w dieselku :?:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

tez sie nad tym zastanawiam,gosc u ktorego kupilem mowi,ze brali od niego do dieslow i mowili ze dziala,ale ja mam watpliwosci,zeby u mnie dzialal bez problemow. Ale mysle ze wrazie czego sobie z tym bez najmniejszego problemu poradze. Jesli tez masz wpiety obrotomierz do alternatora,to bedziesz mial na pewno tak samo jak ja,wiec jak zrobie u siebie,to i Tobie pomoge wrazie czego:D Ale badzmy dobrej mysli, moze jakims cudem i u nas bedzie dzial. Niestety w poprzednich modelach Escortow zegary od diesli nie dzialaly w benzyniakach i na odwrot,ale dalo sie je przerobic.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Można też podmienić same tarcze i nie będzie problemu :wink:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

i tez o tym myslalem:) ale bez lutownicy i tak sie nie obejdzie:( cos wymyslimy:) tak zeby bylo najlepiej i najlatwiej:D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Jak kupie to dam znać :wink:
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

wiesiu rezystor jest w tylnej czesc zegarow , wiec jak wyciagniesz same modoly zegarow z przodu i je zamienisz na biale to rezystor zostanie taki sam
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
ODPOWIEDZ