jak naprawić maglownice
Moderator: Moderatorzy
jak naprawić maglownice
cześć to znów ja może ktoś wie jak naprawić maglownice od 1.4i 91 bo na nierównej nawierzchni strasznie mi stuka co muszę kupić i jak to zrobić i ile to mnie będzie kosztować może ktoś ma jakieś zdjecia jak się ją rozbiera [/fade]
A masz wspomaganie? jak nie to będzie o wiele łatwiej. Części kupisz bez problemu w sklepie ,,P-MIX" w Tychach Ul. Mikołowska 160. tel. 2168362 www.pmix.pl wysyłają też części pocztą. Za drążek kierowniczy dałem ok. 40 zł sztuka, dochodzą jeszcze do tego dwie tulejki które osadzone są w obudowie przekładni. Jak będziesz odkręcał dużą platykową nakrętkę do regulacji luzu przekładni uważaj bo jest ona zabezpieczona punktakiem w trzech miejscach. spiłuj zabezpieczenia pilnikiem bo inaczej zniszczysz gwint przy odkręcaniu. Regeneracja przekładni zajeła mi ok 1h 30 min. bez wyciagnięcia i zabudowania spowrotem do auta. Jeśli będziesz potrzebował jeszcze informacji to chętnie pomoge.
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Ja również przyłanczam sie do niko. Jak możesz to opisz szczegółowo jak to zrobiłeś, może z jakimiś fotami. Ja mam bez wspomagania i mam ten sam problem. Strasznie stuka po bruku.
( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 )
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
- WieSiu
- Posty: 23281
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Mariusz, nie zrobilem takiej relacji,ale zrobie,bo cos czuje ze powolutku przez ta prace w pizzerii znow bede mial cos do wymiany w zawieszeniu (tak za pare miesciecy,takie mam wrazenie) i wtedy na pewno wymienie to sam pstrykajac od razu fotku. Lacznik wymienia sie banalnie, dwie srobki na strone i po klopocie:D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
hehe to standard sie robi u mnie na wiosne chyba wiesiu uda mi sie ciebie wyprzedzic z fotorelacja, czekam tylko zeby sesja jakos przeszla i sie biore za wymiane bo stupa, puka a mnie szlak trafiaWieSiu pisze:Mariusz, nie zrobilem takiej relacji,ale zrobie,bo cos czuje ze powolutku przez ta prace w pizzerii znow bede mial cos do wymiany w zawieszeniu (tak za pare miesciecy,takie mam wrazenie) i wtedy na pewno wymienie to sam pstrykajac od razu fotku. Lacznik wymienia sie banalnie, dwie srobki na strone i po klopocie:D
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
A więc: najpierw wymontowałem przekładnie z samochodu odkręcając końcówki drążków od piast oraz (Niestety nie mam cyfrówki żeby zrobić foty) czterech śrób od karoserii samochodu. Po rozłączeniu z kolumną kierownicy wyciągłem ją z samochodu. Najpierw ściągnołem gumowe osłony drążków. Drążki odkręciłem kluczem do rozkręcania rur tzw. ,,żabki" po ściśnięciu listwy w imadle (oczywiście listwe zabezpieczyłem blachą aluminiową 5 mm, można też drewnem.) Stare tulejki które osadzone są w obudowie wyłamałem śrubokrętem i na ich miejsce umieściłem nowe. Na koniec odkręciłem plastykową śrubę którą reguluje sie luz w przekładni i wyciągłem z obudowy plastykowy tłoczek i umieściłem nowy po czym wkręciłem z powrotem śrubę do momentu kiedy skasował się luz. Srubę widać z pod spodu samochodu od strony przedziału pasażersiekiego. Odkręca się ją za pomocą imbusa albo patentowego klucza, zależy który rocznik samochodu. Proponuje najpierw pilnikiem usunąć trzy napunktowania tej śruby bo można przy odkręcaniu uszkodzić gwint. I po wszystkim założyłem nowe osłony drążków i zabudowałem przekładnie do samochodu. Potem ustawienie zbierzności i wszystko ok.
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
To ja podam koszt, bo pytałem się na tej stronie co podał Grzegorz www.pmix.pl
Witam.
Zestaw naprawczy przekadni kierowniczej bez wspomagania kosztuje 160zł i jest na miejscu.
W skład zestawu wchodzą: 2 pokrycia i uszczelnienie waka kolumny kierowniczej, tulejka ślizgowa listwy zębatej, tuleja dociskowa listwy, sprężyna dociskowa i nakrętka sprężyny.
Mamy również kompletną przekładnię (zamiennik) za 465zł.
Witam.
Zestaw naprawczy przekadni kierowniczej bez wspomagania kosztuje 160zł i jest na miejscu.
W skład zestawu wchodzą: 2 pokrycia i uszczelnienie waka kolumny kierowniczej, tulejka ślizgowa listwy zębatej, tuleja dociskowa listwy, sprężyna dociskowa i nakrętka sprężyny.
Mamy również kompletną przekładnię (zamiennik) za 465zł.
( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 )
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
I co po tej operacji nie ma ów w przekładni jak jedziesz po nierównościach czy bruku?Grzegorz pisze:A więc: najpierw wymontowałem przekładnie z samochodu odkręcając końcówki drążków od piast oraz (Niestety nie mam cyfrówki żeby zrobić foty) czterech śrób od karoserii samochodu. Po rozłączeniu z kolumną kierownicy wyciągłem ją z samochodu. Najpierw ściągnołem gumowe osłony drążków. Drążki odkręciłem kluczem do rozkręcania rur tzw. ,,żabki" po ściśnięciu listwy w imadle (oczywiście listwe zabezpieczyłem blachą aluminiową 5 mm, można też drewnem.) Stare tulejki które osadzone są w obudowie wyłamałem śrubokrętem i na ich miejsce umieściłem nowe. Na koniec odkręciłem plastykową śrubę którą reguluje sie luz w przekładni i wyciągłem z obudowy plastykowy tłoczek i umieściłem nowy po czym wkręciłem z powrotem śrubę do momentu kiedy skasował się luz. Srubę widać z pod spodu samochodu od strony przedziału pasażersiekiego. Odkręca się ją za pomocą imbusa albo patentowego klucza, zależy który rocznik samochodu. Proponuje najpierw pilnikiem usunąć trzy napunktowania tej śruby bo można przy odkręcaniu uszkodzić gwint. I po wszystkim założyłem nowe osłony drążków i zabudowałem przekładnie do samochodu. Potem ustawienie zbierzności i wszystko ok.
( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 )
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT