FILTR SPORTOWY W 1.3

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

krisus

FILTR SPORTOWY W 1.3

Post autor: krisus »

WITAM MAM PYTANIE CZY JEST SENS ZAKLADAC FILTR SPORTOWY DO 1.3 CZY COS TO WOGOLE ZMIENI???DZIEKI ZA ODPOWIEDZI
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3470
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Moim zdaniem to tylko wydatek i nie potrzebne zajęcie.
Vieczur

Post autor: Vieczur »

zmieni jedynie w Twojej podswiadomosci ;) Przy tak małym litrażu silnika oraz braku przeprowadzonych innych modyfikacji nie odczujesz zadnych zmian na plus...wrecz przeciwnie: auto moze stracic "dolny" zakres momentu obrotowego i bedzie bardziej mułowate niz przedtem :!:

Jedyny plus zakladania filtra tego typu jest taki ze jesli masz zamiar dluzej jezdzic autkiem to wymiany filtra masz z glowy...przy sportowym wystarczy tylko odpowiednia konserwacja ;)

Pozdrawiam
VinCe

Post autor: VinCe »

Daruj sobie.. szczególnie w tym silniku... żeby założyc stożek trzeba na nowo robić cały dolotowy.... bez sensu.. a wkladka poza tym że nie wymieniasz co 10-15 tys km nic nie da...
krisus

Post autor: krisus »

dziekuje za wszelkie opinie i tak wlasnie myslalem ze nie ma sensu :grin:
KriSSo

Post autor: KriSSo »

Vieczur pisze:Przy tak małym litrażu silnika oraz braku przeprowadzonych innych modyfikacji nie odczujesz zadnych zmian na plus...wrecz przeciwnie: auto moze stracic "dolny" zakres momentu obrotowego i bedzie bardziej mułowate niz przedtem
Boże Vieczur, co Ty wypisujesz za rewlecaje :D. Stracić dolny zakres momentu ? na wkładce ? przy pozostawionym całym dolocie i fabrycznej puszce ? Proszę Cie :)........

Nie odczuje niczego, ani na plus, ani na minus. To zawsze działa w obie strony.
Vieczur

Post autor: Vieczur »

z tym dolnym zakresem momentu obrotowego to faktycznie...uzylem zlych okreslen, wiec sorrki za to. Poprostu chodzi o to ze w wiekszosci takich przypadkow (nie oczywiscie we wszystkich) samochod traci swoja wartosc maksymalnego momentu ---> chociaz nie jest to duza strata bo np, ze 134 Nm na 126 Nm...i wg pomiarow na hamowni auto uzyskuje juz ciut gorsza elastycznosc (choc czlowiek podczas jazdy odczuc tego nie musi). W wielu artykulach przesledzilem juz ten temat (a dokladniej wyniki testow) i wyszlo ze takie sobie tylko wrzucenie sportowego filtra moze dac wlasnie najczesciej na minus niz na 0 ;)

Pozdrawiam
misiek

Post autor: misiek »

wstawiajac filtr stozkowy zwiekszamy doplyw powietrza czyli zmieniamy mieszanke co wiaze sie z tym ze trzeba zwiekszyc dawke paliwa wszystko w odpowiednich proporcjach oczywsicie
ODPOWIEDZ