Śmiało zapraszam...
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23267
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ooo,to trzymamy za slowo:)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- WieSiu
- Posty: 23267
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
w rocznikach do 1990 ogolnie jest problem z kątem ustawienia kół przednich, lubią sie rozjeżdzać, zwlaszcza w dieslach. Przyczyna jest beznadziejny kielich na amortyzator i sprzezyne (jest pod kątem), pomaga rozpórka na sprezyny.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
rzyczyna jest beznadziejny kielich na amortyzator i sprzezyne (jest pod kątem), pomaga rozpórka na sprezyny.
ciekawa informacja bede musial zapamietac jak narazie muj ma tak twrde zawieszenie mimo iz wysoko stoi ze trzyma sie jak przyklejony nawet zima a skoro wszyscy sie chwala to i ja sie pochwale iz odrestalrowuje swojego essiego w miare mozliwosci czasowych ale remont nie skonczy sie na wygladzie oryginalu bedzie poszerzany itd nabierzaca onim jest na mojej www http://www.ford.laknet.pl/
- WieSiu
- Posty: 23267
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
fajna stronka
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
witam mam pytanie moze ktos w koncu mi odpowie mam forda escorta 83r. z orginalnym silnikiem 1.1 wersja rfn i chcialbym sie cos o tym wiecej dowedziec jezdze juz nim pol roku i jest the best zalozylem stozkowy filtr powietrza sportowy tlumik teraz go spojleruje pod wersje rs duzo pytalem na temat silnika i nic nikt nie wie ludzie sie dziwa a malutko pali bo zaledwie 5,5 l na 100km a na 2 biegu osiaga 90 km\h tak wiec do setki mam moment i nie mam pojecia co to za silnik zyleta jesli ktos cos wie na ten temat prosze o odpis dziekuje i pozdrawiam niech ford bedzie z wami !!!
- WieSiu
- Posty: 23267
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
qba-lca, przeczytaj dokladnie jaki masz silnik z tabliczki znamionowej,to Ci o tym silniku cos powiem
Ja mam o silnikach: GLB, GSE, GMA, GPA
Ja mam o silnikach: GLB, GSE, GMA, GPA
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Dawno nie odkurzany przez nikogo,ale ciekawy temacik więc się dopiszę
U mnie poza "serię" jest głównie audio,inwestowałem w sprzęt bo nie byłem pewny co do przyszłości mojego Essa (miał iść na handel), a sprzęcik łatwo zamontować do nowej furmanki Ale okazało się że Ess zostaje
1)Odtwarzacz: Kenwood KDC-308 (dośc archaiczny,ale mam sentyment do marki)
2)Wzmacniacz: Blaupunkt GTA2 Special Edition
3)Odseparowany zestaw przedni BOSE ze zwrotnicami średnio i wysokotonowymi(2x13cm w drzwiach jako średnicówki i tweetki-narazie niestety luzem,ale chciałbym żeby wylądowały w słupkach,ale narazie nie mam pomysłu jak to zrobić)
4)SKrzynia basowa JL-Audio (głośnik ø38 cm,z niemiec,nie znam specyfikacji)
Skrzynia basowa firmy Powerton na głośniku Sony X-plod Xs L102P5S
5)Komplet okablowania (nie będę się rozpisywał bo to standardowy,grube przewody,bezpieczniki i kondensator elektrolityczny)
To tyle co do grania
Poza tym w autku założyłem:
-chromowaną końcówkę wydechu (już wygląda bardziej jak karbonowa od sadzy ze spalin,niestety )
-żarówki reflektorów przednich Philips "Night Guide"-niebieskie (są super,tylko ciężko było znaleźć H-4)
-wymieniony akumulator na "większy" (55Ah)
-trzecie światło stopu "Hella"
-pomalowane bębny na czerwono
-białe kierunkowskazy przednie
-alufelgi MiM 15"/6,5" z oponami Continental Winter Contact II 195/55/15
-autoalarm FIGHTER LF-Q038A (czjuniki ruchu, czujnik wstrząsowy, odcięcie zapłonu no i co naważniejsze: upragnione otwieranie i zamykanie Essia z pilota )
-niebieskie podświetlenie zegarów
Reszta w planach,ale brak czasu
-dokończenie blacharki (tylna klapa)
-kompletny bodykit (progi, zderzaki, przeróbka maski, spojlerek na klapę lub "daszek" nad
tylną szybę)
-końcowy wydech (jeszcze się nie zdecydowałem na model - może coś doradzicie "?" )
Zapomniałem jeszcze dodać że zmodyfikowałem te tuningowe dziury w progach, podłodze od strony pasażera i podłużnicy nad tłumikiem (ja je miałem w standardzie jak kupiłem 15-letniego Essa, część z was na pewno też jest szczęśliwymi posiadaczamia takowych) w taki sposów że wypełniłem je blachą
U mnie poza "serię" jest głównie audio,inwestowałem w sprzęt bo nie byłem pewny co do przyszłości mojego Essa (miał iść na handel), a sprzęcik łatwo zamontować do nowej furmanki Ale okazało się że Ess zostaje
1)Odtwarzacz: Kenwood KDC-308 (dośc archaiczny,ale mam sentyment do marki)
2)Wzmacniacz: Blaupunkt GTA2 Special Edition
3)Odseparowany zestaw przedni BOSE ze zwrotnicami średnio i wysokotonowymi(2x13cm w drzwiach jako średnicówki i tweetki-narazie niestety luzem,ale chciałbym żeby wylądowały w słupkach,ale narazie nie mam pomysłu jak to zrobić)
4)SKrzynia basowa JL-Audio (głośnik ø38 cm,z niemiec,nie znam specyfikacji)
Skrzynia basowa firmy Powerton na głośniku Sony X-plod Xs L102P5S
5)Komplet okablowania (nie będę się rozpisywał bo to standardowy,grube przewody,bezpieczniki i kondensator elektrolityczny)
To tyle co do grania
Poza tym w autku założyłem:
-chromowaną końcówkę wydechu (już wygląda bardziej jak karbonowa od sadzy ze spalin,niestety )
-żarówki reflektorów przednich Philips "Night Guide"-niebieskie (są super,tylko ciężko było znaleźć H-4)
-wymieniony akumulator na "większy" (55Ah)
-trzecie światło stopu "Hella"
-pomalowane bębny na czerwono
-białe kierunkowskazy przednie
-alufelgi MiM 15"/6,5" z oponami Continental Winter Contact II 195/55/15
-autoalarm FIGHTER LF-Q038A (czjuniki ruchu, czujnik wstrząsowy, odcięcie zapłonu no i co naważniejsze: upragnione otwieranie i zamykanie Essia z pilota )
-niebieskie podświetlenie zegarów
Reszta w planach,ale brak czasu
-dokończenie blacharki (tylna klapa)
-kompletny bodykit (progi, zderzaki, przeróbka maski, spojlerek na klapę lub "daszek" nad
tylną szybę)
-końcowy wydech (jeszcze się nie zdecydowałem na model - może coś doradzicie "?" )
Zapomniałem jeszcze dodać że zmodyfikowałem te tuningowe dziury w progach, podłodze od strony pasażera i podłużnicy nad tłumikiem (ja je miałem w standardzie jak kupiłem 15-letniego Essa, część z was na pewno też jest szczęśliwymi posiadaczamia takowych) w taki sposów że wypełniłem je blachą
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... egory=8695
np. tutaj...
Co do lamp poszukaj strony HBM.
Moim zdaniem jednak albo kreatywność (czytaj własne pomysły, projekty) albo oryginalne pakiety Forda.
Poszukaj też tu w dziale TUNING niniejszego forum - jest trochę przeróbek wyjaśnionych...
np. tutaj...
Co do lamp poszukaj strony HBM.
Moim zdaniem jednak albo kreatywność (czytaj własne pomysły, projekty) albo oryginalne pakiety Forda.
Poszukaj też tu w dziale TUNING niniejszego forum - jest trochę przeróbek wyjaśnionych...