Skracanie lewarka zmiany biegów
Moderator: Moderatorzy
trochę odnowię temat, ja zaś mam taki problem: poprzedni właściciel skracał drążek i skrócił za bardzo, ciężko wyczuć luz i biegi też się wrzuca z lekkim problemem... co powinienem zrobić?
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
zabić poprzedniego właścicielamarmo pisze:co powinienem zrobić?
a tak całkiem poważnie... nie wydaje mi się, żeby skrócenie lewarka miało jakikolwiek wpływ na to, że "luz" jest ciężko wyczuwalny... może to wina regulacji drążka a może jakiejśtam sprężynki? nie wiem dokładnie o co chodzi z tą sprężynką ale spotkałem się z tym na forum. Jest to dla mnie taka zagadka jak dokładka od laguny aczkolwiek powiedz dokladniej o co chodzi z ciezkim wrzucaniem biegów...
jest: koreański wysokoobrotowiec
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
czasem trudno powiedzieć czy wrzuciłem 1 czy 3 bieg, jeździłem golfem: mamy, siostry i brata. w żadnym z tych 3 samochodów nie miałem takiego problemu, wyczuwalne są przerwy między biegami itd. może kwestia tego, że oriona dopiero zarejestrowałem i nie miałem okazji się przyzwyczaić do tego lewarka. może jak spotkam się z simo i yankiem to któryś się przejedzie i powie co jest pięć
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
marmo, "szczerze"? ja się przyzwyczaiłem do skrzyni w Escorcie... z kolei jak kumple wsiadali to zmiana biegów przebiegała u nich dosyć haotycznie Tak jak mówisz, zamiast 1 wrzucali 3 i na odwrót coś w tym jest chociaż ja tego nie zauważałem, bo byłem przyzwyczajony już do skrzyni poprostu
jest: koreański wysokoobrotowiec
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
ja wlasnie mialem sprezynki za luzno, drazek zmiany biegow mi latal jak w starych ikarusach, trzeba je rozciagnac i przynajmniej mozna trafic w 3 zamiast 5 ale z luzem to fakt - u mnie nie ma roznicy czy jest na biegu czy na luzie.... ale wszystko jest kwestia przyzwyczajeniaWuerte pisze:...nie wydaje mi się, żeby skrócenie lewarka miało jakikolwiek wpływ na to, że "luz" jest ciężko wyczuwalny... może to wina regulacji drążka a może jakiejśtam sprężynki? nie wiem dokładnie o co chodzi z tą sprężynką ale spotkałem się z tym na forum. Jest to dla mnie taka zagadka jak dokładka od laguny aczkolwiek powiedz dokladniej o co chodzi z ciezkim wrzucaniem biegów...
oj tak, luz jest zupełnie jak bieg. zobaczymy, pojeżdżę miesiąc a jak się nie przyzwyczaje to zacznę kombinować dalej
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Luz lewarka idzie bardzo łatwo zniwelować, nie jest to rozwiązanie idealne, ale pomaga.
Wystarczy w miejscu gdzie z dolnej plastykowej osłony lewarka wychodzi pręt
zakręcić metalową skręcaną opaskę (cybant) aby ścisnąć wyjście
co zmniejszy szczelinę która z biegiem lat się już wytarła od ruchu pręta.
Wystarczy w miejscu gdzie z dolnej plastykowej osłony lewarka wychodzi pręt
zakręcić metalową skręcaną opaskę (cybant) aby ścisnąć wyjście
co zmniejszy szczelinę która z biegiem lat się już wytarła od ruchu pręta.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
no popatrz tez przydatna informacja, ja mam zamiar za niedlugo zabrac sie za to wiec na bank wykorzystam, pozdroKuRowSKi pisze:Luz lewarka idzie bardzo łatwo zniwelować, nie jest to rozwiązanie idealne, ale pomaga.
Wystarczy w miejscu gdzie z dolnej plastykowej osłony lewarka wychodzi pręt
zakręcić metalową skręcaną opaskę (cybant) aby ścisnąć wyjście
co zmniejszy szczelinę która z biegiem lat się już wytarła od ruchu pręta.