jak wyciaga sie półoś ze skrzyni ??
Moderator: Moderatorzy
no widzę i co??? bo dalej nie rozumiem??? ze raz napisalem jak sie wymawia a raz jak pisze??? dla mnie nie ma to znaczenia, przeciez i tak wiadomo o co chodziJamszoł pisze:kawa1705 pisze:eskortNie widzisz różnicy ?kawa1705 pisze:ESCORT
panowie szybkie pytanie: otoz przykrecilem nowa tarcze, docisk i lozysko, wszystko poskrecalem i lipa, nie ma sprzegla. pedal sprzegla nie wraca do swojej pozycji tylko zatrzymuje sie w polowie, co sie moglo stac? zle zalozylem tarcze? zepsulem docisk podczas wkladania skrzyni czy cos z linka????
no wlasnie nie ma sprzegla, biegi nie wchodza, jak odpale to zgrzyta jak probuje wrzucic bieg, wyjalem jeszcze raz, niby wszystko w srodku ok, ale tak pomyslalem ze moze walek oparl sie na docisku, ale czy to mozliwe? znaczy wiesz o co mi chodzi? ze nie rowno wcelowalem walkiem w docisk i tarcze. ide sprobowac jeszcze raz nacelowac, moze sie uda...
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tak wygląda tarcza z dociskiem - może coś ci to pomoże
W każdym bądź razie tarcza płaskim do koła zamachowego.
Cytat z WKŁ :
ZAMONTOWANIE
Usunąć z powierzchni koła zamachowego ewentualne ślady smaru lub oleju (odtłuścić powierzchnię cierną).
Założyć zespół oprawy i tarczę sprzęgła, środkując ją za pomocą trzpienia o wymiarach podanych na rysunkach 4.5 lub 4.6, który/halerzu uprzednio osadzić w otworze koła zamachowego. Uwaga. Powierzchnia tarczy sprzęgła z napisem „Flywheel side" lub „Schwungradseite" (strona koła zamachowego) powinna być skierowana do koła zamachowego silnika
W każdym bądź razie tarcza płaskim do koła zamachowego.
Cytat z WKŁ :
ZAMONTOWANIE
Usunąć z powierzchni koła zamachowego ewentualne ślady smaru lub oleju (odtłuścić powierzchnię cierną).
Założyć zespół oprawy i tarczę sprzęgła, środkując ją za pomocą trzpienia o wymiarach podanych na rysunkach 4.5 lub 4.6, który/halerzu uprzednio osadzić w otworze koła zamachowego. Uwaga. Powierzchnia tarczy sprzęgła z napisem „Flywheel side" lub „Schwungradseite" (strona koła zamachowego) powinna być skierowana do koła zamachowego silnika
- Załączniki
-
- tarcza 1,4 image217.jpg (7.7 KiB) Przejrzano 5065 razy
-
- tarcza 1,4.JPG (107.94 KiB) Przejrzano 4914 razy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
wczoraj znów trochę walki z autem przy sprzęgle i nadal nic, co się okazało, tarcza nie pasuje, z tego co sie dowiedzialem wychodziły 2 rodzaje tarcz 210mm, bardziej wypukłe od strony skrzyni a drugi typ mniej wypukłe, no i teraz albo trzeba inna tarczę albo docisk do innego typu tarczy, jutro ide do sklepu gdzie mi sprzedali ta tarcze i awanture zrobie jak nic, no i niech wymianiaja mi albo tarcze albo docisk bo z tego co wyszlo to sprzedali mi tarcze i docisk z 2 różnych kompletów... a chciałem zamawiac przez neta, dobrze ze sie powstrzymałem... porobiłem parę fotek, ale aparat mam beznadziejny i sa slabiutkie...
ORION pisze:ja w sobotę wymieniałem sprzęgło w 1,4 i bez problemu musisz dobrze "wycentrować" tarczę i musi śmigać
no właśnie nie, przeczytaj mój poprzedni post a dowiesz się czemu....
lordpablo pisze:ale miałeś wyjumane sprzęgło
takie kupiłem hehe, właściciel mówił że skrzynia do wymiany...
tarcza juz wymieniona razem z dociskiem z tego samego kompletu i bede zakladal, ale jeszcze nie wiem kiedy, napisze co i jak... pozdr.
W esince moim występują od kilku lat drgania przy ruszaniu oraz przy 1700-1900 obr.min. Podczas wymiany oleju auto było podnoszone i przy okazji ruszałem półoś prawy (dłuższy), ruszałem w lewo i w prawo, ma luzy. Czy to normalne ?? Chyba nie powinno być luzu ?? Dodam że ponad rok temu miałem wymieniony przegub zewnętrzny ale to nie pomogło. Może byc wina całej półosi albo przegubu wewnętrznego ??
Na allegro chodza używki półosi średnio 50 zł...
Na allegro chodza używki półosi średnio 50 zł...