Kat

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3470
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Kat

Post autor: darcun4 »

Tak więc od wczorajszego popołudnia jeżdżę bez katalizatora :smile:
Różnica pod butem tak na oko.......30KM więcej :lol:
I od tego momentu uwierzyłem, że to bydlę ma faktycznie 105KM :mrgreen:
Vieczur

Post autor: Vieczur »

hehe to moze dac to do dzialu tuning :lol:
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

podlacze sie pod temat :P

poprzedni wlasciciel mojego escorta usunal katalizator... a samochod jest zamulony jak jasny gwint! czasem az sie boje wyprzedzac:P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bo to 1.4 to czego sie spodziwasz ?? :) z astrą czy kadetem to to nie ma szans, nawet z poldkiem. co najwyzej Ikarusa objedziesz na przystanku :P
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Łukasz, siutek, ma jeszcze inny problem poza rodzajem silnika - problemy z LPG.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

no ja u siebie poprawiłem osiagi w 1.4 minimalnym nakładem pracy i kosztow ale o tym pisalem w inym temacie ... no ale u mnie gaz to tylko w zapalniczce jest :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

cidzej, zanim przesiadlem sie na escorta jezdzilem ticusiem 900cm3 (o ile dobrze pamietam), juz nawet to pudelko bylo zwawsze od mojego essiego :P fakt ze ticus smigal na benzynie, ale nawet...
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

cidzej, masz w essie zapalniczkę gazową :?: :shock: :mrgreen: :mrgreen:
siutek, jak nie masz kata to nie może on być przyczyną zamulania, doprowadź resztę do stanu o.k. a powinien względnie ciągnąć.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

i ja sie wcale nie dziwie, ze jak ktos przycisnie Tico to 1.4 nei ma szans :( niestety to jest troche za maly silnik juz do tej budy. wystarcyz tylko do "ciągnięcia" auta. za to w porównaniu do tico jest znacznie obszerniejszy i o niebo lepsza jakosc wykonania :)

jak 1.4 przycisniesz to co najwyzej żwawiej paliwo z baku pobiera :P

Grzsiu, woże w schowku zapalniczke gazową :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
giereq

Post autor: giereq »

ja wiem ja dzisiaj moim 1.3i (zaniedbanym hehe) na benie swobodnie odjechałem poldkowi atu + 1.6mpi, jakiś typo po 40 wyglądający na jakiegoś szefa hurtowni sprowadzającego tanie skarpety albo inne kalesony... patrzył sie na mnie jak szpak w pi***

sam sie dziwie ze odjechalem(mój nie ma tez katalizatora) ale cuda sie zdażaja... na gazie mysle ze po 10 sekundach bym tracił go z przed oczu :D
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

pytanie czy on wiedzial ze to byl wyscig ?? :]
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
giereq

Post autor: giereq »

wiedział wiedział bo w pewnym momecie szlismy łeb w łeb i na swiatłach gazował tego rzęcha i z pod nastepnych swiateł (prosta droga światła ---- i nastepne i znów prosta) pierwszy dojechałem i znów gazował i sie gapił jak trep ale akurat tak sie złozyło ze ja zaraz za swiatłąmi skrecalem to długo sie nie poscigalismy chociaz do60 km/h byłem pierwszy, w sumie wg mnie nie tylko moc sie liczy i moment ale wystopniowanie biegów i zawieszenie i opory powietrza.... a wg mnie te 3 zeczy w poldku to dno :) pozatym trzeba wiedzieć kiedy optymalnie zmienić bieg bo wkrecanie na obroty moze spowolnić niz przyspieszyć :P
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

cidzej pisze:za to w porównaniu do tico jest znacznie obszerniejszy i o niebo lepsza jakosc wykonania :)
No i nie zapominajmy że duuuuużooooo bezpieczniejszy
giereq

Post autor: giereq »

kiedyś mi się obiło o uszy że do niemiec był problem z wjechaniem tico :) on jest strasznie nie bezpieczny blacha wygyina sie jak zucisz kulą śnieżną jest wąski i ma własnosci trakcyjne malucha a moze i gorsze bo malacz jest nizszy i sie aż tak nie gibota, ale jesli chodzi o awaryjność to tico raczej wygra z escortem :)
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

Kiedyś w pięciu chłopa jechaliśmy Tikusiem na przysięgę i cholera skubaniec zapieprzał jak szalony, natomiast jeśli chodzi o bujanie to rzeczywiście zgroza. Strach jechać powyżej 90 km/h po nierównej drodze
ODPOWIEDZ