TD ciężko pali!!??

Moderator: Moderatorzy

Sylwek_19

TD ciężko pali!!??

Post autor: Sylwek_19 »

witam mam mały problem mój esik ciężko pali jest to 1.8 TD zrobiłem teraz remont silnika i cieżko odpala tz wymieniłem pierscienie uszczelniacze zaworowe dotarte zawory nowe swiece zarowe wtryski niby też robione były a tu kiszka odpala po kilku obrotach wałem(rozpedza sie ), rozrzad jest ustwiony ok gdyz nie odnosiłem sie do punktów malowanych pzrez kogos kiedys tylko kołkowałem wał rozrzad i pompe wtryskowa moze cos siadło mzoe miał ktos podobny problem?? pozdro i z góry dziekuje za przydatne informacje;)
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

SPRAWDZ czy czasem nie masz zapowietrzonego układu zasilania w ON ;)
Sylwek_19

Post autor: Sylwek_19 »

oh chyba to odpada a moze paliwo sie cofa do baku hm moze zaworki na pompce recznej nie trzymaja? co o tym sadzisz? tak jak krece odkrece wtryski to sika ładnie ropka;)
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Mój ciezko pali bo gdzies skubany bierze powietrze :evil: i jeszcze nie doszedłem z kad :evil: zaworek zwrot ny mam ok wiec paliwo mi sie nie cofa ;) jedynym wyjsciem bedzie załozenie przezroczystych przewodów i obserwacja w którym miejscu powstaja babelki powietrza w poliwku :roll:
Sylwek_19

Post autor: Sylwek_19 »

ja jeszcze jutro zobacze jak całkie poskładam silnik do kupy co i jak i jak zimny bedzie bo jak ciepły to nie mam problemów, troche opóźniłem zapłon na pompie to lepiej palił ale ciepły był juz zobacze z rana jak wystygnie co sie bedzie działa, a narazie zostaje mi spokojne docieranie silniczka z jakies 1000kilometrów, moze ma jeszcze kiepksie spreżanie w komoże i dlatego tak ciezko pali sie okaze jak sie troche posmiga a zima tuż tuż a mechanicy w serwisach u nas nie wiedza sami co i jak najchetniej wym,ienili by cały silnik na nowy;) pozdro
Sylwek_19

Post autor: Sylwek_19 »

aha i gdzie jest zaworek zwrotny w escorcie?? przy filtrze paliwa jak w peugoecie??
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

JUtro pstrykne CI fote to zobaczysz ;) NIE nie jest przy filterku ;)
MARKKO

Post autor: MARKKO »

Kasia i Yanek pisze:jedynym wyjsciem bedzie załozenie przezroczystych przewodów
papuga :P A może na filtrze dostaje sie powietrze ewentualnie popmpa puszcza albo przewody
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Zaworki zwrotne przeważnie są na pompie mają za zadanie utrzymać ciśnienie w układzie.
T u może być przyczyna , że nie pali odrazu.
Zaworki przy pompce ręcznej też mogą być przyczyną.
Uszczelka pod filtrem paliwa też.
Acha jeszcze sprawdź czy dochodzi prąd do świec żarowych - co z tego , że masz nowe jak może być walnięty przekaźnik zapodający prąd lub za za któtko trzyma napięcie na świecach i nie zdążą się rozgrzać.
Prąd na świecach żarowych powinien być podawany przez conajmniej 20 sekund.
No chyma , że nie masz automatu tylko ręcznie zapodajesz przyciskiwm prąd na świece w co wątpię.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

a ja bym wymienil te przewody gdzie nadmiar paliwa jest odprowadzany z wtryskiwaczy, mi palil tak,ze po odpaleniu go telepalo poki nie dalem gazu, gdy te przewody zmienilem mam ok :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Sylwek_19

Post autor: Sylwek_19 »

na swiecach zarowych prąd mam długo doprowadzany nawet jak zapale to jest prad, dopiero puszcza grzanie swiec przy jakiejs temp któregos czujnika tak mi sie wydaja to prawidłowe jest? jeśli chodzi o przewody przelewu to nie o to chodzi że nim telepie jak odpali tylko wogule nie chce odpalic długo musze go krecic i dopiero załapie , mam pompe lucasa a wy jakie macie i co jeszcze może byc przyczyna, aha i pompa reczna do pompowania paliwa powinna byc zawsze twarda jak układ doprowadzajacy paliwo jest ok? i jak pompuje to słusze że cos tam szumi u was w td tez tak jest?? czy pompka twarda i nic nie szumi? pozdro i z góry dzieki za pomoc
MARKKO

Post autor: MARKKO »

powiem tak jeżeli niema powietrza to pompka zawsze powinna być twarda
Sylwek_19

Post autor: Sylwek_19 »

czyli gdzie szukac jakiegos lewego powietrza, na drodze od zbiornika do pompy recznej czy od pompy recznej do wtryskowej?
MARKKO

Post autor: MARKKO »

mam zwykłego diesela i jak miałem taki problem to najpierw pozmieniałem przewody paliwowe na przezroczyste, potem okazało sie że przez filtr paliwa dostaje sie lewe powietrze
Sylwek_19

Post autor: Sylwek_19 »

a i mam jeszcze jedno pytanie, z tego co zauważyłem to u mnie swiece grzeja sie dosc długo, wyłanczane sa hm jak sie silnik dobrze rozgrzeje to tak z 5 minut grzeja czy tak ma byc?? czy też cos nie tak? bo w nissanie wiem że swiece sie tak grzeja dosc długo az sie silnik zagrzeje;) pozdro i czekam na komentarze;)
ODPOWIEDZ