TD ciężko pali!!??

Moderator: Moderatorzy

mikruss

Post autor: mikruss »

mikosz83 pisze:Może są zimowe świece i letnie świece
nie masz czegos takiego, a jak pali przy -6 na dotyk to co sie przejmowac, jak przy -20 nie bedzie za dobrze palil to tez sie za bardzo nie przejmuj. :razz:
Awatar użytkownika
Seba
Posty: 251
Rejestracja: 26 gru 2007, 13:08
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: Seba »

Moze masz strzelony zaworek zwrotny? jak po pracy przyjedziesz do domciu to autko do ponownego uruchomienia stoi z 14h i paliwo sie cofnie i musi go podciagnac przy uruchomieniu,a w pracy stoi te 9h czy iles i nie zdarzy sie cofnac.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB

Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

mikruss, to jak będzie -20 to tylko spojrzy na niego i odpali hehe
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

Seba pisze:Moze masz strzelony zaworek zwrotny? jak po pracy przyjedziesz do domciu to autko do ponownego uruchomienia stoi z 14h i paliwo sie cofnie i musi go podciagnac przy uruchomieniu,a w pracy stoi te 9h czy iles i nie zdarzy sie cofnac.
nie wiem ale chyba nie... Mam nowy od 2 miesięcy podstawe ręcznego paliwa i filtr paliwa. Już paliwo nie cofa a wcześniej miałem starą to cofał. Mój mechanik spróbował założyć od Mazdy i nie cofa to potem kupił nową do escorta i jest ok. Wystarczy że zatrzymam gdzieś np. parkingu Tesco na 5 min czy 10 czy 30 min to i tak trzeba piłować. Jeżeli są mrozy w okolicach -5 to wydaje mi się ze coś ze świecą że słabo grzeje w dodatnich temperaturach otoczeniach a poniżej zera odpala OK mimo gęstego oleju. Na jednej świecach pisze BOSCH. Chyba lepiej kupić 4 nowe motorcrafty bo nie wiadomo jak długo poprzedni Włoch na tych Boschach jedził.
Awatar użytkownika
Seba
Posty: 251
Rejestracja: 26 gru 2007, 13:08
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: Seba »

No swiece to podztawa,wszystkie 4 nowe.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB

Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

a czy moze mi ktoś napisze gdzie się znajduje przekaźnik od świecy zarowych ??
Przekaźnik wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika, znajdujący się w skrzynce bezpieczników i przekaźników w przedziale silnika, jest sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące. Marka i typ: Ford B47PG-93BG14NO89AA. Rezystancja obwodu sterowania (między stykami „85" i „86"): 75 Om.
Przekaźnik w jakim kolorze jest ? czy to pod kierownicą ?
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

Niech mi ktoś odpowie na dwa powyższe pytania... Palce na klawiere marsz :twisted:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

No przecież sam odpowiedziałeś tym cytatem ?
Wyraźnie pisze - w przedziale silnika.
Masz je przy aku.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

mikruss pisze:A esior nie ma jakiegos czujnika temp kiedy mają sie załączyć świece czy cały czas mają grzać rowno czy cieplo czy zimno. Bo w niektorych autach jest tak ze swiece załączją sie dopiero ponizej 4 st celsjusza, wiec jak jest ok wlasnie 5-6 st to palą najgorzej a jak jest np 0 to palą jak malina.
Co to naczy świece załączaja sie ? :oops: Rozwiń wiecej jeśli wiesz coś na ten temat o załączaniu...
Pompka, filtr nowe, zaworek zwrotny jest więc paliwko napewno nie cofa gdyż poniżej zera mi odpala po około 2 sekundach, natmiast powyżej zera mi odpala po kilkunastu sekundach. W mieście silnik bardzo ciepły mi odpali po koło 2 sekundach a jak jest lekko ciepły to też długo pali powyżej 5 sekundach. Wygląda na to że ropa nie cofa. Na innym forum gościu pisał że silnik nie lubi wilgotności w powyzej zera a poniżej zera nie ma wilgości i dobrze zapali. Gdzieś musi lezyć przyczyna może w elektronice ?? Może trzeba wysuszyć jakąś część ?
mikruss

Post autor: mikruss »

Moze byc tak ze jest czujnik temp cieczy i jak jest np powyzej 0 st to nie załącza swiec zarowych bo niby silnik tego nie potrzebuje i dluzej kreci.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

nie wiem jak w Esim - ale wszystkie nowocześniejsze ropole mają z przodu czujnik temperatury - załączający zasilanie świec żarowych.
Przeważnie zasilanie jest włączane poniżej 7 stopni celcjusza.
W Esim też powinien być ten czujnik gdzieś między komorą silnika a grilem - lub z boku grila bliżej lamp.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

Przedstawiam 2 zdjęcia marnej jakości robione komórką. Który to czujnik cieczy ??
Czy da sie odkręcic i nie grozi wylanie jakiejś cieczy ?? Jest naprawialna w postaci czyszczenia ??
Załączniki
Zdjęcie002.jpg
Zdjęcie002.jpg (26.56 KiB) Przejrzano 6340 razy
Zdjęcie003.jpg
Zdjęcie003.jpg (28.25 KiB) Przejrzano 6342 razy
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

Sorki że pisze posta pod rząd ale chciałem zeby każdy zwrócił uwage że edytowałem posta gdyż to nie dało jako 1 post nieprzeczytany
Dola

Post autor: Dola »

a czy pompa wtryskowa moze byc winna pęcherzyków powietrza w rurce miedzy filtrem paliwa a sama pompa ??? ile moze kosztowac regeneracja owej pompy wtryskowej ???
MARKKO

Post autor: MARKKO »

bardziej stawiałbym na filtr paliwa bo miałem taki sam przypadek powiertrze między filtrem a pompą filtr dawał lewe powietrze
ODPOWIEDZ