Witam mam ochote sobie zafundowac filtr stozkowy ale tylko ze wzgledu na sound , nie wierze ze to mi da przyrost mocy bo nie da , ale da mi lepszy dzwiek i o to mi chodzi glownie dlatego prosze was specjalistow , albo te osoby co robily juz to o dokladny opis modyfikacji \
Z góry dziekuje
jak zamntowac filtr stozkowy w 1,4 dokladny opis :)
Moderator: Moderatorzy
>>> http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=1918 <<<
tu była podobna sprawa poruszana
a to ''wypowiedz''KriSSo, w tym temacie(z linku) strona >>>2<<<
tu była podobna sprawa poruszana
a to ''wypowiedz''KriSSo, w tym temacie(z linku) strona >>>2<<<
KriSSo pisze:A ja tam filtr stożkowy ogólnie odradzam . Szczególnie w Escorcie jest kupa . Ani to na tym stożku brzmi, ani jedzie. Jedyny Essik, do którego warto stożek założyć, to tylko RS 2000, z uwagi na kolektor o różnej długości kanałów dolotowych. Wtedy to pięknie brzmi. W pozostałych kupa i dno.
Ponadto w większości przypadków przyrost mocy jest równy zero, lub nawet spory spadek.
Moze ci to pomożeKriSSo pisze:Chodzi przede wszystkim o różną długość kanałów dolotowych (taki ma właśnie RS 2000), wtedy rzeczywiście dolot pozbawiiony puszki brzmi niesamowicino przy stożku to efekt dźwięku może uwydatniać ten kolektor..Porównywane było już dobrych kilkadziesiąt razy i w 98% dźwięk absolutnie się nie zmieniał. W pozostałych 2 % była minimalna zmiana spowodowana różnicą w budowie puszki. Te 2 % stanowiły auta, które miałby bardzo dużą powierzchnię puszki. Wtedy efekt węższej znacznie wkładki sportowej (pozbawionej warstwy tzw przedfiltrującej) pomniejszał efekt tłumienia seryjnej puszki.Vieczur pisze:ale weź porównaj sobie sportową wkładkę ze zwykłym filtrem..puszka zostaje a dźwięk inny