Strona 1 z 1
Cięzkie odpalanie samochodu rano diesel
: 19 paź 2006, 20:22
autor: tomasat
j.w.
Podejrzewam dwie przyczyny:
- zaworki w pompie nie trzymają
- źle ustawiony zapłon
Dodam że świece żarowe są nowe wtryski prawdopodobnie dobre ponieważ nie dymi i dobrze pracuje silnik.
A może jakaś inna przyczyna
Napiszcie czy sie zgadzacie z moimi podejrzeniami
: 19 paź 2006, 20:27
autor: MARKKO
to jest diesel i żaden diesel jak jest zimno nie zapala super możesz sobie kupić akumulator z duzym pradem rozruchowym np 780 Ah i mozesz dostwać lewe powietrze np przez filtr paliwa
: 20 paź 2006, 00:47
autor: ELpYndoL
Mój tez ciezko palił

i prawdopodobnie wina była po stronie tego ze zasysał gdzies powietrze do układu paliwowego

: 20 paź 2006, 20:29
autor: Jamszoł
tomasat pisze:- źle ustawiony zapłon
raczej nie bo piszesz dalej ,
tomasat pisze:wtryski prawdopodobnie dobre ponieważ nie dymi i dobrze pracuje silnik.
a więc gdyby zapłon był żle ustawiony to by żle pracował silnik po odpaleniu.
Sprawdź jak długo przekaźnik daje prąd na świece - być może za krótko i to może być przyczyną następnie tak jak pisał kolega - sprawdź czy przy filtrze paliwa nie zasysa ci powietrza to też będzie przyczyną złego odpalania ponieważ najpierw musi się odpowietrzyć pompa no i rurki wysokiego ciśnienia.Nie wiem kiedy wymieniałeś filtr paliwa - przed zimą warto założyć nowy bo jeśli jest stary i zapchany to nie uszczelnisz filtra paliwa - zawsze wessa powietrze poprzez uszczelniacz.(Nie napisałeś nic na temat filtra paliwa).
Następnie -
tomasat pisze:- zaworki w pompie nie trzymają
tak to może być przyczyną.
Następnie przy pompie paliwa jest zaworek który utrzymuje ciśnienie paliwa w pompie on może przepuszczać.Co do akumulatora no przy dieslu powinien być więkrzy niż przy benzyniaku ok 60-70 Ah.
To narazie tyle - był już wogóle taki post i tam też podpowiadałem na ten sam temat.
Sprawdź to o czym pisałem a jak nie pomoże to pisz pomyślimy co dalej.
: 15 lis 2006, 11:20
autor: rzendzian
Witam !
Jestem nowy.
W moim przypadku było tak, auto ciężko paliło więc wymieniłem filtr paliwa później końcówki wtrysków, następnie dałem do regeneracji pompę wtryskową, zawór odcinający paliwo do pompy, przewody paliwowe etc. etc. W końcowym efekcie po roku (zimą) rozruch silnika przypominał czkawkę (próbował załapać) po dwóch minutach kręcenia rozrusznikiem samochód zapalał i pracował normalnie. Przyczyną tego wszystkiego był rozrząd (paski, rolki, napinacze-cały rozrząd). Notabene przy demontażu i montażu pompy w warsztacie gdzie ją regenerowałem (niepotrzebnie) mechanik stwierdził na moje pytanie, iż z rozrządem jest wszystko w porządku.
Teraz auto zapala normalnie nawet ubiegłej mroźnej zimy.
escort combi 1.8 td 98
: 16 lis 2006, 09:01
autor: WieSiu
i znow beznadziejni mechanicy wszystko zamiast naprawic popsuli i jeszcze naciagneli na koszt

A z ciekawosci jaki jest koszt naprawy pompy wtryskowej??? I czy to jest pompa Lucasa ?
: 17 lis 2006, 23:05
autor: MARKKO
WieSiu pisze:A z ciekawosci jaki jest koszt naprawy pompy wtryskowej???
z ciekawości czy kończącej sie pompy?
: 21 lis 2006, 03:34
autor: WieSiu
MARKKO, tylko ciekawosci
