Strona 1 z 1
Ile może kosztować wymiana tych elementów???
: 20 paź 2006, 17:47
autor: mariuszekpp
Witam! Mogę kupić Escorta mk VI z 94 roku 1,4 , ale właściciel uprzedził mnie od razu że musiałbym wymienic miskę olejowa bo się "poci" i łożysko w tylnim kole. I z tad moje pytanie ile by kosztowaly te dwie czesci i wymiana. Przydaloby sie wymienic tez rozrząd jak to przystalo po kupnie auta i ile on kosztuje?
Jeszcze jedno [ytanko na co szczegolnie zwrocic uwage przy kupnie tego autka?
Pozdrawiam i dzieki z góry za odpowiedzi.
MAriusz
: 20 paź 2006, 18:25
autor: ARIEL
mariuszekpp, okoł o 200zł z rozrzadem
na ogulny stan no i czy bity nie był chodzi mi żeby nie było cztero sladad i sprawdzaj czy na szybko nie było robionych poprawek
czy silnik nie ma przedmuchów
wjedz na kanał i sprawdz podłoge bo mażesz się zdziwić

: 20 paź 2006, 18:40
autor: cidzej
dowiedz sie jaka cena - jak strakcyjna to ja bym tylko podloge sprawdzil i blachy, a reszta to rzecz wtorna ....
silnik z rozbieranego essiego 1,4 mono kupisz za 400zł (bez osprzętu) w całkiem niezłym stanie więc jeśli kupisz go np 1000 zł poniżej ceny rynkowej to w razie czego nawet jak będziesz musiał cały silnik wymienić to wyjdziesz co najmniej na zero a może i na +, no chyba, że masz dwie lewe rączki do roboty i będziesz wszystko robić w ASO Forda to wtedy naprawdę musisz trafić stan igła żeby jak najdłużej się u nich nie pojawiać

: 20 paź 2006, 19:25
autor: Yagr
mariuszekpp pisze:musiałbym wymienic miskę olejowa bo się "poci" i łożysko w tylnim kole. I z tad moje pytanie ile by kosztowaly te dwie czesci i wymiana. Przydaloby sie wymienic tez rozrząd jak to przystalo po kupnie auta i ile on kosztuje?
ceny komplet naprawczy tylnego koła ( 2xłżysko + uszczelniacz) -30zł, rozrząd (pasek + rolka napinacza) -105zł (ceny z Alegro+wysyłka) co do miski to najprawdopodobniej wystarczy wymienić uszczelkę. wszystkie te naprawy możesz wykonać sam podpierając się książeczką WKŁ lub radami bardziej doświadczonych kolegów z tego forum

/pzdr
: 21 paź 2006, 09:53
autor: mariuszekpp
ARIEL pisze:mariuszekpp,
wjedz na kanał i sprawdz podłoge bo mażesz się zdziwić

Czym mogę się zdziwić? Że jest pogniła itp?
Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi, bardzo się przydały...

: 21 paź 2006, 18:41
autor: WieSiu
mariuszekpp pisze:Czym mogę się zdziwić? Że jest pogniła itp?
i to jak pognita moze byc

Dziwne rzeczy tam sie dzieja. Podluznice to samo, warto przejrzec (lubia gnic te z tylu zwlaszcza i w pewnym momencie moze sie okazac ze w ogole juz ich nie ma

), no i pod uszczelkami warto popatrzyc
: 21 paź 2006, 21:51
autor: Jamszoł
WieSiu ma rację podłużnica pognita i przypadkowo sprężyny z tyłu mogą wleść do bagażnika.
Proponuję , żeby kolega zajżał jeszcze pod maskę w okolicy podszybia czy nie ma spawów z góry na dół - gdyby było BAM to zgnioty kontrolowane kończą się na podszybiu a cała komora silnika jest do wymiany.