Gaśnie przy skręcie w lewo
Moderator: Moderatorzy
Gaśnie przy skręcie w lewo
Instalacja 3 gen no i mały problem - gaśnie przy skręcie w lewo ?? Wymieniałem reduktor i regulacje przeprowadzam raz na tydzień po czym wszystko ok - ale po jakimś strzale w kolektor ssący ( wystarczy jeden przypadkowy ) wszystko wraca do normy - GASNIE. Co to może być ???
Pozdrowionka
Pozdrowionka
Skoro masz strzały to znak, że coś jest nie tak (może świece albo kable). Co do gaśnięcia przy skręcaniu w lewo to może wina leży w złym zamocowaniu reduktora. Ja tak miałem. Zamontowali mi reduktor równolegle do podłużnicy i mi gasł podczas skręcania w lewo. Nie szło tego wyregulować dopiero przestawienie reduktora o 45 stopni pomogło i przestał gasnąć. Może u Ciebie jest to samo.
par.
Nidecker, nie wiem jak masz obecnie ustawiony ten parownik, ale powinien mieć "przód do przodu"
Podobno niektóre typy parowników są bardzo czułe na siłę odśrodkową. Ja taki mam gościu, który mi montował instalację przestawił mi parownik mniej więcej o 45 stopni. Więcej nie chciał, twierdził, że wtedy mógłby być podobny efekt przy hamowaniu jak przy skręcaniu. Od czasu jak mi go przestawił problem zniknął występuje tylko minimalny spadek obrotów.
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
nie przestawiaj parownika o 90 stopni bo to da ci taki efekt że gasnąć będzie albo przy ruszaniu albo hamowaniu a poza tym to jeżeli masz 3 generacje to strzały powinny być rzadkością więc wydaje mi się że masz 2 generacje, ale może się myle? napisz co wchodzi w skład instalacji to się dowiemy. i jeszcze jedna rzecz, myślę że to niekoniecznie musi być kwestia siły odśrodkowej ale spadek obrotów następuje na skutek obciążenia pompą wspomagania kierownicy,. ale problem gaśnięcia był na forum wielokrotnie poruszany/pzdrNidecker pisze:Szczeże to myślałem o przestawieniu o 90 stopni ale zobaczymy o 45
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
Yagr pisze:jeszcze jedna rzecz, myślę że to niekoniecznie musi być kwestia siły odśrodkowej ale spadek obrotów następuje na skutek obciążenia pompą wspomagania kierownicy,
myślę że nie. u mnie też jak skręcam w lewo to obroty spadają i prawie gasnie. ale tylko na gazie. na benzynie tego nie ma. przestałem już szukać dlaczego i sie przyzwyczaiłem
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
je też się przyzwyczaiłem ale próbuje coś z tym zrobić! u mnie obroty spadają na gazie przy krańcowym skręcie i nie zależnie czy w prawo czy w lewo. a na benzynie obroty są ciut wyższe niż na gazie i nie falują. ale o falowaniu na gazie to już chyba tysiące postów napisanoleszek pisze:myślę że nie. u mnie też jak skręcam w lewo to obroty spadają i prawie gasnie. ale tylko na gazie. na benzynie tego nie ma. przestałem już szukać dlaczego i sie przyzwyczaiłem
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
umnie tam przy skręcie i na wolnych jest oki obroty stabilne
niebędzie tam jakaś dziurka w męmbramce albo coś jeszcze nie tak
niebędzie tam jakaś dziurka w męmbramce albo coś jeszcze nie tak
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
wiem tomi, u mnie właśnie tak jest co napisałem wyżej, a wcześniejsza wypowiedź to tylko przypuszczenie mogące w moim mniemaniu naprowadzić na rozwiązanie problemuTomi pisze:Yagr gdyby to miało związek z pompą to obroty by spadały przy skręcie w lewo i prawo
a właściwie dziwne że zwykle to szkankuje ta "lewa" strona- czyżby fordy wolały prawice?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
albo jazda na biegu a nie na luzie i problem z glowy zreszta tak chyba Was uczono,ze powino sie na biegu zawsze jezdzic hehehe
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982