Strona 1 z 2
montaz gaznika
: 21 lis 2006, 22:42
autor: duda254
prosze o pomoc potrzebuje zdjecia gaznika gdzie podloczyc jego przewody gumowe powietrza
: 21 lis 2006, 22:51
autor: cidzej
o! mnie sie temat tez podoba ale jak juz to watpie zebys mial gaznik, raczej masz monowtrysk - niemniej jednak przyda sie instrukcja
: 21 lis 2006, 23:43
autor: Vieczur
zly dzial !!! "opisy napraw i modyfikacji" sluza tylko i wylacznie do umieszczania w nich gotowych opisow dotyczacych przeprowadzonych juz modyfikacji w Escorcie !
: 21 lis 2006, 23:49
autor: Jamszoł
No właśnie gażnik czy wtrysk ?
: 22 lis 2006, 10:29
autor: cidzej
Vieczur, ja miałbym jednak prośbę aby po umieszczeniu tu odpowiedniego opisu przeniesc ten temat do Opisow napraw i modyfikacji. Jezeli bedzie tu zawarty opis zamiany wtrysku na gaznik to to bedzie znaczna modyfikacja i jakze przez niektorych oczekiwana

: 22 lis 2006, 16:24
autor: Vieczur
jesli ktos dokona tu takiego opisu to owszem, moge przeniesc temat

: 22 lis 2006, 17:40
autor: duda254
mam gaznik weber tldm dwugardzielowy razem z kolektoem ssącym i chce go w montowac w miejsce gaznika monowtrysku , kolega w escorcie 1.4 90r zmienil gdzies okolo 2 miesiecy temu tez na gaznik ale on ma gaznik inny z roku 79 od escorta 1.3 ,zmienil dlatego ze nonstop mial problem z komputere a teraz wszystki wtyczki do roznych czujnikow nie sa potrzebne i mniejszy to koszt naprawy ,a tak co chwile to silnik krokowy to czujnik polozenia przepustnicy i palil mu 14litrow ,a na gazniku 8l
: 22 lis 2006, 17:50
autor: duda254
a to kolegi gaznik
: 22 lis 2006, 18:09
autor: duda254
jak na zdjeciu widac mój gaznik ma tylko wejscie paliwa a niema powrotu i nie wiem jak to rozwiklac czy wstawic przed wejsciem trójnik czy dodatkowo pompe paliwa przy glowicy która ma wejscie , wyjscie do gaznika i powrot do zbiornika prosze o rade
: 22 lis 2006, 18:47
autor: Jamszoł
Trójnika napewno nie wstawiaj bo będzie paliwo uciekać do zbiornika a nie do gaźnika.
: 23 lis 2006, 23:00
autor: WieSiu
duda254, ten gaznik co Ty masz od jakiego silnika jest?
: 23 lis 2006, 23:02
autor: cidzej
TLDM to jest gaznik webera stsosowany w 1,1 1,3 i 1,4 oraz 1,6 opisany w ksiazce WKŁ
: 23 lis 2006, 23:24
autor: WieSiu
tak mi sie wydaje,ze tam zbyt duzo wezow nie idzie, wiec chyba nie powinno to byc zbyt trudne podlaczyc,ale moge sie bardzo mylic... Ja taki gaznik kiedys sciagalem z auta (albo bardzo podobny,bo od silnika 1,4,wiec chyba ten sam, tez 2 gardzielowy) i nie zauwazylem tam zbyt duzego skomplikowania. Gdziesz szlo podsicnienie (pewnie do tego bialego elementu po lewej stronie fotki). Szkoda ze juz nie mam jak pomoc,bo dostepu do tego auta juz nie mam:(
: 25 lis 2006, 07:22
autor: Robson
mam taki gaźnik jak Twój kolega, i kiedys go czysciłem więc pamiętam gdzie co się podłączało..... mam też taki gaźnik drugi na półce w garażu więc nie będzie problemu z opisaniem co i jak... napisz co dokładnie chcesz wiedzieć. Z tego co tu wyczytałem to problem masz z paliwem.... otóż myslę że skoro masz pompe paliwa to nie ma problemu bo w chwili gdy przełączasz na gaz elektrozawór od paliwa (montowany podczas montowania lpg) wyłącza dopływ do gaźnika i teraz pewnie byś musiał mieć przełącznik wyłączający pompę paliwa żeby nie pompowała paliwa. Natomiast gdy byś chciał jechać na paliwie to ten gaźnik ma już trójnik, tylko kwestia powrotu paliwa...najprostszym rozwiązaniem byś musiał zamontować rurkę powrotną do zbiornika, kupić taką na szrocie, samochód na kanał i obok tej z paliwem pociągąć powrót paliwa, zbiornik odkręcić i zamontowac powrót. Wg mnie to by tak mogło wyglądać. Jak potrzebyjesz jakieś info o tym gaźniku i zdjęć to daj znać z chęcią odpowiem na pytania i podrzucę fotki.
: 26 lis 2006, 23:24
autor: duda254
oto 2 zdjecia i są opisane cyframi wejscia czy wyjscia przewodów gumowych 1 , 2 ,3 ...jak by ktos mógl zrobic zdjecia podloczen tych przewodow lub ma escorta z taki samym gaznikiem weber tldm był bym bardzo wdzieczny o pokazanie połoczen przewodów gumowych