podczas przyspieszania dusi go...
Moderator: Moderatorzy
podczas przyspieszania dusi go...
Witam.
Dostrzegłem niedawno dziwną sprawe. Podczas jazdy ( niezależnie z jaką prędkością i na jakim biegu ) energiczniej naciskając pedał gazu zamiast przyspieszac zaczyna jakby chamować silnikiem (spadają obroty).. musze wtedy odpuścic gaz zupełnie i powolutku, delikatnie wciskać, wtedy zaczyna przyspieszac...staje się to o tyle uciążliwe co niebezpieczne podczas wyprzedzania itp. dlatego zaczęło mnie to martwić. Za pierwszym razem objaw taki byl po zatankowaniu LPG na stacji Tesco i stwierdzilem wtedy że pewnie jakis dziwny gaz i nie ciągnie... w międzyczasie zmieniany był filtr powietrza a autko spotkało się z gazownikiem ( tylko regulacja śrubką przy parowniku)... od tamtej pory dla testu tankuje "sprawdzony" gaz na BP bądz Orlenie i mimo wszystko wciąż się to dzieje...
Sam już nie wiem co może być przyczyną, może dostaje lewe powietrze skądś ? albo po prostu dostaje za duzo powietrza a za mało lpg...
Jakieś sugestie ? bo nie chce tak kombinować na czuja żeby nie bylo skuchy ze cos zmajstruje
Dla formalności dodam że dzieje się to na LPG - na benzynie nie sprawdzalem, pompa paliwa czeka na wymiane bo poprzednią szlag trafil
Pozdrawiam
Kryzys
Dostrzegłem niedawno dziwną sprawe. Podczas jazdy ( niezależnie z jaką prędkością i na jakim biegu ) energiczniej naciskając pedał gazu zamiast przyspieszac zaczyna jakby chamować silnikiem (spadają obroty).. musze wtedy odpuścic gaz zupełnie i powolutku, delikatnie wciskać, wtedy zaczyna przyspieszac...staje się to o tyle uciążliwe co niebezpieczne podczas wyprzedzania itp. dlatego zaczęło mnie to martwić. Za pierwszym razem objaw taki byl po zatankowaniu LPG na stacji Tesco i stwierdzilem wtedy że pewnie jakis dziwny gaz i nie ciągnie... w międzyczasie zmieniany był filtr powietrza a autko spotkało się z gazownikiem ( tylko regulacja śrubką przy parowniku)... od tamtej pory dla testu tankuje "sprawdzony" gaz na BP bądz Orlenie i mimo wszystko wciąż się to dzieje...
Sam już nie wiem co może być przyczyną, może dostaje lewe powietrze skądś ? albo po prostu dostaje za duzo powietrza a za mało lpg...
Jakieś sugestie ? bo nie chce tak kombinować na czuja żeby nie bylo skuchy ze cos zmajstruje
Dla formalności dodam że dzieje się to na LPG - na benzynie nie sprawdzalem, pompa paliwa czeka na wymiane bo poprzednią szlag trafil
Pozdrawiam
Kryzys
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Kryzys, przy tych objawach możliwe jest też że masz źle wyregulowaną instalację LPG. Ale najpierw zrób co ci moi przedmówcy radzą (świece, kable) a jeśli nie pomoże to będziemy się głowić dalej
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Dzięki panowie!
Zaczynam więc od wymiany świec ( na drugi ogien przewody) i tu pytanie bo pewności nie mam:
- czy te: http://allegro.pl/item154960307_swiece_ ... cpr6e.html
będą ok ? cena atrakcyjna, ale jak wiadomo cena to nie wszystko.
w specyfikacji na stronie producenta wyczytalem:
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1320& ... erzen/3559
Czyli różnią się tylko literka w kodzie - na stronie BCPR6ES, a na allegro BCPR6E
i sam nie wiem czy to te same świece - do sprzedawcy z allegro pisalem w gwoli wyjasnienia, ale narazie nie odpisuje
Pozdrawiam
Zaczynam więc od wymiany świec ( na drugi ogien przewody) i tu pytanie bo pewności nie mam:
- czy te: http://allegro.pl/item154960307_swiece_ ... cpr6e.html
będą ok ? cena atrakcyjna, ale jak wiadomo cena to nie wszystko.
w specyfikacji na stronie producenta wyczytalem:
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1320& ... erzen/3559
Czyli różnią się tylko literka w kodzie - na stronie BCPR6ES, a na allegro BCPR6E
i sam nie wiem czy to te same świece - do sprzedawcy z allegro pisalem w gwoli wyjasnienia, ale narazie nie odpisuje
Pozdrawiam
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
swiece sa dobre, ta firma NGK robi b. dobre swiece
Jesli sprzedawca zapewnie Cie ze beda u Ciebie dzialac,to wez je wg mnie warto.
Jesli sprzedawca zapewnie Cie ze beda u Ciebie dzialac,to wez je wg mnie warto.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ja bym upatrywał takich objawów w uszkodzonym lub niekontaktującym czujniku prędkości jazdy. sprawdz wtyczke, popraw styki. to jest takie gowno z 4 przewodami pomiedzy linka predkosciomierza a skrzynia biegow.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
cidzej, pewny jestes ze z 4 przewodami, ja sobie takie cos zalozylem i mam 3 przewody...
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
pewny to będę jak zejde do auta i sprawdze mozliwe, ze są 3 (pisałem z pamięci) napewno nic innego tam nie ma, z czego moglyby wychodzic jakie kolwiek przewody, wiec pomylki nie bedzie
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
nie sprawdzaj. widzialem twoj silnik w innym temacie - masz 1.4 na gaźniku a nie na wtrysku, więc tego czujnika nie będziesz miał.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415