sprężyny
Moderator: Moderatorzy
sprężyny
mam pytanie kupiłem sportowe sprężyny no i jest na nich troche rdzy czy to może przeszkadzać podczas jazdy albo grozi mi jakieś niebezpieczeństwo ? prosze o odp dzięki z góry
Lepiej wypiaskować. Taka usługa w specjalistycznym warsztacie kosztuje grosze a efekt o wiele lepszy.
Ja mam pytanko odnośnie takich sportowych sprężyn. Czy ktoś wie gdzie takowe kupić jako nówki do mojego Escorta Turnier MkVII? To moim zdaniem podstawa tuningu - niski zawias i ładna fela. Felgi mam już leżeć w garażu. Teraz szukam sprężyn. Na Allegro widziałem tylko Jamexy po ~300 zeta za komplet obniżający o 40/30 mm. Czy ktoś miał jakieś doświadczenie z tymi springami?
Ja mam pytanko odnośnie takich sportowych sprężyn. Czy ktoś wie gdzie takowe kupić jako nówki do mojego Escorta Turnier MkVII? To moim zdaniem podstawa tuningu - niski zawias i ładna fela. Felgi mam już leżeć w garażu. Teraz szukam sprężyn. Na Allegro widziałem tylko Jamexy po ~300 zeta za komplet obniżający o 40/30 mm. Czy ktoś miał jakieś doświadczenie z tymi springami?
Jamex jakoś mnie nie przekonuje (sama nazwa odrzuca bleeeee ). Ja proponuje dołożyć kasy i kupić coś innego np. WEITEC albo H&R
Tu masz GT Cupline które moim zdaniem są o niebo lepsze od Jamex-ów KLIK KLIK tulko skontaktuj sie z nimi i spytaj o zestaw do kombika bo różnią sie od tych do hathbacka Ja osobiście już na twoim miejscu zainwestował bym w cały zestaw zawiecha razem z amorami. GT Cupline kosztuje 899 pln a masz sportowe sprężyny obnizające i sportowe amortyzatory o skróconym skoku. Lepiej to będzie współpracowało ze sobą niż twarde, krótkie sprężyny i standardowe amorki
Tu masz GT Cupline które moim zdaniem są o niebo lepsze od Jamex-ów KLIK KLIK tulko skontaktuj sie z nimi i spytaj o zestaw do kombika bo różnią sie od tych do hathbacka Ja osobiście już na twoim miejscu zainwestował bym w cały zestaw zawiecha razem z amorami. GT Cupline kosztuje 899 pln a masz sportowe sprężyny obnizające i sportowe amortyzatory o skróconym skoku. Lepiej to będzie współpracowało ze sobą niż twarde, krótkie sprężyny i standardowe amorki
Tylko jak pomalujesz zwykłym sprejem to i tak popęka kiedy sprężyna będzie pracować... ja miałem trochę rdzy i nic się im nie działo.
Jamexów nie kupuj... taki szit że szkoda zachodu
Co prawda prawie 2x droższe ale lepiej kupić Weitec ( www.weitec.pl ) albo czekać na używki.
Tcharec pisze:arsztacie kosztuje grosze a efekt o wiele lepszy.
Ja mam pytanko odnośnie takich sportowych sprężyn. Czy ktoś wie gdzie takowe kupić jako nówki do mojego Escorta Turnier MkVII? To moim zdaniem podstawa tuningu - niski zawias i ładna fela. Felgi mam już leżeć w garażu. Teraz szukam sprężyn. Na Allegro widziałem tylko Jamexy po ~300 zeta za komplet obniżający o 40/30 mm. Czy ktoś miał jakieś doświadczenie z tymi springami?
Jamexów nie kupuj... taki szit że szkoda zachodu
Co prawda prawie 2x droższe ale lepiej kupić Weitec ( www.weitec.pl ) albo czekać na używki.
Ano właśnie słyszałem, że Jamex to lipa ale tyczyło się to innych aut. Nie wiedziałem jak się mają w przypadku Escorta.
Do kombi pewnie nie podejdą, co?emceha pisze:Nie wiedziałem że SPARCO robi sprężyny
KLIK KLIK
Musisz zapytać Tcharec Tu masz dwie na przód za małą kase
http://moto.allegro.pl/item189439073_sp ... 91_94.html
http://moto.allegro.pl/item189439073_sp ... 91_94.html