sprężyny

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Patryk

Post autor: Patryk »

Wlasnie o tym drugim przeswicie mowa i moim zdaniem jest nisko, wszedzie gdzie zawisne Essim innym autem nie zawisne :-|
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Dokładnie a u mnie jeszcze dodatkowo pompa klimy wystaje niżej nisz misa olejowa :(
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
fryszard

Post autor: fryszard »

u mnie w jednym essie najnizej jest osłona silnika, a w drugim katalozator:P
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

jak dasz dobre spręzyny ja mam eibach to bez obaw można śmigać
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Domel

Post autor: Domel »

ile może kosztować wypiaskowanie 4 sprężyn ? jeśli sam je przeczyszcze z rdzy i pomaluje to czy farba rzeczywiście popęka :)
swirus71

Post autor: swirus71 »

domel: kup takie cos co nazywa się "cortanin F" - bardzo dobry preparat na rdzę - czyścisz tylko luźno związaną, resztę traktujesz cortaninem, który wiąże chemicznie resztę i zabezpiecza, na to już normalnie minia i lakier.

Ostatnio przy remoncie transita litr tego zużyłem :D

A opakowanie kosztuje niecałe 10 zeta.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

swirus71 pisze:domel: kup takie cos co nazywa się "cortanin F" - bardzo dobry preparat na rdzę - czyścisz tylko luźno związaną, resztę traktujesz cortaninem, który wiąże chemicznie resztę i zabezpiecza, na to już normalnie minia i lakier.

Ostatnio przy remoncie transita litr tego zużyłem :D

A opakowanie kosztuje niecałe 10 zeta.

Pozdrawiam
fakt, cortanin to niezły środek znany na rynku od wielu lat (ja z cortaninem zetknąłem sie za czasów maluszka jakieś 15-20 lat temu). Jest tylko jeden problem z tą minią i lakierem - sprężyna pracuje i zwykły lakier ma za małą elastyczność. Będzie odpadać.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
swirus71

Post autor: swirus71 »

domyślam się ... osobiście potraktowałbym sprężynę "blachogumem" lub czymś podobnym i spokój. ale to jest czarne więc jak ktoś chce kolorowe sprężynki to musi pokombinować.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

może jakiś chlorokauczuk się nada...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Yagr pisze:może jakiś chlorokauczuk się nada
Wyjołeś mi to z ust :)
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Domel

Post autor: Domel »

cortanin F albo chlorokauczuk mam do wyboru :)) dzięki za pomoc napewno użyje jedną z tych rzeczy.

p.s
jamszoł, jak masz to w ustach to daj troche :P heheh
neosystem

Post autor: neosystem »

a co powiecie na coś takiego
http://moto.allegro.pl/item345220734_fo ... atory.html

czy dobre lub czy to jest drogo
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

ja osobiście w komplety się nie lubie pakować :P Zawsze musze chcieć na siłe poprawić i dodać coś innego ;) Za ten komplet to w miare przyzwoita cena tylko na temat jego żywotności sie nie wypowiem, bo poprostu nie wiem. Rachunek jest prosty... Sprężyny ok. 400zł i amorki ok. 500zł. Ja za swoje amorki SACHS-a dałem 550zł po zniżkach. Normalnie przód 210zł za sztuke i tył 200zł za sztuke. I wcale one sportowe nie są :) Oczywiście do Escorta będzie inna cena, bo przyznam się nieskromnie, że do Lanosa kupowałem ale myśle, że ceny będą podobne. Lepiej dozbierać trochę kasy i nie kupować "kompletów" - takie jest moje zdanie ;)
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
emceha

Post autor: emceha »

neosystem pisze:a co powiecie na coś takiego
http://moto.allegro.pl/it...ortyzatory.html

czy dobre lub czy to jest drogo
neosystem, zrobię Ci wykład na temat zawieszeń na spocie w niedzielę :mrgreen: bo nie chce mi się tu po raz kolejny mojej wiedzy wylewać :P Szkoda że nikt nie szukał zawiasu jak miałem gwint do sprzedania.
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

emceha pisze:zrobię Ci wykład na temat zawieszeń na spocie w niedzielę
neosystem, uważaj, bo to chodząca encyklopedia ;) jak zacznie to szybko nie skończy... Ale nie powiem rady tego Golfiarza są pomocne i przydatne ;)
emceha pisze:Szkoda że nikt nie szukał zawiasu jak miałem gwint do sprzedania.
ja szukalem do Lana ale raczej by nie podszedl :mrgreen:
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
ODPOWIEDZ