sprężyny

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

KriSSo

Post autor: KriSSo »

Patryk pisze:Aha czyli mozna spokojnie obnizyc te pare centymetrow autko na seryjnych amortyzatorach :?: bez uszczerbku dla ich zywotnosci :?:
Nie. Uszczerbek na żywotności będzie niestety. Amortyzator standardowy zaprojektowany jest do pracy w odpowiednim skoku z określonej długości sprężyną. Zakres jego pracy przy sportowej sprężynie zmienia się, co powoduje jego wcześniejsze zużycie. Żywotność amorka skróci się, przykładowo z 80 000 km, które w normalnych warunkach by wytrzymał, do powiedzmy 50 000 - mowa oczywiście o przypadku, gdy montujemy krótkie springi na NOWE amorki standardowe. Bo jeśli amorek ma już gruby przebieg, to po montażu sprężyn krótkich może paść znacznie szybciej - to zależy od ich kondycji w danym momencie.
Patryk

Post autor: Patryk »

Dzieki tego wlasnie chcialem sie dowiedziec :mrgreen:
emceha

Post autor: emceha »

Jak by ktoś chciał to będę sprzedawał w przyszłym tygodniu swoje sprężyny (60/60) :P Jak tylko dostanę zawiecho :mrgreen: to zamontuję, obecnie założone wyczyszczę i może komuś jeszcze posłużą ;)
Tcharec

Post autor: Tcharec »

KriSSo pisze:Z samych sprężyn, to najlepiej wziąć Eibach, albo H&R 30/30
O! Takie coś by mi odpowiadało. Gdzie to można kupić i ile kosztuje (nowe)?
KriSSo

Post autor: KriSSo »

Tcharec pisze:Gdzie to można kupić i ile kosztuje (nowe)?
ZENDER

W dziale kontakt są telefony. Można zadzwonić, dowiedzieć się. Bardzo polecam, uczciwie, szybko i tanio.
Patryk

Post autor: Patryk »

KriSSo pisze:Jak by ktoś chciał to będę sprzedawał w przyszłym tygodniu swoje sprężyny (60/60) :P Jak tylko dostanę zawiecho :mrgreen: to zamontuję, obecnie założone wyczyszczę i może komuś jeszcze posłużą ;)
wiesz sadze ze 60/60 to bylaby lekka przesada jak dla mojego Essa, juz teraz na serii cioram spodem o kamienie podczas wyjezdzania z garazu :???: , juz predzej takie 30/30 ale sadze ze pierw wymienie amorki :cool:
trawa71

Post autor: trawa71 »

he ja załozyłem -40 i na podworku wieszam sie na dziurach:) ale wrazenia z jazdy nie do opisania , lepiej sie trzyma drogi sa plusy i minusy , escorty seryjnie juz sa dosc nisko.Teraz mam od ziemi do miski jakies 10 cm;)
emceha

Post autor: emceha »

trawa71 pisze:Teraz mam od ziemi do miski jakies 10 cm;)
Ja mam do progów 7 cm a do miski nie wiem ale na koleinach cioram spodem jak dziki :razz:
trawa71

Post autor: trawa71 »

emceha pisze:
trawa71 pisze:Teraz mam od ziemi do miski jakies 10 cm;)
Ja mam do progów 7 cm a do miski nie wiem ale na koleinach cioram spodem jak dziki :razz:
to juz bys do mnie nie wjechał na wieksza czesc podworka;] pozniej zmierze albo zrobie fote ile jest od ziemi.
Patryk

Post autor: Patryk »

emceha, no wlasnie i jak bylismy w Ikei to na dolny parking juz ciezko bylo zjechac a tylko 2 osoby w autku :mrgreen: nie dzieki ja chyba nie obnize :razz:
emceha

Post autor: emceha »

Patryk pisze:no wlasnie i jak bylismy w Ikei to na dolny parking juz ciezko bylo zjechac a tylko 2 osoby w autku
No był zgrzyt progami po glebie :razz: to pomyśl Patryk co się dzieje jak masz 4 ludzia na pokładzie ;)
trawa71

Post autor: trawa71 »

Obrazek
niema masakrycznej gleby ale zawsze cos:D
fryszard

Post autor: fryszard »

[quote="trawa71"] escorty seryjnie juz sa dosc nisko.quote]

no tego to bym nie powiedział:P mam 2 escorty i oba terenowe :O znaczy juz nie ... ale takie były:P
Patryk

Post autor: Patryk »

Oj sa niskie sa, wystarczy porownac przeswity z rowiesnikami z tego samego segmentu i zobaczysz ze Essi fabrycznie wysoki nie jest :cool:
KriSSo

Post autor: KriSSo »

Patryk pisze:Oj sa niskie sa, wystarczy porownac przeswity z rowiesnikami z tego samego segmentu
Ale mowa o których prześwitach ? Czy tych między oponą a rantem błotnika ? Bo jeśli o nich mowa, to naprawdę Escort ma duże dziury. Większość nowszych auta ma w tym miejscu znacznie mniejsze dziury i przez to lepiej optycznie wyglądają niż Escort.

A jeśli chodziło Tobie o prześwit od asfaltu do miski olejowej, to też nie jest źle. Inne mają sporo niżej, np Golf IV.
ODPOWIEDZ