Strona 1 z 4
sprężyny
: 09 lut 2007, 09:58
autor: Domel
mam pytanie kupiłem sportowe sprężyny no i jest na nich troche rdzy czy to może przeszkadzać podczas jazdy albo grozi mi jakieś niebezpieczeństwo ? prosze o odp

dzięki z góry

: 09 lut 2007, 10:09
autor: ELpYndoL
Domel, pozbądz sie tej rdzy i potem pomaluj sobie sprężynki jakim kolwiek lakierem i bedzie super

: 09 lut 2007, 13:29
autor: Domel
ok dziękie wielkie

oczywiście szczotka druciana i jazda tak ?

hehe pozdrawiam

: 09 lut 2007, 14:14
autor: ELpYndoL
Domel pisze:szczotka druciana i jazda
Dokładnie szczota i do pracy

Bedziesz miał NóWKI

: 24 kwie 2007, 01:17
autor: Tcharec
Lepiej wypiaskować. Taka usługa w specjalistycznym warsztacie kosztuje grosze a efekt o wiele lepszy.
Ja mam pytanko odnośnie takich sportowych sprężyn. Czy ktoś wie gdzie takowe kupić jako nówki do mojego Escorta Turnier MkVII? To moim zdaniem podstawa tuningu - niski zawias i ładna fela. Felgi mam już leżeć w garażu. Teraz szukam sprężyn. Na Allegro widziałem tylko Jamexy po ~300 zeta za komplet obniżający o 40/30 mm. Czy ktoś miał jakieś doświadczenie z tymi springami?
: 24 kwie 2007, 09:01
autor: emceha
Jamex jakoś mnie nie przekonuje (sama nazwa odrzuca bleeeee

). Ja proponuje dołożyć kasy i kupić coś innego np. WEITEC albo H&R

Tu masz
GT Cupline które moim zdaniem są o niebo lepsze od Jamex-ów
KLIK KLIK tulko skontaktuj sie z nimi i spytaj o zestaw do kombika bo różnią sie od tych do hathbacka

Ja osobiście już na twoim miejscu zainwestował bym w cały zestaw zawiecha razem z amorami. GT Cupline kosztuje 899 pln a masz sportowe sprężyny obnizające i sportowe amortyzatory o skróconym skoku. Lepiej to będzie współpracowało ze sobą niż twarde, krótkie sprężyny i standardowe amorki

: 24 kwie 2007, 11:02
autor: kauczuk-krk
Tylko jak pomalujesz zwykłym sprejem to i tak popęka kiedy sprężyna będzie pracować... ja miałem trochę rdzy i nic się im nie działo.
Tcharec pisze:arsztacie kosztuje grosze a efekt o wiele lepszy.
Ja mam pytanko odnośnie takich sportowych sprężyn. Czy ktoś wie gdzie takowe kupić jako nówki do mojego Escorta Turnier MkVII? To moim zdaniem podstawa tuningu - niski zawias i ładna fela. Felgi mam już leżeć w garażu. Teraz szukam sprężyn. Na Allegro widziałem tylko Jamexy po ~300 zeta za komplet obniżający o 40/30 mm. Czy ktoś miał jakieś doświadczenie z tymi springami?
Jamexów nie kupuj... taki szit że szkoda zachodu

Co prawda prawie 2x droższe ale lepiej kupić Weitec (
www.weitec.pl ) albo czekać na używki.
: 24 kwie 2007, 11:32
autor: emceha
Nie wiedziałem że SPARCO robi sprężyny
KLIK KLIK
: 24 kwie 2007, 21:52
autor: Tcharec
Ano właśnie słyszałem, że Jamex to lipa ale tyczyło się to innych aut. Nie wiedziałem jak się mają w przypadku Escorta.
emceha pisze:Nie wiedziałem że SPARCO robi sprężyny
KLIK KLIK
Do kombi pewnie nie podejdą, co?
: 27 kwie 2007, 13:01
autor: emceha
Musisz zapytać
Tcharec 
Tu masz dwie na przód za małą kase
http://moto.allegro.pl/item189439073_sp ... 91_94.html
: 27 kwie 2007, 21:24
autor: trawa71
ja chyba bede mial na sprzedaz sportowe amortyzatory ze sprezynami Bilstein jak cos to pisac.
: 01 maja 2007, 20:49
autor: emceha
trawa71 uzywki?? W jakim stanie i za jaką kase?? Daj znac na pw

: 02 maja 2007, 18:32
autor: Domel
ile może kosztować wypiaskowanie tych 4 sprężyn ??
: 09 maja 2007, 00:02
autor: KriSSo
Ehhhh, a dopiero co sprzedałem zestaw KW 55/35 do mk7 htb. Nie pomyślałem, by dać tutaj ogłoszenie, ale nic to.
Jamexa nie polecam. Za to mogę polecić zestaw Weitec, KW lub KONI. Z samych sprężyn, to najlepiej wziąć Eibach, albo H&R 30/30. Więcej nie ma sensu obniżać na standardowym amorku.
: 09 maja 2007, 00:08
autor: Patryk
Aha czyli mozna spokojnie obnizyc te pare centymetrow autko na seryjnych amortyzatorach

bez uszczerbku dla ich zywotnosci
