RATUNKU OLEJ W TURBINIE CO ROBIC
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
raczej bledow nie pokaze, bo nie ma czujnikow za duzo. lepiej jedz do fachowca od pomp
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Ja miałem taki przypadek, że turbina mi się "pociła" od oleju, a także dolne partie silnika pod turbiną. Wytarłem wszystko do czysta i wymieniłem olej na najlepszy. Przestało na jakiś czas się pocić, potem temat wrócił, ale dzięki temu, że wyczyściłem turbinę z zewnątrz, mogłem stwierdzić mniej więcj skąd to leci i w warsztacie wymieniono tylko jedną część, do dziś jest git.
Escorta td(szczególnie endura-de)spokojnie można podpiąć pod kompa.Nic nie da się regulować,ale można szczytać działanie czujników min,obroty,napięcie,działanie przepływomierza,egr-u.Co do oleju to w turbinie zawsze będzie trochę (oleju w autach z przebiegiem,który mamy min.200tys).Trochę moze puszczać turbina,sporo idzie przez odpowietrzenie silnika(przewód z pokrywy zaworów).Co do regeneracji-w tym roku robiłem-wyszło mnie 700zł.