Jak wymienić płyn do wspomagania i ......
Moderator: Moderatorzy
Jak wymienić płyn do wspomagania i ......
Witam ponownie i mam pytanko: poziom płynu w zbiorniczku od wspomagania jest na minimum więc chciałem dolać lub wymienić ponieważ nieda się określić koloru tego płynu bo wygląda na prawie czarny a z tego co czytałem to jest czerwony lub zielony.Dajcie znać jeżeli woecie jak to zrobić a najlepiej coś ze zdjeciami i czy poradze sobie sam czy poprostu mam najlepiej jechać do mechanika.AAA i ile płynu wchodzi. Pozdrawiam.
hmmm ja dolałem czerwonego do przekładni automatycznych i gada (około 11 zł za literek. Do obiegu wchodzi chyba około 2 litrów (niecałe dwie butle). Przynajmniej tyle ja wlałem jak mi wyrąbało przewody z maglownicy. Jak chcesz to możemy się spotkać gdzieś i looknąć co to tam pływa u Ciebie w tym zbiorniku.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dasz radę sam - na zgaszonym silniku podnieś przód do góry tak , żeby koła były w powietrzu - poodkręcaj rurki ( wężyki ) w najniższym punkcie i pokręć sterem kilka razy w lewo i w prawo do oporu.(Oczywiście wyłap stary olej )
Zakręć rurki ( wężyki ) nalej świeżego oleju - odczekaj z 20 minut ( przerwa na kawę po to aby olej wleciał wszędzie gdzie będzie mógł sam )i kilka razy przekręć sterem do oporu w lewo i prawo .Układ się odpowietrzy. Pamiętaj - na zgaszonym silniku.
Oryginał powinien być taki ATF Dexron II Ford M2C 166-H ( Według INFO - TECH)
Wg. oryginalnej instrukcji - Niemieckiej - 2,8 l
Zakręć rurki ( wężyki ) nalej świeżego oleju - odczekaj z 20 minut ( przerwa na kawę po to aby olej wleciał wszędzie gdzie będzie mógł sam )i kilka razy przekręć sterem do oporu w lewo i prawo .Układ się odpowietrzy. Pamiętaj - na zgaszonym silniku.
Oryginał powinien być taki ATF Dexron II Ford M2C 166-H ( Według INFO - TECH)
Wg. oryginalnej instrukcji - Niemieckiej - 2,8 l
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ciąg dalszy
spoko emceha zgadamy się jakoś i lukniemy pod maske , może coś jeszcze doradzisz.Niestety pracuje w systemie 4-brygadowym we włoskiej firmie BREMBO POLAND i różnie to bywa z moim czasem ale napewno spotkanie dojdzie do skutku.Pozdrawiam a co do wymiany tego płynu to wolałbym jakieś bardziej szczegółowe info razem ze zdjęciami.