profesjonalny zestaw tuningowy

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Patryk

Post autor: Patryk »

Eeee i znowu sie Ksiaze nie ponajezdza :razz:
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

lordpablo pisze:ja zamówiłem jak dostanę i zamontuje to podziele się moimi wrażeniami z tego jakże proffesjonalnego zestawu
jak dostaniesz to poszukaj napisu: "made in China"
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Uwentualnie Taiwan :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Patryk

Post autor: Patryk »

Made in Pruszków :mrgreen:
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

marmo pisze:"made in China"
jamszoł pisze:Uwentualnie Taiwan :mrgreen:
Patryk pisze:Made in Pruszków :mrgreen:
Optymiści. Na przesyłce pewnie nawet nie będzie adresu zwrotnego żeby gostka nie można było dołapać i zrobić mu "spota".
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

"Dobre bo polskie"
5 cm niżej, mniejszym drukiem:
"made in China"
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

hehe, albo podany adres rezydencji Kaczyńskiego
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Procurator

Post autor: Procurator »

Pewna osoba mi powiedziała, żebym wymienił sobie chipa bo mogę zyskać do 30% mocy. Czy jest to w ogóle możliwe, czy też można te opowieści włożyć między bajki? Mam silnik 1.6 CVH EFI 77 kW.
A jeżeli byłoby możliwe to jakiego chipa można by użyć? Tego z XR3i 1.8 130 KM, czy też z RS 2000? RS 2000 miał silnik 2.0 l z grupy CVH, a więc sterowanie jego powinno być pokrewne ze sterowaniem mojego silnika, który też należy do CVH. Widziałem na allegro komputer z RS 2000 za 170 zł.
Pozdr.
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3470
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Pewna osoba mi powiedziała, żebym wymienił sobie chipa bo mogę zyskać do 30% mocy
Wymień 3 to zyskasz 90%
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Procurator pisze:żebym wymienił sobie chipa bo mogę zyskać do 30% mocy
bez problemu... jak masz silnik TDI od VW :mrgreen:
w tym naszym 1,6CVH jedyne możliwości "chiptuningu" to przeprogramowanie EEC IV które jest bardzo trudne ze względu na stary standard (brak OBD II), brak dostępnego oprogramowania i interfejsu (robi to bodajże kilku profesjonalnych tunerów i kilku fascynatów znających escorta lepiej niż własny pokój :mrgreen: Na rynku brytyjskim są do tego programatory i inny sprzęt ale u nas to raczej ciężko znaleźć. Inna droga to kupno profesjonalnego komputera (jakiś motec lub coś w tym stylu) ale bez dalszej ingerencji w mechanikę silnika mocno wątpię czy uzyskasz więcej niż kilka koników. A koszt cię zbije z nóg. jeśli szukasz mocy to w wypadku twojego/mojego silnika najprostsze jest zeswapowanie na 2000RS lub przerobienie na RS 1600 Turbo. w pierwszym przypadku masz 150 KM a w drugim 131KM. Poza tym 105KM z tego silniczka to całkiem niezły wynik :razz: A jeśli myślisz że wymiana komputera z jednego silnika do drugiego bez zaprogramowania go pod ten konkretny silnik da ci furę 135 konną to....POWODZENIA!
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
emceha

Post autor: emceha »

Jak chcecie się dowiedzieć naprawde ciekawych rzeczy o tuningu silnika i nie tylko to polecam forum streetracing.pl :mrgreen: Jest tam od cholery informacji o prostych i bardziej skomplikowanych metodach krzesania większej ilości koni z silników np. poprzez przestawienie wałka ssącego lub wydechowego (oczywiście silniki 16 zaworowe ;) ) o jeden ząbek :shock: Kolesie robią tekie operacje i czasem nawet bez ustawiania mapy paliwa. Jeśli ktos się jara tuningoiem mechanicznym i wyścigami ulicznymi (nie koniecznie legalnymi :twisted: ) to znajdzie tam naprawdę duzo informacji typu które gumy mają lepszą trakcję, jaki zawias wybrać w zależności od tego czy się chce mieć ekstreem czy też taki na którym nie będzie dupa bolała podczas jazdy, jakie są koszta przeróbek, namiary na firmy itp. Polecam gorąco :mrgreen: skarbnica wiedzy ;)
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

podnieść moc o 30% przez zmianę komputera, Procurator kto Ci takich bajek naopowiadał.
Jeżeli wymienisz komputer na ten z RS to wątpię czy w ogóle ci zapali.
Procurator

Post autor: Procurator »

Yagr pisze: Poza tym 105KM z tego silniczka to całkiem niezły wynik
Wiem, że całkiem niezły (tym bardziej w porównaniu z Polonezem), ale skoro ktoś uparcie twierdził to wolałem się upewnić. Teraz już wiem, że ów człek gadał bzdury gdyż powiedział, że największą prędkość jaka udało mu się rozwinąć Fordem Escortem 1.8 kombi 115 KM to ...240 km/h.
Puki co to poprzestaje na wypróżnieniu katalizatora i filtrze stożkowym. Bo strumienice to podobno nic nie dają tylko okropnie buczą.
Pozdr.
Procurator

Post autor: Procurator »

Yagr pisze: jeśli szukasz mocy to w wypadku twojego/mojego silnika najprostsze jest zeswapowanie na 2000RS lub przerobienie na RS 1600 Turbo. w pierwszym przypadku masz 150 KM a w drugim 131KM.
W sumie narazie nic takiego nie planuje ale z ciekawości się zapytam. Czyli w przypadku tego samochodu najprościej jest zmienić silnik na ten z RS2000, bo zamiana na silnik 1.8 zetec jest zbyt trudna i pracochłonna by miała większy sens?
No więc w praktyce to pozostaje tylko na ten z RS 2000, ale czy w takim wypadku wystarczy sam silnik czy też trzeba razem ze skrzynią i półosiami?
Bo z tego co wiem to do silnika 1.8 (w słabszej wersji 77 kW) była montowana skrzynia MTX 75 jak i zwykła skrzynia biegów w zależności od rodzaju pojazdu w jakim silnik miał pracować. Skoro do silnika 1.8 można było dopasować jedną jak i drugą skrzynię biegów zatem sposób ich montowania powinien być identyczny i tym samym do silnika z RS 2000 też powinna pasować stara jak i nowsza skrzynia biegów...
Pozdr.
MARKKO

Post autor: MARKKO »

mylisz się i to bardzo RS ma moment obrotowy ponad 190 Nm czyli innymi słowy jeżeli nie zmieli zwykłej skrzyni odrazu to zrobi to za jakis czas. a i pewnie są inne mocowania, co do silnika 1.8 wersja 130 konna miała skrzynie MTX 75 tak samo jak TD
ODPOWIEDZ