tuleje matalowo gumowe tylnej belki, tylne zawiesze- wymiana
Moderator: Moderatorzy
tuleje matalowo gumowe tylnej belki, tylne zawiesze- wymiana
kurcze mam taki problem, kiedyś w necie widziałem fotorelację z wymiany tulejek tylnych wahaczy a teraz za hu hu nie mogę znaleźć.
Dlatego mam prośbę jeżeli ktoś może to niech zamieści link do tego.
Z góry dzięki
Dlatego mam prośbę jeżeli ktoś może to niech zamieści link do tego.
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 15 sty 2009, 17:48 przez orion, łącznie zmieniany 1 raz.
normalnie wkurzyłem się jak nie wiem co. Wyciągam tylną belkę razem z amorami, z wachaczy wyciągam starą zużytą tuleję biorę nową i kurna h.. ta nowa ma o około 15mm większą średnicę, sklep już zamknięty więc d..a blada nie będzie jutro jazdy a wóz potrzebny.
Dlatego mam pytanie czy ktoś wie czy po 95r dawali większe tuleje, może ma ktoś dostęp do programu serwisowego.
poniżej zdjęcia porównawcze
Dlatego mam pytanie czy ktoś wie czy po 95r dawali większe tuleje, może ma ktoś dostęp do programu serwisowego.
poniżej zdjęcia porównawcze
wiesz jak patrzę na www.ford.sklep.pl to po rysunkach widać że te tuleje trochę się różnią
chybaa taka by Ci pasowała
INDEKS TOWARU: 6745350
- Fiesta 01/1989 - 08/1995
- Escort wszystkie typy 08/1990 - 01/1995
- Escort kombi 01/1995 - 08/1995
chybaa taka by Ci pasowała
INDEKS TOWARU: 6745350
- Fiesta 01/1989 - 08/1995
- Escort wszystkie typy 08/1990 - 01/1995
- Escort kombi 01/1995 - 08/1995
nie Kamiś , to taki moj znajomy który prowadzi swój sklep często ma lepsze ceny niż intercars lub fotacashy pisze:Intercars ??
jutro mi odmieni, ale nie mam czym jeździć i to najgorsze
Masz rację Paweł te które opisujesz są identyczne jak oryginały
Ostatnio zmieniony 20 sie 2007, 23:54 przez orion, łącznie zmieniany 1 raz.
..."troche" inwazyjna metoda. Pewnie sie zmachałeś, nie prosciej było wycisnąć sposobem ? No chyba ze były mocno zuzyte Mam nadzieje ze nie bedziesz podbnie zakładał nowychorioninblue pisze:co Ty, duży śrubokręt do dobijania młotek 30sekund i gotowe, wychodzą bez problemu, tylko jak bębny odkręcałem to śie jedna śruba zapiekła o urwałem, jutro zrobię zdjęcia i opislordpablo pisze:a jak Łukasz wyjąłeś tuleje, na prasie???
Ja zmieniłem te tuleje bez sensu. Uparłem sie ze wymienie wszystkoco gumowe w całym zawieszeniu Po wycisnieciu okazało sie ze stare nie okazuja oznak zadnego zuzycia... ale to takie małe ot
wcale nie dużo, wystarczy tylko po 2 nakrętki trzymające amory od góry odkręcić i wszystko wychodzi razem elegancko, żeby wyciągnąć tuleje rzeczywiście nie trzeba wszystkiego wyciągać ale żeby je wprasować to już raczej muszę mieć całość na wierzchu.emceha pisze: Orion troche dużo roboty sobie zrobiłes bo bez wyciągania całej belki sie da to zrobić Ale ważne że wylazły bez oporu
cashy czytaj uważnie, właśnie to jest najprostszy sposób tuleje wychodzą gładko a moje tuleje miały już luz i ta metalowa już nie miała połączenia z gumową, a do tego tak to hałasowało na nierównościach jak tylna półka w escorcie