reduktor BRC AT90E - odpowiedniki ?

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

filtr gazu zmienialem jakos pod koniec czerwca.

a co do rduktora, teraz pytanie za 100pkt. BRC AT90E sa podobno dwa typy, stary i nowy, z tego co mi napisal jeden koles na allegro, sprzedajacy zestawy naprawcze do reduktorow, typ tego reduktora zmienil sie na "nowy" w 2001r. moja instalacja jest z 2005, wiec strzelam ze na 99% mam reduktor nowego typu. Facet twierdzi ze o typie reduktora (czy nowy czy stary) swiadczy tylko przesuniecie zaczepu membrany w srodku. wiec z zewnatrz tego nie sprawdze :/ mowa oczywiscie o typach AT90E, :P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jak zmienił sie typ to zmieniło się też oznaczenie, zrób tak jak pisałem wcześniej - spisz sobie numery i co tam jeszcze jest napisane na parowniku i wyślij z zapytaniem do sprzedawcy z allegro, czakramu albo zapytaj na www.elektroda.pl
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

no to lipa, dzwonilem do firmy czakram, niestety typ w tym reduktorze mozna poznac TYLKO rozbierajac go na czesci pierwsze i patrzac na mala membrane. nie da sie tego rozpoznac po zadnych oznaczeniach na reduktorze.

a nie chcialem wyciagac reduktora, zanim nie kupie zestawu ;/ ale chyba bede musial.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

spróbuj zapytać tego gościa od aukcji : http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=243065369
te "nowe" mają chyba oznaczenie SE - co ty masz na swoim napisane?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

Yagr, dzieki ogromne! koles z aukcji podanej przez Ciebie rozwial moje watpliwosci, :) mowil cos o kodzie lotto (na marginesie smieszna nazwa kodu :P), faktycznie cos takiego mam na reduktorze, ale cholernie ciezko sie tam dostac by go odczytac :) dzis popoludniu jak wroce do domu, bede wiedzial na czym stoje :P a narazie pozostaja mi pociagi :P

ps. facet sie "troszke" zdziwil, ze w firmie czakram kazali mi rozbierac reduktor :P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

mnie brak wiedzy w Czakramie też zdziwił - może trafiłeś na zagonionego gościa który w dodatku miał zły dzień? :mrgreen:
a do odczytu użyj małego lusterka - może się da wcisnąć tam gdzie łeb ci nie wejdzie ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

czekam na zestaw naprawczy (poczcie smierc!)... ostatnio moj mechanik mnie zdolowal :P koles stwierdzil ze on by sie naprawy nie podjal, jakis czas temu przyjechal do niego facet ktory tez chcial naprawic reduktor. efektem tego byla ekspolzja pod maska :P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

dupa a nie fachowiec!
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

no to zestaw naprawczy do mnie dotarl.

teraz... jak sie zakreca doplyw gazu?? :P ponizej fotka tego co mam przy butli. i za chiny nie wiem co do czego :P musialem robic zdjecie przy uzyciu lusterka, bo dojscie mocno srednie :P

Obrazek

i jeszcze jedno pytanie. czy to normalne ze przez tydzien stania samochodu na parkingu i nie uzywania akumulator pada do poziomu 3V???? :/
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

padnięcie aku po 3 dniach to nie jest normalne!
masz niewyraxne zdjęcie - nie mogę zlokalizowac zaworu ale musi być! To takie pokrętło podobne do tego opisanego tu: http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=4038
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

po tygodniu, nie po 3 dniach, za to do poziomu 3V :P jutro moze bede mial wyrazniejsze zdjecia :P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

sorka, przejęzyczenie klawiaturowe :mrgreen:
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

no to mam normalne zdjecie. czy ta zawleczke z zaworu musze sciagac?

Obrazek
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

nie powinno być konieczne żadne ściąganie zawleczki - dokręć zawór zgodnie z ruchem wskazówek zegara i powinno być o.k.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

a Ty masz instalację II generacji czy I? bo jakoś po fotce nie mogę poznać
ODPOWIEDZ