Za bardzo chłodzi
Moderator: Moderatorzy
Za bardzo chłodzi
Mam pytanie czy ktoś z was zasłania na zimę (mrozy) chłodnice jakąś dyktą lub czyms w tym stylu żeby silniczek szybciej łapał temp???
Ja stwierdzilem ostatnio że w moim escorcie wskazówka temp. za bardzo wychyla sie w lewą stronę czyli nie osiąga temp. norm. a nawet jak ją złapie na światłach to jak ruszam to ona znowu w lewo.
W zeszłym roku w zimie stała cały czas po środku a teraz nie wiem czy to termostat czy wystarczy tylko chłodnice czymś przeslonić.
Szukalem w innych tematach ale nie znalazłem takiego przypadku
Ja stwierdzilem ostatnio że w moim escorcie wskazówka temp. za bardzo wychyla sie w lewą stronę czyli nie osiąga temp. norm. a nawet jak ją złapie na światłach to jak ruszam to ona znowu w lewo.
W zeszłym roku w zimie stała cały czas po środku a teraz nie wiem czy to termostat czy wystarczy tylko chłodnice czymś przeslonić.
Szukalem w innych tematach ale nie znalazłem takiego przypadku
Ostatnio zmieniony 06 lis 2007, 11:55 przez Koyot, łącznie zmieniany 1 raz.
najpierws sprawdź termostat bo sam wiem że jeśli nie zamyka się do końca to temp wolno rośnie, przy dużych mrozach to i dobry termostat mało daje a karton napewno się przyda tylko że pamiętaj że jest on ok gdy zasłonisz tylko część chłodnicy lub gdy jeździsz na krótkich trasach bo całkowite zasłonięcie na dłuższym dystansie może źle się skończyć
kranik? pierwsze słyszę że jest coś takiego ale popatrzę na linkę. Wprawdzie lepiej grzeje niż kiedyś ale i tak za słabo i w mrozy sobie nie poradzi. Nie wiem czy jest sens porównywać, ale w Skodzie na mrozie po odpaleniu silnika po 5-ciu minutach szyby są odmarznięte a u mnie po przejechaniu 10 km nie jest za ciepło
margon ja miałem ten sam problem i normalnie cuda robiłem a on kurna bardziej chłodził niż grzał i dopiero jak w tamtym roku się latem w korku przegrzał i rozwaliło jeden z przewodów od chłodnicy przy tym wyleciało mnóstwo kamienia (jeżdżone tylko na płynie) to zaczął super grzać tak dobrze że przy minus 30 po przejechaniu 20km mogę z krótkim rękawem jeździć a w środku mam ponad 30stopni. OCZYWIśCIE NIKOMU NIE POLECAM NAPRAWY OGRZEWANIA W TAKI SPOSóB
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Proszę przypomnijcie jak to sie sprawdzało, jeżeli sie nie domyka termostat to zaraz po odpaleniu zimnego silnika należy złapać za górną rure która doprowadza plyn do chłodnicy i jak od razu robi się cieply tzn. że trmostat przepuszcza? Jak sie mylę to prosze poprawićjamszoł pisze:Może być termostat a konkretnie nie domyka się.
ja też tak robiłem ale po tym jak wywaliło przewód to i tak masa syfu wyleciała cholera wie gdzie się gromadził pewnie w nagrzewnicymorgon pisze:układ chłodniczy zalałem odkamieniaczem. Kisił się tam kilka godzin.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...