Dziwna praca turbiny
Moderator: Moderatorzy
Dziwna praca turbiny
Witam.
Pierwszy raz posiadam auto który posiada na olej napędowy i teraz mam pytanie, czy Wy posiadacze MK7 1.8 TD macie tak samo dziwną prace turbinii w 1800-2000 obr./min. , taki że całe auto się trzęsie a powyzej 2000 obr. już wraca do normy i chodzi jak benzyna. Jeżdżę na piatym biegu i zawsze przy 80 km/h zaczyna trzęsieć i kierownica też. Staram dawac wiecej gazu aby od 90 km/h jechało komfortowo. Czy to normalne u dieselków ?? Może trzeba intercooler albo turbinie wyczyścić czy jak ??
Pierwszy raz posiadam auto który posiada na olej napędowy i teraz mam pytanie, czy Wy posiadacze MK7 1.8 TD macie tak samo dziwną prace turbinii w 1800-2000 obr./min. , taki że całe auto się trzęsie a powyzej 2000 obr. już wraca do normy i chodzi jak benzyna. Jeżdżę na piatym biegu i zawsze przy 80 km/h zaczyna trzęsieć i kierownica też. Staram dawac wiecej gazu aby od 90 km/h jechało komfortowo. Czy to normalne u dieselków ?? Może trzeba intercooler albo turbinie wyczyścić czy jak ??
Ostatnio zmieniony 08 sty 2008, 14:56 przez Mikosz, łącznie zmieniany 1 raz.
2200 w starszych ,a u Ciebie ARIEL, bedzie pewnie nizej bo to juz kolejny raz zmodernizowany silnik
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
KOlega pisze ze zawsze PRZY 80km/h ma te drgania wiec TU TURBINA NIE MA NIC WSPóLNEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!! praca turbiny jest uzalezniona od predkosci obrotowej silnika !!!!!!! wiec powinny te objawy wystepowac na karzdym biegu przy róznej predkosci pojazdu a nie przy 80km/h jak telepie kierownica to na 100 % sa zle wywazone koła
Yanek, no masz racje niedoczytanie posta
winne mozebyć nie wyważenie kół nawet jakiś luz w zawieszeniu
w ostatecznosci autko po dzwonie nie dowyeliminowania
ale najprawdopodobniej stawiam na poduszke silnika lub skrzynki
winne mozebyć nie wyważenie kół nawet jakiś luz w zawieszeniu
w ostatecznosci autko po dzwonie nie dowyeliminowania
ale najprawdopodobniej stawiam na poduszke silnika lub skrzynki
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Masz racje. Na każdym biegu drga jak wskazówka na obrotomierzu pokazuje przy 1800 obr/min. Najczęściej odczuwam na 4 i 5 biegu bo w tych biegach miewam 80-tki. A co do wyważania koła to raczej jest ustawione napewno, niedawno miałem zbieżność u porządnego fachowca oraz wyważone koła. Jak miałem letnie to też drgania były nadal. Może to być poduszka silnika lub skrzynii.... no cóż spytam sie mechanika w jakim stanie są....Yanek pisze:wiec powinny te objawy wystepowac na karzdym biegu przy róznej predkosci pojazdu a nie przy 80km/h jak telepie kierownica to na 100 % sa zle wywazone koła
A gdzie to jest zawór boostera ? ile to kosztuje? czy wymiana banalna ??TDiesel pisze:Też tak mam i są możliwe 2 wyjścia. Albo masz źle ustawiony zawór booster, za szybko ładuje turbo, albo jest to wina konstrukcyjna ogólnie silnia 1.8TD, bo często słyszę, że takie coś się dzieje - u mnie podobnie jest, ale mam walniętego boostera.