Obroty przy skręconej do oporu kierownicy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mn1s1ek
Posty: 233
Rejestracja: 21 sty 2007, 18:56
Lokalizacja: Biskupiec

Obroty przy skręconej do oporu kierownicy

Post autor: Mn1s1ek »

Witam
Dzisiaj na parkingu zauważyłem, że gdy skręciłem kierownicą do oporu (w prawo i w lewo) to nastąpiło malutkie "wachnięcie" obrotów. Minimalne ale słyszalne.
Czym to jest spowodowane ? Mam się martwić ? Bo kiedyś w jakimś poście przeczytałem, że przy kupnie auta trzeba min. sprawdzić czy nie gaśnie przy maxymalnym skręcie.
MARKKO

Post autor: MARKKO »

jak skeciłes stworzyłes maxymalny opór na pompie wspomagania i daltego obroty lekko spadły normalka w kazdym aucie
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

normalka ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Mn1s1ek
Posty: 233
Rejestracja: 21 sty 2007, 18:56
Lokalizacja: Biskupiec

Post autor: Mn1s1ek »

To ok - dzieki.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

u mnie nic podobnego nei wystepuje w escorcie
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
MARKKO

Post autor: MARKKO »

bo u Ciebie zapomnieli dodac pompy wspomagania :)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

no to co z tego. przeciez nigdzie w temacie ani w opisie tematu nie jest napisane, ze dotyczy to pojazdu ze wspomaganiem :| na przyszlosc prosze pisac dokladnie :P
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
emceha

Post autor: emceha »

normalna rzecz bo pompa ma opór ;)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

a jak daje opór to lekko obroty spadają a krokowiec powinien je podnieść a jak puścimy ster to na chwilę obroty pujdą w górę zanim krokowiec nie puści.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ