Body kit?? cosworth??

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

dupa tam, opel Fordowi do pięt nie dorasta już za jakiś czas chętnie się zmierzę z GSi calibra czy innym badziewiem.
Żeby nie było, to nie lubię opli, opel wielki mi sportowiec chyba 4 mistrzostwa w DTM i na tym koniec.
Temat jest o cosworth i o tym piszcie, a o oplu to do śmietnika.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
fryszard

Post autor: fryszard »

panowie boje sie ze wasz optymizm jest troszke na wyrost, mówicie ze silnik GSI nie trzyma mocy... ok a ilu z was sprawdzało RSa? w FEFKu pare osób sprawdziło i tylko 2 miały w okolicach seri a przecietna moc RSa wyszła koło 135KM wiec juz nie taki miodzik.. pozatym postawienie astry GSI i RS oba zdrowe egzemplarze... boje sie ze opel jednak moze byc górą, ktos pisał o skrzyniach.. w essie sa IB5 i MTX75, CTX to automat wiec sory ale takiej raczej nie bierzmy pod uwage... N7A jak i C20XE to były wspaniałe silniki jak na lata 90 ale... kto ich uzywał w miare rozsądnie.. nikt, były pałowane i niestety po 10-15 latach takiej eksploatacji albo trzeba zroic remoncik albo cieszyc sie około 130KM:) to i tak sporo jak na tak stary i wyzyłowany silnik.
a co do felg, 16 to moim zdaniem optimum do essa, jezdziłem na 14",15",16",17" i najlepiej mi sie jezdziło na 16. a zawias tez nie jest seria... 14 to dobra na zimówke jest
15 podobnie tylko zimówke bym polecał na to 175/55 bo mam 195/50 i jest troche za szeroka. 16 na lato w sam raz, 17 na lato super ale trzeba iec oczy dookoła głowy i zeby auto jakos wyglądało to musi byc konkretnie połozone, bo cienutka oponka na seri zawiasie to bedzie wygladac jak wóz na siano..

o kurde ale tego tekstu naskrobałem :O
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

orioninblue pisze:dupa tam, opel Fordowi do pięt nie dorasta już za jakiś czas chętnie się zmierzę z GSi calibra czy innym badziewiem.
Żeby nie było, to nie lubię opli, opel wielki mi sportowiec chyba 4 mistrzostwa w DTM i na tym koniec.
Temat jest o cosworth i o tym piszcie, a o oplu to do śmietnika.
Nie przesadzaj :P orioninblue, piszesz ze opel zadnemu Fordowi do piet nie dorata a jezdziles chociaz jakims Oplem a zwlaszcza tym GSi?? Ople to tez calkiem udane samochody a to ze np. Calibra przyjela sie jako badziewiasty samochod dla dresow to tylko dlatego ze jest tego duzo i przewaznie z wiesniackim tuningiem. Mysle ze sam w sobie nie jest taki zly. Pamietam czasy jak zaczal sie okres sprowadzania samochodow z zachodu. Calibr wtedy nie bylo duzo a przynajmniej u mnie w miescie bylo kilka egzemplazy. Jakos wtedy nikt nie mowil na calibre ze to samochod dla wiesniakow i raczej kazdy mial pozytywne zdanie na jej temat... Tak samo uwazam ze golf 3 to tez udany i dobry samochod tylko ze jezdzi tego za duzo i jest za dobry do tuningu przez co wiekszosc prob upiekszenia tego samochodu konczy sie tragicznie :]
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

SlaVkoEg, napisałem to na wyrost żeby skończyć w tym temacie o oplu.
jeździłem calibrą 150km vectrą A gt 115km kadetem 1986 1,4 astrą 1,6 merivą CDTI corsą 1,4 corsą CDTI vectrą B 1,7td vectrą B 1,8 vectrą A 1,6
więc trochę opla znam i sobie bym nie kupił i nigdy nie wypowiadam się na temat o którym nie mam pojęcia
opla nie chcę nie lubię i uważam że ford jest lepszy i jeszcze jedno zdarzyło mi się kilka opli naprawiać FORD JEST LEPSZY :!:
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
mikruss

Post autor: mikruss »

Dobra bo zaraz noże pójdą. Każdy ma swój gust i tyle, a ze co do niektórych aut przyklejono etykiete "wiesniacze" to trudno ale nie nalezy ich przekreslac, bo kazde auto da sie zepsuc, nawet essa i tez troche tego widzialem...
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

mikruss pisze:bo kazde auto da sie zepsuc, nawet essa i tez troche tego widzialem...
masz całkowitą rację ;)
ale nie rozumiem dlaczego tak chwalicie ople a nimi nie jeździcie cenowo są podobne do Fordów
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
fryszard

Post autor: fryszard »

orioninblue pisze:
mikruss pisze:bo kazde auto da sie zepsuc, nawet essa i tez troche tego widzialem...
masz całkowitą rację ;)
ale nie rozumiem dlaczego tak chwalicie ople a nimi nie jeździcie cenowo są podobne do Fordów
jesli to było do mnie to wcale nie chwale opla, poprostu pokazuje ze RS tez nie jest jakis super, zgodze sie opla nie chciałbym, ale widze ze wiele osób pisze to ze RS to szczyt mozliwosci , a tak nie jest. mam dwa essy i sobie je chwale, ale nie dlatego ze sa to fordy( moze po czesci tez dlatego) ale dlatego ze nie liczy sie tylko marka a własciwosci jezdne, którymi escort przewyzsza niestety astre i nawet golfa3 (mowa o seryjnym zawiasie) i wiele innych czynników ma wpływ na to ze wole forda, ale nie jest tak ze ford to max a reszta aut to be. tyle odemnie. ford tez nie jest idealny bo nie ma idealnego auta.
mikruss

Post autor: mikruss »

Odnośnie opla to powiem tak:
bardzo lubie te auta ale zaczynając od Vectry a vetra to klasa wyzsza od essa wiec nie ma co porównywać tych aut. Akurat tak sie sklada ze mialem 2 x Vectre A i byly to swietne auta. Ale nastaly powiedzmy ciezkie czasy i w granicy mojego budżetu był escort no i Astra. No i ze jezdzilem juz kiedys Astrą to wybór padł na Essa bo jest lepszy i tyle, a gniją jednakowo :razz:
W przyszłości zostanie na pewno escordzik u mnie w domu (a w zasadzie chcialbym bo to mile autko) ale chcialbym tez zeby zagoscila u mnie Vectra Caravan V6 jako wiekszy rodzinny samochód.
Dobra ale zrobiliśmy śmietnik :mrgreen:

Co do Cossy-uznieraj konkretne pieniądze i kup oryginalną Cosse :mrgreen:
emceha

Post autor: emceha »

mikruss pisze:Co do Cossy-uznieraj konkretne pieniądze i kup oryginalną Cosse
Żadna filozofia ;) za 35 tysięcy wyrwiesz oryginał bez problemu. Żadne tam czipowane czy po zmianie turbo na większe. Czysta seria w podstawie (220KM).
mikruss

Post autor: mikruss »

Mucha wiem o tym i dlatego mu to proponuje bo za samo zrobienie 4x4 to moze wydac ok 40 tys zl jak chce miec dobrze.
emceha

Post autor: emceha »

Zgadzam się Karol z tobą w 100% ;) Jest kilka warsztatów w europie które zajmują się restauracją cosworthów lub ich dopieszczeniem (3 sa w samej Anglii :shock: ). Najwięcej coss jest w UK, nawet tych z kiera po naszej, "słusznej" stronie :P i tam najłatwiej trafić zadbany egzemplarz.
mikruss

Post autor: mikruss »

w niemcowni kosztuje tak minimum orginal ok 13 tys euro
Wpolsce takie auta sa tansze bo u nas nie docenia sie tak takich autek.
Najtaniej jeszcze wychodzi sierra bo ok 20 tys, co do innych marek to np vectre 4x4 turbo 204 ps nie wiem czy bym kupil bo naped jest kijowy (4x4 siada) i cossa pod tym wzgledem jest duzo lepsza ale tez czesci w ogole do niej nie ma u nas
Tak czy siak postaral bym sie o sirke turbo w sedanie-takie cichoziemne autko a powala na nogi niedowiarkow :mrgreen:
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

ale nie rozumiem dlaczego tak chwalicie ople a nimi nie jeździcie cenowo są podobne do Fordów
Akurat sie sklada ze jezdze Astra na codzien i porownujac do Escota ktorego mialem to w miescie wypada znacznie lepiej. Wprawdzie mam w niej slabszy silnik ale mieksze zawieszenie w miescie lepiej sie spisuje bo przynajmniej nie czuc tak dziur, malo pali i po 7 latach eksploatacji nawet nic w niej nie stuka. Escort zato jest ladniejszy, na trasie lepiej sie jezdzilo niz Astra no i pozatym to byl moj pierwszy samochod i w dodatku sam na niego zarobilem wiec musi byc naj :P. Nie powiem jednak zlego slowa o oplach bo tez jeszcze nigdy nie zawiodl :P

Pozatym to:
fryszard pisze:wiele osób pisze to ze RS to szczyt mozliwosci , a tak nie jest
fryszard pisze:nie jest tak ze ford to max a reszta aut to be
mikruss pisze:gniją jednakowo
:P
MARKKO

Post autor: MARKKO »

JAKI JEST TEMAT TOPICU?
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

oczy wiście że ford to nie jest max, gdybym miał pieniądze to... zresztą

body kit cosworth do mk7 to bez sensu za 4tys Euro masz sierrę cosworth stan idealny za 13-15tys Euro escort cosworth stan idealny
więc chłopie przestań marzyć i fantazjować bo z takich planów to zazwyczaj nic nie wychodzi wiem po sobie miałem oriona na Rs-a robić ale kupiłem Rs-a bo takie projekty się nie opłacają
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
ODPOWIEDZ