odrazu na wstepie info dla Marrko (skorzystałem z opcji szukaj)
pytanie z gatunku - technika
w moim parowniku, pewnie tak jak i w innych jest koncówka do przewodu podciśnieniowego ale ona jest zaślepiona, od początku instalacji, teraz pytanie czy powinien być pociągniety przewód podciśnieniowy do parownika? Jeśli tak to z którego miejsca w samochodzie, Ess ma przecież rozbudowaną instalację podciśnieniową, czy gdzieś w nią trzeba się wpiąć czy zostawić wszystko tak jak jest. z góry dziękuje
podciśnienie a parownik
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
podcisnienie mozesz wziac z dowolnej rurki gumowej wychodzacej z kolektora dolotowego tylko po co ?? jak dziala to nei ruszaj
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to się przydaje gdy masz blosa i problemy z regulacją, albo turbo na LPG - wtedy robisz kompensacje A jak ci działa wsjo o.k. to tak jak Łukasz napisał - olej to!
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"