Instalacja gazowa do Escorta 1.6 16V Zetec
Moderator: Moderatorzy
Instalacja gazowa do Escorta 1.6 16V Zetec
Jaką instalacje gazowa zamontowac do escorta 1.6 16V Zetec z plastikowym kolektorem, ile to bezie kosztowało i gdzie w W-wie można to zrobic dobrze.
- WieSiu
- Posty: 23236
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
III lub nowszej generacji, instalacja II lub starszej moze rozwalic kolektor dolotowy (ale nie musi,jak wszystko jest sprawne w samochodzie i jest dobrze wyregulowana). Koszt II generacji to ok 2000zl, III wiecej, ponad 3000 (ale pewien tych cen nie jestem).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
robilem niedawno mondeo na sekwencje z tym silnikiem ,klijent jezdzi juz msc i mowi ze autko bardzo dobrze sie sprawuje na sekwencji ,zalorzylem staga 200,jak dla mnie to ogolnie najlepsza polska sekwencja wszedzie serwis dostepny nie ma problemu z czesciami ,no i cena zadowalajaca bo koles zaplacil 2200zl z nowka butla
bodzio82 pisze:RYBA, musisz znalesc kogos kto bedzie mnial program do tej instalacji ale szczerze to chyba bedziesz mnial ciezko,a wogole jakiej firmy jest sterownik?widocznie cos z nim sie dzieje,jedyne wyjscie podlaczyc sie pod kompa
Ja nie musze nikogo szukac do tego ta instalacja ma tak chodzic. Nowe instalecje sekwencyjne levato i nie tylko, dawkuja sobie rozniesz i paliwo
- Yagr
- Posty: 14500
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
RYBA, żaden ze mnie spec od sekwencji ale levato to mi się z lewatywą kojarzy...
zapewne chodzi ci o instalacje włoskiej firmy LOVATO.
Instalacje sekwencyjne (w większości) maja to do siebie że same ustalaja sobie moment kiedy przełączą się na gaz - i mozna to traktować jako
zapewne chodzi ci o instalacje włoskiej firmy LOVATO.
Instalacje sekwencyjne (w większości) maja to do siebie że same ustalaja sobie moment kiedy przełączą się na gaz - i mozna to traktować jako
. Co niektóre maja również funkcję przełączania na benzynę pod wielkim obciążeniem lub po przekroczeniu zadanych obrotów i z powrotem na LPG gdy te warunki miną. Jednak jak do tej pory nie spotkałem instalacji która co któryś cykl pracy wtryskiwałaby sobie i to na wybranym wtryskiwaczu pojedyncze "strzały z beny". Po prostu to działanie byłoby bez sensu. Po pierwsze- poprawnie skonfigurowana instalacja sekwencyjna pracuje na lpg w sposób niewiele odbiegający od benzyny. Po drugie - parametrami pracy steruje oddzielny ecu gazowy i taki "strzał z beny" powodował by tylko chwilowe wariowanie czujników.RYBA pisze:dawkuja sobie rozniesz i paliwo
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22178
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Gazowe ECU musiało by być podpięte dodatkowo do wtryskiwaczy od beny - a tak na pewno nie jest.
U mnie sekwencja ustawiona jest do włłączania się przy 36 stopniach wody w obiegu krótkim a przechodzi z powrotem na bene przy 6000 obrotów.
Yagr, dobrze prawi.
U mnie sekwencja ustawiona jest do włłączania się przy 36 stopniach wody w obiegu krótkim a przechodzi z powrotem na bene przy 6000 obrotów.
Yagr, dobrze prawi.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
dobrze mowisz mozna jedynie ustawic tak ze np na 2 wtryskach bedzie gaz a na dwoch benzyna lup na 3 gaz a na jednym benzyna itp.Yagr pisze:Jednak jak do tej pory nie spotkałem instalacji która co któryś cykl pracy wtryskiwałaby sobie i to na wybranym wtryskiwaczu pojedyncze "strzały z beny". Po prostu to działanie byłoby bez sensu.
Tak mozna ustawic np. jak padnie cewka na listwie wtryskowej gazu zeby np jak sie nie ma od razu kasy na nowa listwe dojezdzic np.do wyplaty
panowie co do przelaczenia na gaz to sekwencja slucha sie obrotow silnika ,temperatury ,i czasu
Zwykle temperature przelaczania z benzyny na gaz ustawia sie na 30 stopni(lato),50stopni(zima)
- cidzej
- Posty: 11730
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
są takie instalacje (nie wiem tylko ktora to generacja) - zakłada się je do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny (IDE, FSI itd)Yagr pisze:Jednak jak do tej pory nie spotkałem instalacji która co któryś cykl pracy wtryskiwałaby sobie i to na wybranym wtryskiwaczu pojedyncze "strzały z beny".
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14500
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
cidzej, masz rację, pogrzebałem troche i faktycznie w silnikach z wtryskiem bezpośrednim takie instalacje sie powinno stosować ( http://www.motofakty.pl/artykul/lpg_w_fsi.html ) tylko że w tych silnikach to cykliczne zasilanie beną jest technicznie uzasadnione - w pozostałych raczej nie, a wątpię aby RYBA, miał u siebie w essie 1,6 FSI
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"