N7A DOHC 16V 110KW EE93 jak podniesc moc

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Seba
Posty: 251
Rejestracja: 26 gru 2007, 13:08
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: Seba »

Nie mam essa u siebie obecnie ale jest takaj tak piszesz :)
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB

Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
MARKKO

Post autor: MARKKO »

ZARAZ ZACZNĘ CZYŚCIĆ TEMAT!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

nowicka pisze:szukam pomyslu na hamowniki , ( tarcze ,zaciski , popa ) pod abs na 4 lapy do mojego RS

-skuteczne
- ladne
- nie z mondeo !!!!!!!
Moze ktos juz cos zamontowal lub ma zamiar ? prosze o podpowiedzi .
MARKKO pisze:ZARAZ ZACZNĘ CZYŚCIĆ TEMAT!!!!!!!!!!!
p.s.
Ewelina po powrocie z lotniska możesz chyba wstawić fotki nowych hamowników, jak klocki jeszcze żyja i silnika po swaspie + wykresik od Grabowskiego :!:

[ Komentarz dodany przez: MARKKO: Nie 30 Mar, 2008 ]
a tutaj jest temat topicu "N7A DOHC 16V 110KW EE93 jak podniesc moc"
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

ktoś tu pisał że się nie da że nie warto itd.

PROSZĘ BARDZO :mrgreen:
Załączniki
RS2000T_Engine_on_stand.jpg
RS2000T_Engine_on_stand.jpg (57.37 KiB) Przejrzano 5415 razy
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
emceha

Post autor: emceha »

orioninblue pisze:ktoś tu pisał że się nie da
Yyy poprawka - nikt nie pisał że się nie da tylko że po co skoro silnik nie jest wytrzymały i siada przy dodmuchu ziomuś :twisted: A wygląda bardzo ładnie ;)
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

No wlasnie orion, pokaz jak to jezdzi, ile wytrzyma i ILE KOSZTOWAŁO :D
zenq

Post autor: zenq »

majbiker pisze: Seba jakbyś był uprzejmy porównać mocowanie zacisków ze scorpio i esa to proszę sugestię .
oj zaciski sa inne. musisz szukac tych od mondka v6. do tego tarcza, dystans i rozwiercenie otworow.
ktos z chlopakow na fefku mowil ze musial w ktoryms mk zamienic przewody hamulcowe, bo koncowka nie pasowala, ale w mk7 kazdemu masowalo.
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Może ktoś już pogrzebał w swoim RS , ....aby było inaczej niż seria ?
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

znalezione w necie
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


może się komuś przyda .
BogdanROX

Post autor: BogdanROX »

To jest najbliżej spokrewniony temat o uturbieniu Zeteca więc zapodam link do ciekawego projektu ;).

http://www.jkm.org.uk/performance/Misc/ ... leluke.pdf
A tutaj 2 galerie tego silnika:
http://jkm.org.uk/performance/GalleryFl ... index.html
http://jkm.org.uk/performance/GalleryFl ... index.html
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

BogdanROX pisze:uturbieniu Zeteca
N7A to nie zetec ;)
Ale linki ciekawe choc mój inglesz kuleje ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
BogdanROX

Post autor: BogdanROX »

Yagr pisze:
BogdanROX pisze:uturbieniu Zeteca
N7A to nie zetec ;)
Ale linki ciekawe choc mój inglesz kuleje ;)
O dzięki za info, bo moja widza z zakresu mechaniki kuleje :P. Znalazłem też inne fajne stronki o uturbianiu Zeteca i modyfikacji ZVH jakby kogoś to interesowało...
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Fakt, angole maja pięknie wszelkie mody cvh i zeteca opanowane - zvh to dół z zeteca a głowica z cvh ;) każdy może to znaleźć, wystarczy pogooglać, ale jeśli pokusisz się o translate to będzie to bardziej wartościowe ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
BogdanROX

Post autor: BogdanROX »

Yagr pisze:Fakt, angole maja pięknie wszelkie mody cvh i zeteca opanowane - zvh to dół z zeteca a głowica z cvh ;) każdy może to znaleźć, wystarczy pogooglać, ale jeśli pokusisz się o translate to będzie to bardziej wartościowe ;)
Ogólnie z angielskim nie mam problemu, ale z tą terminologią mechaniczną nie dam rady tego przetłumaczyć aa
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

no to pisz bez tłumaczenia terminologii, z terminologia sobie poradzimy ;)
spróbuj to rozgryźć http://www.quantums.info/zvh.htm
ja większość rozumiem więc jak jeszcze ktoś do projektu tłumaczenia się dołoży to wszystko przerobimy ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ