MK7 TDI
Moderator: Moderatorzy
MK7 TDI
Nieuchronnie zbliża się zmiana samochodu. Byłem przekonany że zmienię markę ale chyba zostane przy Escorcie no i dzięki temu w tym roku może uda mi się zawitać na jakimś zlocie. Chciałbym kupić TDI 90KM. Tylko na co zwrócić uwagę. Interesuje mnie przede wszystkim silnik bo resztę "mam w małym paluszku". Wiem czego szukać w nadwoziu itp... ale silniki diesela to dla mnie czarna magia w tej chwili. Autko pewnie zmienię w wakacje. Do tego czasu chciałbym dowiedzieć się o tym silniku jak najwięcej. Pomóżcie drodzy forumowicze. Nie chcę kupić bubla
[ Komentarz dodany przez: leszek: Sro 23 Sty, 2008 ]
wlaściwie to temat powinien byc w t.dowolnej. ale niech stracę
[ Komentarz dodany przez: leszek: Sro 23 Sty, 2008 ]
wlaściwie to temat powinien byc w t.dowolnej. ale niech stracę
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
adrianolkusz moja rada jest taka- przed kupnem jedź do jakiegos dobrego warsztatu i sprawdz kompresje. ja kupowałem diesla w sierpniu i wszystko grało (prawie). troche kręcił zanim zapalił ale myślałem że to wtryski bo bardzo kopcił na czarno ale powymianie końcówek wtryskiwaczy, zmianie rozrządu i świec a nawet regulacji pompy na zimnym silniku (listopad) kapa całkowita. okazało się że kompresja do dupy- 22-20-15-22 z ok 32 b.
życze udanego zakupu bo ogólnie zadowolony jestem (jak zapali)
życze udanego zakupu bo ogólnie zadowolony jestem (jak zapali)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Wymień pierścienie, koszt 150-200zł + ewentualnie robocizna i kompresja wróci do normy.
Oczywiście ile nie był katowany bez filtra czy jakiś inny agro-tuning co spowodowało by rysu i uszkodzenie powierzchni cylindrów. Jeżeli to normalne zużycie (przebieg ok. 200 tyś.) to wymiana pierścieni załatwi sprawę.
Oczywiście ile nie był katowany bez filtra czy jakiś inny agro-tuning co spowodowało by rysu i uszkodzenie powierzchni cylindrów. Jeżeli to normalne zużycie (przebieg ok. 200 tyś.) to wymiana pierścieni załatwi sprawę.
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
darcun4 teraz to piszesz no właśnie podliczam kase na remoncik! a co do kupna diesla to właśnie pisałem adrianolkusz że ja kupiłem latem i problemy same.
albo mechanik na przegląd albo zima kupować. człowiek uczy się na błędach.
Marcus jakiej firmy (z tych tańszych) polecasz pierścienie? za 45 zeta na cylinder firmy getz czy jak to się pisze to dobre będą?
albo mechanik na przegląd albo zima kupować. człowiek uczy się na błędach.
Marcus jakiej firmy (z tych tańszych) polecasz pierścienie? za 45 zeta na cylinder firmy getz czy jak to się pisze to dobre będą?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Co Ty ludziom piszesz?? Przy 200 to diesel jest dotarty dopiero Pol miliona to bez ruszania wtryskow mozna zrobic a co dopiero o remoncie mowiszMarcus pisze:Wymień pierścienie, koszt 150-200zł + ewentualnie robocizna i kompresja wróci do normy.
Oczywiście ile nie był katowany bez filtra czy jakiś inny agro-tuning co spowodowało by rysu i uszkodzenie powierzchni cylindrów. Jeżeli to normalne zużycie (przebieg ok. 200 tyś.) to wymiana pierścieni załatwi sprawę.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Co Ty ludziom piszesz?? Przy 200 to diesel jest dotarty dopiero Pol miliona to bez ruszania wtryskow mozna zrobic a co dopiero o remoncie mowisz [/quote]
Nie w Fordzie ...
Polecam lekturę innych forów i opisy użytkowników fordowskich diesli ...
Nie piszę, że silnik jest do kapy, może i reszta to dopiero się dotarła ale pierścionki się niestety wymienia - taki urok.
Przy tej kompresji nie widze inaczej.
A taki spadek kompresji to niby z czego Twoim zdaniem wynika ?
Nie w Fordzie ...
Polecam lekturę innych forów i opisy użytkowników fordowskich diesli ...
Nie piszę, że silnik jest do kapy, może i reszta to dopiero się dotarła ale pierścionki się niestety wymienia - taki urok.
Przy tej kompresji nie widze inaczej.
A taki spadek kompresji to niby z czego Twoim zdaniem wynika ?
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Marcus, nie wiem jak jest w dieslach ale mój benzyniak ma ponad 230kkm i trzyma kompresję... Jeśli diesel przy takim przebiegu ma taki defekt to raczej nie przy normalnym użytkowaniu...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Z przebiegu kolego,z przebiegu Z przegrzania np tez. Wiele czynnikow moglo miec wplyw.Marcus pisze: A taki spadek kompresji to niby z czego Twoim zdaniem wynika ?
I ja tego co napisalem nie rozsiewam bo gdzies przeczytalem czy cos tylko z tego,ze mam w domu juz trzecie mondeo 1,8TD Po przebiegu pol miliona w pierwszym Mondim po za swiecami zarowymi byly robione pompa wody i alternator nic po za tym w silniku. Drugie mialo 280 jak je skasowalem i tam nic nie robilismy,a obecny ma 220 i alternator oraz zawor egr byl robiony i swieczki.
Po za tym mam wujasa co handluje autami z niemiec i ma duzo mondeo mk II TD i przebiegi po sprowadzeniu to 300-400tys a przy sprzedazy 150 ... A pozniej Ty czy kto inny takiego kupi i sieje ferment,ze fords ma kiepski silnik bo 250 przejechane i juz remont...
Daleko nie szukac - sasiadka kupila mondiego TD i na liczniku 180tys - nasz obecny 220tys - jakbys dwoch kolo siebie nie postawil to bys nie zobaczyl,ze po tym jej naprawde widac,ze ma z 400 ...
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Mój kumpel miał kiedyś escorta MK IV 1.6 diesel i to był jak sam mówil wół roboczy nie do zarżnięcia, zrobil na nim 450 tys. km. i nic w silniku nie rozbierał, ponieważ silnik trzymal kompresje. Escorcika sprzedał bo go rdza zjadła ale silnik byl ok.
Także w dieslach najważniejsza komprecha.
I raczej adrianolkusz nie wierz w małe przebiegi nikt nie kupuje TD żeby stał w garażu.
Także w dieslach najważniejsza komprecha.
I raczej adrianolkusz nie wierz w małe przebiegi nikt nie kupuje TD żeby stał w garażu.
I oto źródło fermentu ...Seba pisze: Po za tym mam wujasa co handluje autami z niemiec i ma duzo mondeo mk II TD i przebiegi po sprowadzeniu to 300-400tys a przy sprzedazy 150 ...
Takich wujasów się powinno na latarniach wieszać
Swoją drogą mniejsza o przebieg chodziło mi o to, że najprostszą i najtańszą sprawą na poprawę kompresji jest wymiana pierścionków, i tyle ...
Wieszac to trzeba DEBILI ktorzy ogladajac na gieldzie 15 letniego diesla sie obracaja na piecie bo ma juz 200tys przejechane a on by chcial max 120 .Marcus pisze:I oto źródło fermentu ...Seba pisze: Po za tym mam wujasa co handluje autami z niemiec i ma duzo mondeo mk II TD i przebiegi po sprowadzeniu to 300-400tys a przy sprzedazy 150 ...
Takich wujasów się powinno na latarniach wieszać
Swoją drogą mniejsza o przebieg chodziło mi o to, że najprostszą i najtańszą sprawą na poprawę kompresji jest wymiana pierścionków, i tyle ...
Aby towar sprzedac musi byc taki jaki chce kupujacy (kupujacy DEBIL)- no i jest
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl