Falujące obroty

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Falujące obroty

Post autor: kowal »

non stop mam falujące obroty, kiedy odłączam sondę jest to samo. w dodatku przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czasem gaśnie. kolejną uwagą jest duszenie przy gwałtownym dołożeniu gazu, co ciekawe najlepiej odczuwalne jest to na 3cim biegu
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

możliwe, że z mapem masz problemy
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

mapem?;> a coś dokładniej? bo pojęcie mi kompletnie obce :D
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

MAP sensor - czujnik ciśnienia powietrza - takie cuś co się spotyka w niektórych silnikach zamiast "przepływki" :)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
MARKKO

Post autor: MARKKO »

np w 1.4 i 2.0
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

eh, jakieś porady?
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

przylacze sie do postu bo moje objawy sa zblizone, tzn obroty potrafie miec ladne stale, np te 900, a po jakims czasie postoju zaczynaja falowac lekko, potem coraz mocniej i mocniej, az do calkowitego zgasniecia silnika. czasem z zaskoczenia potrafi zgasnac na luzie, a przy postoju na parkingu jak go przygazuje z rana :P jakby sie krztusil na wysokich obrotach.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

pierwsze co mi do głowy przychodzi to jakaś nieszczelność ii lewe powietrze... a że jest późno to ...więcej mi nie przyjdzie :mrgreen:
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

to idz spac, a jutro za dnia wroc to i pomysl jeszcze raz :P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Adriano

Post autor: Adriano »

Zobacz czy jakiś przewód od podciśnienia ci się nie zagiął, ja tak miałem w escorcie.To był u mnie taki, co patrząc na silnik na samym środku silnika za pokrywą od filtra powietrza zakręcał do gaźnika.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

looknij kolego co sie dzieje w tym czasie z silniczkiem krokowym, jezeli po chwili pracy silnika zaczyna ci korygowac coraz bardziej obroty (az do zgaszenia auta) to raczej nei jest wina lewego powietrza tylko nieprawidlowych odczytow z czujnikow, np. sondy lambda. silniczek krokowy ni powinien gmeracprzy obrotach na rozgrzanym silniku jak nic zlego sie nei dzieje.
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

co do moich falujących obrotów, problem leży prawdopodobnie w zbyt ubogiej mieszance. poradzono mi sprawdzić ciśnienie paliwa i wtryskiwacze. tylko jak się za to zabrać :?: czy warto inwestować w płyny do czyszczenia wtrysków?
bielu

Post autor: bielu »

czy ja wiem czy to taka inwestycja?? to kosztuje az 15 czy max 20 zeta...ja prawde mówiąc przy wymianie płynów i filtrów u siebie tez zastosowałem ten środek...co prawda nie miałem problemów z falowaniem obrotów ale na pewno coś sie tam przeczyściło...tylko to musisz zrobić na pełnym baku i nie zaleca sie dotankowywania
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

marmo/kowal, jakie wtryskiwacze, jak ty masz tylko jeden ?? :D nie baw sie w plyny do czyszcznia wtrysków, zdjemij "patelnie", zerknij czy przypadkiem nie masz takiego wentyla na wtrysku do pomiaru cisnienia, zezworuj pompe paliwa zeby smigala non-stop i zmierz cisnienie na tym wentylu - powinno byc 1bar. jak jet za maloduzo to skoryguj wartosc regulatorem cisnienia (taki cycek) na wtrysku i po problemie :) milej zabawy :)
Ostatnio zmieniony 20 lut 2008, 11:25 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

dobra, pełnego baku nigdy nie będę miał w tym aucie :D chyba że gazu :P
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
ODPOWIEDZ