Alufelgi 17" do essiego?

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

do tego Twojego 1.3 to 15 beda już wyzwaniem, dla sprzęgła a załóz 17 to zarzniesz sprzęgło od razu
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

ja bym na Twoim miejscu je kupil, sprzedal dalej komus z zyskiem, i za ta kase kupil sobie pasujace 15" :P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
fryszard

Post autor: fryszard »

lordpablo pisze:do tego Twojego 1.3 to 15 beda już wyzwaniem, dla sprzęgła a załóz 17 to zarzniesz sprzęgło od razu
a co 1,3 mqa słabsze sprzegło jak np 1,6?
takie piepszenie mnie rozśmiesza, miał ktos z was 17"? tak sie składa ze ja mam i miałem w 1,3 i teraz mam w 1,6 i wcale nie ma tragedi, jest twardo, ale to tez dzieki gwintowi, ja lubie twardo bo przenajmniej sie auto trzyma drogi a nie buja i przechyla na zakretach. miałem 14", 15",16",17" i najlepiej sie trzyma drogi na 17 .
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

fryszard, tak z ciekawości czystej, jak na polskich drogach jeździ się na twardym zawiasie i dużej szpuli? Chodzi mi o zakręty z łatami i dziurami? Tak z ciekawości, bo mysle o 16", jak wiemy na równej drodze jest świetnie ale na polskiej?
fryszard

Post autor: fryszard »

łaty nie ma problemu, chyba ze sa bardzo nadlane to trzeba omijac, w zasadzie jezdzi sie dobrze tylko trzeba pamietac ze sie ma spore kółko i uwazac na dziurki, nie naleze do osób które sie wleką, 16" zakładaj spokojnie do tego oponke 185.50 albo 195/45 i jazda, z tym ze na 185 bedzie wiecej komfortu. ewentualnie mozesz pomyslec o 205/45 ale to juz bedzie troszke wieksza oponka jak seryjna, ale tez miałem takie i jest ona dosc wysoka co skutkuje zwiekszonym komfortem.
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

dzięki, o taką odpowiedź mi chodziło :grin:
Awatar użytkownika
Seba
Posty: 251
Rejestracja: 26 gru 2007, 13:08
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: Seba »

Ja tez mialem 17Tki i powiem tak - albo zakladasz bo Ci sie podoba tak ,taki wyglad albo nie zakladasz. Mowimy o jezdzie na naszych dziurawych drogach oczywiscie. Bo gadanie typu lepsze prowadzenie w zakretach itd jest smieszne. Ty bedziesz jechal na 17 tkach a koles Cie objedzie na 14tkach - bo jego auto sie prowadzi wszedzie a nie tylko na zakretach. W koleinach jedzie normalnie,na dziurach jedzie normalnie - a Ty na swoich pieknych 17tkach - NIE :)
Tak czy siak ja nadal bym zalozyl 17 tki bo mi sie tak podoba ,a nie dlatego,ze tak jest lepiej - bo nie jest :)
Ostatnio zmieniony 10 lut 2008, 11:12 przez Seba, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB

Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Rafi

Post autor: Rafi »

Seba pisze:jego auto sie prowadzi wszedzie a nie na zakretach
może jako zakręt traktować omijanie dziur... :twisted: :lol:
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

Wiesz Seba, chodzi mi tylko żeby nie przesadzać, Musi ładnie wyglądać i liczę się z pogorszeniem prowadzenia w polskich warunkach, ale żeby nie zrobić sobie krzywdy... ;) Poza tym narazie się tylko orientuję. :smile:
Awatar użytkownika
Seba
Posty: 251
Rejestracja: 26 gru 2007, 13:08
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: Seba »

Powiem Ci tak,ja bym zalozyl 17" i niski profil (bo do tej felgi musi byc) ,ale jak tym autem mialby jezdzic ktos po za mna to nigdy. Na koleinach nie jeden moglby sie zdziwic :) Chyba,ze auto do lansu do miasta to tez inna sprawa :)
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB

Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

Wiesz, szykuje sobie lan$owóz, ale nie nachalny. Chce żeby był po prostu ładny i nie przesadzony. A felgi niezakładałem zakładać większej niż 16" - moim zdaniem (mój gust, niczyjego nie krytykuję) Essi najładniej wygląda właśnie na 16. Druga sprawa - Jeżdże nim na codzień i robię dziennie ok 100km i trasą i wsiami i miastem... Jeździłe bardzo twardą i niską Polówką znajomka i mnie by to męczyło. Chcę wiec kompromisu - ładna szpula (najlepiej Cossi-look) ale nie zaduża :smile:
salas89

Post autor: salas89 »

a koledzy powiedzcie mi czy do mojego eskorcika wejda takie kółka :
mam essiego mk4 1.3 w kombiku , czy wejda mi takie kółeczka
Średnica 17"
Szerokość 7.5J
Rozstaw szpilek 4x108
Założone opony 215/40/R17

moze głupie pytanie ale mam okazje dostac takie kólka tylko nie wiem czy podejdą ??
prosze o pomoc
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

ja mam co prawda Mk7, mam felgi 17' 8L ET42 4x108 na oponach 215/35/17 i pasowały na tyle, że dałem jeszcze dystanse 0,7cm przód i 1,0cm tył.

Może pomocne dla ciebie będzie zdjęcie + opis auta, które było w Operacji Tuning prowadzonej przez TeDe, a chłopak ma tam 18' ;)

http://www.nosek.tx.pl/fefkwww/forum/ko ... k4/mk4.htm
salas89

Post autor: salas89 »

no tylko ze ten essi jest poszerzony , ale oki zaryzykuje z tymi kołami , tylko ciekawi mnie czy nie beda obcierac przy skręcie ?
MARKKO

Post autor: MARKKO »

to zakładasz ogranicznik skrętu
ODPOWIEDZ