Wieksza moc w 1,8 16v za pomocą częsci z xr3i?
Moderator: Moderatorzy
- Intruder D1
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
Wieksza moc w 1,8 16v za pomocą częsci z xr3i?
Mam Essi z silnikiem 1,8 16v 105 KM zastanawiam sie czy stosując wałki z wersji xr3i albo jakieś inne części z tego silnika podniosę choć trochę moc w swoim motorze. Niestety nie mam kasy żeby wsadzić silnik z xr3i Ciekawy jestem jak z tej samej pojemności osiągnięto moc 130 KM. Może ktoś wie dokładnie co tam jest inaczej w tym silniku.
Frysiek ale na tych walkach od 2.0 nie bedzie chodzil jak powinien bo sa inne po prostu (ostrzejsze) i w tym przypadku konieczne jest strojenie silnika.
Kupuj walki od 1.8 RQB o ile je gdzies dostaniesz (życze powodzenia ).
Od mondeo 2.0 mozesz wziąść wtryski i przepustnice. Reszte musisz miec od RQB (komp, walki i przeplywka bo nie jestem pewnien czy od mondka jest ta sama.)
Kupuj walki od 1.8 RQB o ile je gdzies dostaniesz (życze powodzenia ).
Od mondeo 2.0 mozesz wziąść wtryski i przepustnice. Reszte musisz miec od RQB (komp, walki i przeplywka bo nie jestem pewnien czy od mondka jest ta sama.)
Ja mam Xr3i w wersji 105KM. Myślałem początkowo o wzmocnieniu go do 130 lub 140km, ale stwierdziłem, że wolę powymieniać za te pieniądze części w samochodzie i doprowadzić go do ideału, niż bawić się w Tuning (jedyne co mu dołożę, to wszystkie ciemne szyby, bo mi się to podoba). Pomimo tych 105km autko mi śmiga nie najgorzej. W Twoim przypadku na pewno trzeba było by w zawieszenie dodatkowo zainwestować, żebyś nie wyleciał na pierwszym lepszym zakręcie.
W ostatnim GT było jak najłatwiej wzmocnić między innymi Zetac'a 105KM. Trzeba zmienić wałki i przepustnicę. A kompa to raczej trzeba tylko przeprogramować, a nie zmieniać od razu.
W ostatnim GT było jak najłatwiej wzmocnić między innymi Zetac'a 105KM. Trzeba zmienić wałki i przepustnicę. A kompa to raczej trzeba tylko przeprogramować, a nie zmieniać od razu.
W escorcie jest ten problem ze nie da rady przeprogramowac. A jezeli chce sie przeprogramowac obojetnie jaki komp w aucie to hamownia i ceny od 1000 zł za strojenie i niech mi ktos nie mowi ze na allegro sa cuda niewidy co podkrecaja moc za 100-200 zł bo to shit. W tym wypadku najlepiej podmianka na komp od RQB lub swinia pod seryjny i strojenie motoru od nowa. Swinia ok 600 zł + strojenie optymistycznie myslac (dopiero po zrobieniu silnika czyli walki, wtryski etc + konkretny wydech-ok 2 tys zl) by kosztowalo ok 1500 zł. Wiec kwota robi sie bardzo ciekawa...deathrider_85 pisze:A kompa to raczej trzeba tylko przeprogramować, a nie zmieniać od razu.
Przy dobrym ukladzie szczescia walki, wtryski, przepustnica i komp jak sie dobrze postarasz to za 600 zl powinienes graty uzbierac, do tego przelozenie tego (robiac walki ja bym wyjal glowice i dal do zrobienia bo na pewno juz cos tam do roboty jest gniazda it, wypolerowal kanaly-ok 500 zl) od nowa wszystkie uszczelki, plyny ew no i mamy sumke ok 2 tys zl....za porządnie zrobiony motorek...
W tym momencie powiem: najtańszy sposób na większą moc, to zakup samochdou z większym silnikiem .mikruss pisze:W escorcie jest ten problem ze nie da rady przeprogramowac. A jezeli chce sie przeprogramowac obojetnie jaki komp w aucie to hamownia i ceny od 1000 zł za strojenie i niech mi ktos nie mowi ze na allegro sa cuda niewidy co podkrecaja moc za 100-200 zł bo to shit. W tym wypadku najlepiej podmianka na komp od RQB lub swinia pod seryjny i strojenie motoru od nowa. Swinia ok 600 zł + strojenie optymistycznie myslac (dopiero po zrobieniu silnika czyli walki, wtryski etc + konkretny wydech-ok 2 tys zl) by kosztowalo ok 1500 zł. Wiec kwota robi sie bardzo ciekawa...deathrider_85 pisze:A kompa to raczej trzeba tylko przeprogramować, a nie zmieniać od razu.
Przy dobrym ukladzie szczescia walki, wtryski, przepustnica i komp jak sie dobrze postarasz to za 600 zl powinienes graty uzbierac, do tego przelozenie tego (robiac walki ja bym wyjal glowice i dal do zrobienia bo na pewno juz cos tam do roboty jest gniazda it, wypolerowal kanaly-ok 500 zl) od nowa wszystkie uszczelki, plyny ew no i mamy sumke ok 2 tys zl....za porządnie zrobiony motorek...
Jezeli masz zdrową kaste i dobry silnik to koszt ok 2 tys zl i przyrost na poziomie 20% nie jest jakis wielki. Fakt nie jest to malo, ale dokladając tą kwote do swojego auta byc moze kupisz cos w dobrym stanie i mocniejsze ale bardziej stawiam na to ze kupisz skarbonke...deathrider_85 pisze:W tym momencie powiem: najtańszy sposób na większą moc, to zakup samochdou z większym silnikiem
- Intruder D1
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... c&start=30
W tym temacie masz skan czasopisma GT i napisane co zmienić, żeby uzyskać 140KM z tego silnika.
W tym temacie masz skan czasopisma GT i napisane co zmienić, żeby uzyskać 140KM z tego silnika.