Pompa Wtryskowa
Moderator: Moderatorzy
Pompa Wtryskowa
Witam wszystkich !! Jeste tu nowy
I odrazu mam pytanie czy ktos robił kiedyś foto w swoim essie Pompy Wtryskowej ??
Bo mam mały problem z tego co patrzyłem u siebie na numer i rodzaj pompy to mam zwykłą do dizla a potrzebuje do TDI, jakby ktos miał fotke prosił bymo podesłanie fotki bo chce je obie porównac z góry Fenx
I odrazu mam pytanie czy ktos robił kiedyś foto w swoim essie Pompy Wtryskowej ??
Bo mam mały problem z tego co patrzyłem u siebie na numer i rodzaj pompy to mam zwykłą do dizla a potrzebuje do TDI, jakby ktos miał fotke prosił bymo podesłanie fotki bo chce je obie porównac z góry Fenx
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
co by tematu nie zaczynać to zapytam - czy pompa wtryskowa w 1.8TD jest sterowana tylko elektronicznie czy jest też zalezna od obrotów. chodzi mi o to że słabo kręci rozrusznik (prawdopodobnie do wymiany lub remontu) i mam wrażenie że pompa podaje za mało paliwa bo jak już zapali (a żadko się to ostatnoi zdaża ) to nie widać czarnego dymu czyli ropy za mało nie? po długim odpalaniu powinno się tam nazbierać troche ropy i jak już zapali to powinno ją spalać i dym czarny iść albo ja już no comprende
może za mała dawka rozruchowa? można to samemu jakoś ustawić czy do pompiarza jechać?
dodam jeszcze że wykręciłem przewód paliwowy doprowadzający paliwo do wtrysku i jak powoli kręcił czyli zimny to paliwo ledwie ledwie leciało a jak już troche pojeżdziłem to przy ponownym uruchomieniu pomijając już to że rozrusznik kręci jak szalony to paliwko normalnie sikało.
może za mała dawka rozruchowa? można to samemu jakoś ustawić czy do pompiarza jechać?
dodam jeszcze że wykręciłem przewód paliwowy doprowadzający paliwo do wtrysku i jak powoli kręcił czyli zimny to paliwo ledwie ledwie leciało a jak już troche pojeżdziłem to przy ponownym uruchomieniu pomijając już to że rozrusznik kręci jak szalony to paliwko normalnie sikało.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
troche elektroniki tam masz,a mianowicie, wyprzedzacz zaplonu na niskich obrotach i gdy jest zimny (dwa elektromagnesy). co do regulacji,to podobno jakos sie da,ale ja nie wiem jak to sie robi
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ktoś na forum pisał że ustawiał sam dawke rozruchową ale za cholere nie moge znalezć.
jak dla mnie to ewidentny brak paliwa. jak widze inne diesle które ciężko odpalają rano to widać czarny dymek a u mnie siwo-niebieski (olej) więc jak nikt mi nie odpowie to będe musiał jechać do pompiarza no i ten to se policzy
jak dla mnie to ewidentny brak paliwa. jak widze inne diesle które ciężko odpalają rano to widać czarny dymek a u mnie siwo-niebieski (olej) więc jak nikt mi nie odpowie to będe musiał jechać do pompiarza no i ten to se policzy
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
kupiec, Ty nie mozesz miec problemu z silnikiem,jak w dzien Ci w ogole nie pali,a w nocy jakos tam odpala... powinno byc podono na odwrot przy uszkodzonym silniku
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
dlatego jutro jade ustalić termin do pompiarza na:
1 regulacje pompy
2 sprawdzenie kompresji
3 sprawdzenie ustawienia rozrządu
wszystko to u jednego (nie taniego) fachowca. znany Śmietana z Kobióra
jestem pewny na 90% że to pompa bo co prawda kompresja słaba (wg badania kompresji jeden cylinder a wg badania szczelności dwa cylindry) ale powinien chociaż łapać na te 2-3 cylindry a on kręci jak by nie dostawał paliwa i jak zapalam go na sznurek to już po zapaleniu dym jest szarawy a nie czarny co wg mnie znaczy że nie salił ropy. świece sprawdzone i grzeją końcówki.
1 regulacje pompy
2 sprawdzenie kompresji
3 sprawdzenie ustawienia rozrządu
wszystko to u jednego (nie taniego) fachowca. znany Śmietana z Kobióra
jestem pewny na 90% że to pompa bo co prawda kompresja słaba (wg badania kompresji jeden cylinder a wg badania szczelności dwa cylindry) ale powinien chociaż łapać na te 2-3 cylindry a on kręci jak by nie dostawał paliwa i jak zapalam go na sznurek to już po zapaleniu dym jest szarawy a nie czarny co wg mnie znaczy że nie salił ropy. świece sprawdzone i grzeją końcówki.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Śmietana drogi może znajdziesz kogoś tańszego. zapomnialem bo miałem dać ci wizytówke specjalistów od diesli z Mikołowa może tam taniej by było. albo jedz do tego gościa na sublach co kiedyś pisałem. za rondem na Harcerskiej/Stocznowców druga w lewo i druga chałupa po prawej.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty