Strona 1 z 1
Renowacja (piaskowanie+lakier) stalowych felg z MK3
: 26 lut 2008, 13:31
autor: Ven
Panowie co uważacie nt renowacji felg, ceny takich usług to chyba coś ok 50zł od sztuki a efekty są całkiem imponujące.
Rzućcie okiem tutaj
RENOWACJA FELG
Nie stać mnie na alusy 150zł /sztuka, więc wykombinowałem że może doprowadze te stare stalówki do porządku i może z torbami nie pójde. Ale czy to będzie wyglądać na MKVI? Oryginalnie to napewno

, ale czy fajnie? Jak myślicie?
Chodzi mi o te fele (oryginalne z MK3 XR czy RST zdaje się, u mnie swego czasu jezdziły w MKIV XR3i). Krzywe chyba nie są (nic nie wyczułem), poprzedni właściciel je tylko przemalował (chyba sam) bez piaskowania i wyglądają raczej nie-fajnie (odpryski, ubytki w poprzednich warstwach + plamki rdzy) :
: 26 lut 2008, 18:53
autor: orion
na zdjęciu są felgi aluminiowe a piszesz o stalowych to w końcu o co chodzi
jeżeli masz zamiar zakładać te felgi ze zdjęcia do mk6 to powiem że według mnie będzie to wyglądało beznadziejnie a piaskowanie stalówek się nie opłaca szkoda pieniędzy bo stalówki i tak wyglądają słabo
: 26 lut 2008, 20:22
autor: Ven
To one są aluminiowe?
Wg mnie są o wiele za ciężkie jak na alusy (są cieższe od tych zwykłych płaskich stalówek), pozatym czy w latach 80tych (w czasach MKIII) robili alu-felgi?
Jak poznać na pewno że są to alu czy stalowki?
załączam kolejne foto ładnego esia z moimi felami :
MKIII Cabrio
: 27 lut 2008, 07:51
autor: fryszard
to są alu, z tym ze tak jak piszesz w tamtych czasach było sporo dodatków magnezowych co zwieksza ciezar felgi, pozatym popatrz jakie one sa grube, dlatego takie ciezkie.
: 27 lut 2008, 12:03
autor: Ven
Fakt - sprawdzilem, i są to alu w wersji old-skul, cięższe od zwykłych stalówek, rzeczywiscie nie wzielem pod uwage ich grubosci, sa masywne jak na alu
Jakie kolory felg alu pasują dobrze do srebrnego essiego?
Tylko srebrne czy może inne też

: 27 lut 2008, 13:09
autor: orion
czarne, grafitowe i srebrne ewentualnie ciemno szare ale dalej twierdzę że nie pasują do mk6 i są do tego za małe
: 27 lut 2008, 13:43
autor: Ven
To są zdaje sie 14tki więc mogły by być.
Chyba masz racje, Faktycznie im dłużej na nie patrze tym bardziej przekonany jestem, że nie jest to dobry pomysł do MKVI [chociaż w MKIV wyglądały cool].
Za renowacje zapłaciłbym 75zl od sztuki...a efekt może być mizerny, lepiej będzie jak poczekam, dołoże i wezme jakieś używki 5cioramienne Titana czy Borbeta, troche tego jest na allegro, albo przejade się na giełde [Słomczyn] i może coś wyhacze
A te opyle i jush.
Przydały by mi się wytyczne dot. rozmarów i nr-ów felg jakie pasują do Esa, jestem zielonka w temacie, wiem tylko że rozstaw otworów ma być 4x108, a jak jest z tym ET (co to?) ? może być link czy cuś
